Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Er så lei av å betale for frisyrer som ser helt bedritne ut. Har langt hår så burde ikke være så vanskelig å klippe seg selv? Jeg klipper både mann og barn og er ganske flink. Skal jeg ta sjansen? Anonymous poster hash: 1910a...909
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Jeg klipper meg selv, men har krøller så ingen ser om det blir skjevt Er du flink bør det jo gå rimelig greit Anonymous poster hash: 2d8be...f0b
Magia Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Jeg har som regel klipt meg selv, eller fått venninner til å gjøre det (lettere å få til greit bak). Ingen problem hvis du ikke skal ha en skikkelig frisyre med masse dilldall. Søk opp tutorials på youtube og sett i gang
3 er nok! Skrevet 3. januar 2014 #4 Skrevet 3. januar 2014 Jeg klipper selv, men har krøller, da er deg jo mye enklere
Bustetroll Skrevet 3. januar 2014 #5 Skrevet 3. januar 2014 KLippet selv siden jeg var 11. Jeg er ikke særlig flink, men har hår for 10, så det syntes ikke så godt om jeg klipper litt skeivt eller litt for mye
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #6 Skrevet 3. januar 2014 Her klipper mannen meg. Jeg har langt hår så det er bare å stusse litt av og til. Jeg klipper mannen og de 4 ungene Sparer masse på det! Anonymous poster hash: 6914b...d15
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #7 Skrevet 3. januar 2014 Jeg har klippet meg selv i mange år og frisørsaksa jeg kjøpte til formålet har tjent seg inn igjen maaaange ganger! Har langt hår og krøller, så det går stort sett bra - bortsett fra den gangen jeg klippet midt i en krøll og den hårlokken sto rett ut en stund! Anonymous poster hash: a0d09...01e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå