Gå til innhold

Ingen som har alle barna sine med samme far lenger? Har "alle" barn med forskjellige fedre for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 26 og mannen 31, og  vi har 5 barn sammen.

Anonymous poster hash: a8ffa...257
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det så vanlig? Jeg og mannen har 3 barn sammen. Ingen i omgangskrets er skilt ,og har mine/dine/våre barn. Men alt kan vel skje.. Hvor er disse "alle" ?

Anonymous poster hash: 4ef81...1eb

Skrevet

Sammen siden jeg var 18, og har to barn. Er 31 år. Flere har indirekte spurt om eldste er mannen min sin, pga stor aldersforskjell. Skulle jeg gått fra mannen min, ville jeg ikke hatt flere barn, men har storforståelse for at andre velger det. Ikke alle er like heldige som meg og finner den store kjærligheten tidlig i livet.

Anonymous poster hash: 4c083...2c5

Skrevet

2 barn med samme mann.

Er alene nå, men har truffet en ny fantastisk mann. Han har også 2 barn med samme.

Blir nok ingen felles barn for oss, føler vi har nok:)

Anonymous poster hash: bceb7...f9c
Skrevet

Jeg har 2 med samme mann. Men er ikke sammen med bf lenger, ikke mitt valg.

Jeg synes folk er så egoistiske og gir opp altfor lett om dagen. Alt handler om hva de voksene vil og føler for.

Selvsagt mange som i utgangspunktet aldri burde fått barn sammen, men det er utrolig mange som kun tenker på seg selv og ikke legger sjela si i og prøve. Ja, man kan ikke være sammen for barnas skyld, men jeg synes de fortjener at mor og far gjør sitt ytterste for at man skal holde sammen for dem.

Anonymous poster hash: fcd71...d09
Skrevet

Har 2 av 3 med samme far, tels det? :P

Nei det er juks! :P

Anonymous poster hash: a6b02...bf1

Skrevet

2 med samme

Anonymous poster hash: bc7ea...ac8
Skrevet

Med tanke på at det omtrent ikke finnes noen gode menn så er det vel ikke så rart?

Anonymous poster hash: 0cab2...d8a
Skrevet

Tror det har mye å gjøre med hvilket miljø man holder seg i. Synd å si det, men dessverre sant.

Anonymous poster hash: ca660...464

Skrevet

Har fem med samme mann. Og har fått spørsmål om alle er med samme mann eller om alle er mine mange ganger. Mange tar det visst for gitt at de er en samling av mine, dine og våre unger istedet for å være en flokk helsøsken.

Anonymous poster hash: 72483...cad

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har 2 av 3 med samme far, tels det? :P

Nei det er juks! :P

Anonymous poster hash: a6b02...bf1

Filler'n!

Skrevet

Nå fikk jeg eldstebarnet da jeg var veldig ung og under svært leie omstendigheter der jeg var alene fa dag en, men der er ikke biologisk far involvert overhode. Kunne jo levd alene resten av luvet, men nå ble det sånn at jeg traff en mann noen år senere, er nå gift og har to barn til med ham, pluss gravid igjen. Men er er det ikke noe forvirring her, har kun en far til barna mine i praksis.

Blir heg spurt om hvem som er pappa denne gangen blir jeg nok en smule spydig tror jeg. Tross alt gift!

Skrevet

Har fire barn med 20 års forskjell med samme mann.

Har fått noen spørsmål da vi ventet nr fire om alle barna er begge sine. Syns egentlig det er et litt naturlig spørsmål sånn som samfunnet har blitt. Jeg tar det ikke ille opp å bli spurt og er faktisk ganske stolt over å kunne svare ja på spørsmålet.

Bestemte meg også tidlig for å bare få barn med en mann. Har sett altfor mange stressa barn som knapt har oversikt over hvem som skal være hvor i mine-dine-våre familier.

Anonymous poster hash: f1e08...ebd

Skrevet

Jeg bladde i slektsboka vår her for en tid tilbake, og blei overassket over hvor mange som hadde barn født utenfor ekteskap , såkalt lausunge. Dette er jo fra 1800 tallet og fremover, så det ver nok en del av det før også, men man hørte ikke så mye om det fordi det var mer "skam" rundt det. Var en grunn til at de blei kalt lausunger.

Min bestemor, velsigne henne, var meget bekymret for at vi ikke var gift da eldste kom til verden, for da ble han jo lausunge... selv om vi da hadde vært sammen i årevis.

Jeg har hørt noen si "lausunger" om barn som ikke er festet når de kjører bil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...