Narelle Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Til alle mødre les dette: https://medium.com/human-parts/bf5111e68cc1 Husk at våre følelser og holdninger til oss selv, faktisk smitter over på barna.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Veldig bra og veldig sant! Anonymous poster hash: 11709...bba
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Jeg syntes selv jeg er feit, stygg og jeg liker ikke utseendet mitt overhodet. Det er nok mange som meg, men man gir ikke uttrykk for det overfor barna sine selv om. Det er ikke normalt. Anonymous poster hash: c6ab6...4b9
Narelle Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2014 Jeg syntes selv jeg er feit, stygg og jeg liker ikke utseendet mitt overhodet. Det er nok mange som meg, men man gir ikke uttrykk for det overfor barna sine selv om. Det er ikke normalt. Anonymous poster hash: c6ab6...4b9 Barna er utrolig vare på slike følelser hos sine foreldre (og andre omsorgspersoner de ser opp til). Bloggen var selvsagt satt på spissen.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Min mor har slanket seg hele livet, holder fortsatt på. Opp og ned i vekt som en jojo. Både jeg og min søster har (hatt) spiseforsryrrelser. Anonymous poster hash: 09869...c57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå