Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Min bror skal feire jenta sin bursdag. Han pleier aldri å ringe min mann (bortsett fra hvis det er noe han trenger hjelp til eller noe han skal ha), han har ringt han en gang på bursdagen hans, mens mannen min er flink å passer på alt, han bryr seg ikke, og vil gjerne hjelpe alle han kan uten å få noe tilbake. Det synes jeg er FEIL! Broren min ringte han å spurte om han kunne bestille en kake for dem, til helgen og noen muffins til neste helg. Min mann jobber med kaker og brød..... Si meg, er ikke broren min frekk? Eller er jeg rar? Jeg føler at vi gir og gir hele tiden men får ikke en dritt tilbake! Jeg hadde ikke fått meg selv til å ringe noen jeg knapt gidder å snakke med når vi sees og bedt om å bestille søtsaker. I mine øyne er det frekt og jeg ble skikkelig irritert. Hva mener du? Anonymous poster hash: 50a35...acb
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Bestille som i ordne med kakene som broren din betaler for seg eller som broren din får? Om du mener at din mnn utnyttes ville jeg nok bare ha sagt nei uansett om de betaler for seg eller ikke. Anonymous poster hash: 40ff6...4db
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Hvorfor er det frekt? Er du alltid så mistenksom og negativ? Og seriøst, du bør lære deg og/å -regelene! Anonymous poster hash: ba4a8...9fd
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Bestille som i ordne med kakene som broren din betaler for seg eller som broren din får? Om du mener at din mnn utnyttes ville jeg nok bare ha sagt nei uansett om de betaler for seg eller ikke. Anonymous poster hash: 40ff6...4db Han skal betale for dem ja. Anonymous poster hash: 50a35...acb
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Hvorfor er det frekt? Er du alltid så mistenksom og negativ? Og seriøst, du bør lære deg og/å -regelene!Anonymous poster hash: ba4a8...9fd At Hæ? Anonymous poster hash: 50a35...acb
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Ut fra det du skriver, du er gal. Ut fra det du ikke skriver, det vet jeg ikke noe om for det står jo ikke.
Super-woman Skrevet 2. januar 2014 #8 Skrevet 2. januar 2014 hva var så frekt med det?Synes du burde tenke over litt hva du skriver her.Synes ikke det var så frekt jeg, tanta mi driver med kaker og jeg snakker ikke med henne mange ganger i året, men hender seg at jeg spør om hu kan bake en kake for meg i mot betaling ja.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #9 Skrevet 2. januar 2014 Hva som er frekt?! Anonymous poster hash: db848...403
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #10 Skrevet 2. januar 2014 hva var så frekt med det? Synes du burde tenke over litt hva du skriver her. Synes ikke det var så frekt jeg, tanta mi driver med kaker og jeg snakker ikke med henne mange ganger i året, men hender seg at jeg spør om hu kan bake en kake for meg i mot betaling ja. Hva er det jeg burde tenke over hva jeg skriver her?? Anonymous poster hash: 50a35...acb
Selma_ Skrevet 2. januar 2014 #11 Skrevet 2. januar 2014 Ut fra det du skriver, du er gal. Ut fra det du ikke skriver, det vet jeg ikke noe om for det står jo ikke. Grøss. Hvordan kan du si til en person på et forum at hun er gal? Det er helt utrolig hva dere kan få dere til.
ærlig talt Skrevet 2. januar 2014 #13 Skrevet 2. januar 2014 Mannen din jobber et sted hvor de lager kaker.. Broren din ringer og bestiller noe fra mannen din. Broren din betaler for dette. Hvordan i alle dager kan dette være frekt?
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. januar 2014 #14 Skrevet 2. januar 2014 Bestille som i ordne med kakene som broren din betaler for seg eller som broren din får? Om du mener at din mnn utnyttes ville jeg nok bare ha sagt nei uansett om de betaler for seg eller ikke. Anonymous poster hash: 40ff6...4db Han skal betale for dem ja. Anonymous poster hash: 50a35...acb Hvem han er det som skal betale mener du?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #15 Skrevet 2. januar 2014 Mannen din jobber et sted hvor de lager kaker.. Broren din ringer og bestiller noe fra mannen din. Broren din betaler for dette. Hvordan i alle dager kan dette være frekt? Ja, si det du. Hvorfor spørr jeg i det hele tatt her, perfekte-forum. Anonymous poster hash: 50a35...acb
ærlig talt Skrevet 2. januar 2014 #16 Skrevet 2. januar 2014 Mannen din jobber et sted hvor de lager kaker.. Broren din ringer og bestiller noe fra mannen din. Broren din betaler for dette. Hvordan i alle dager kan dette være frekt? Ja, si det du. Hvorfor spørr jeg i det hele tatt her, perfekte-forum. Anonymous poster hash: 50a35...acb Hæ? Nå skjønner jeg ingenting Det er jo snakk om en tjeneste som blir betalt for!
sug lut Skrevet 2. januar 2014 #17 Skrevet 2. januar 2014 Mannen din jobber et sted hvor de lager kaker.. Broren din ringer og bestiller noe fra mannen din. Broren din betaler for dette. Hvordan i alle dager kan dette være frekt? Ja, si det du. Hvorfor spørr jeg i det hele tatt her, perfekte-forum. Anonymous poster hash: 50a35...acb Ikke freakforum, mener du.
BareMas Skrevet 2. januar 2014 #18 Skrevet 2. januar 2014 Bestille som i ordne med kakene som broren din betaler for seg eller som broren din får? Om du mener at din mnn utnyttes ville jeg nok bare ha sagt nei uansett om de betaler for seg eller ikke. Anonymous poster hash: 40ff6...4db Han skal betale for dem ja. Anonymous poster hash: 50a35...acb Men hva er da problemet?
Zaphira Skrevet 2. januar 2014 #19 Skrevet 2. januar 2014 Mannen din jobber et sted hvor de lager kaker.. Broren din ringer og bestiller noe fra mannen din. Broren din betaler for dette. Hvordan i alle dager kan dette være frekt? Ja, si det du. Hvorfor spørr jeg i det hele tatt her, perfekte-forum. Anonymous poster hash: 50a35...acb Hva slags svar vil du ha Hi? "ja kjeeeeeeeeeeeempefrekk bror, attefyttihelvete så innigampen frekk, for en liten satan til en bror du har" ? Er det sånne svar du ville ha men som du ikke fikk, derfor du ble litt misfornøyd nå ?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #20 Skrevet 2. januar 2014 Ut fra det du skriver, du er gal. Ut fra det du ikke skriver, det vet jeg ikke noe om for det står jo ikke. Den var drøy... Huff. Anonymous poster hash: 345a0...9ed
Cat.68 Skrevet 3. januar 2014 #21 Skrevet 3. januar 2014 Ber dere om å passe på språkbruken litt nå, og ha respekt for hverandre. Er innlegg her nå som ligger hårfint på grensen for sletting. Cat.68 Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #22 Skrevet 3. januar 2014 Ber dere om å passe på språkbruken litt nå, og ha respekt for hverandre. Er innlegg her nå som ligger hårfint på grensen for sletting. Cat.68 Brukermoderator Merkelig at den lar den stå. Er det fritt frem å si slikt til andre her inne? Anonymous poster hash: 345a0...9ed
Zaphira Skrevet 3. januar 2014 #23 Skrevet 3. januar 2014 (endret) Ber dere om å passe på språkbruken litt nå, og ha respekt for hverandre. Er innlegg her nå som ligger hårfint på grensen for sletting. Cat.68 Brukermoderator Er det satan el helvete som du reagere på Cat? Satt ting litt på spissen bare, no disrespect what so ever Endret 3. januar 2014 av Zaphira
Cat.68 Skrevet 3. januar 2014 #24 Skrevet 3. januar 2014 Det er kommet rapporter på denne tråden. Den klarer seg hårfint innenfor grensen. .Jeg vil med dette roe gemyttene og vise at vi følger med. Cat.68 Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #25 Skrevet 3. januar 2014 Haddee det ikke vært rarere dersom broren din ikke bestilte kaker gjennom din mann men fra et annet sted? Regner med det også hadde blitt reagert på... Anonymous poster hash: 8b086...c4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå