Gå til innhold

Ingen som har alle barna sine med samme far lenger? Har "alle" barn med forskjellige fedre for tiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ha tre barn med samme mann. Var til en ekstra sjekk på sykehuset da jeg var gravid med minste, og jordmor ga uttrykk for at hun ble overrasket over at det var samme far. Var forholdsvis unge for å ha tre barn også, så mulig det spilte inn..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På forumet. Ikke i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 6dde7...65b

Skrevet

Alle i vår vennekrets har barn med samme far, så da er det vel mer snakk om hva slags omgangskrets du har.

Anonymous poster hash: e8c85...561

så om man har fått barn med forskjellige menn, så er man automatisk plassert i en slags pariaomgangskrets da eller....

Anonymous poster hash: 2b09e...2f1

JA! Hvor mange har du med forskjellige menn?

Anonymous poster hash: bdd19...01d

har to barn med to forskjellige menn. Gift med faren til det yngste barnet. Synes det er trist at jeg tydeligvis blir sett ned på, men hey, jeg ganske så fordomsfull selv....med en gang jeg hører folk ikke f.eks er ferdig med videregående skole tenker jeg mitt. Personlig synes jeg det er viktigere at folk jeg henger ut med har høy kulturell kapital....Hvor mange de har barn med er ikke så interessant for meg ;)

Skrevet

Alle i vår vennekrets har barn med samme far, så da er det vel mer snakk om hva slags omgangskrets du har.

så om man har fått barn med forskjellige menn, så er man automatisk plassert i en slags pariaomgangskrets da eller....

De jeg kjenner som har flere barn med flere forskjellige fedre er som regel en egen liten gruppe ja.

Anonymous poster hash: ff0f2...f7c

Skrevet

Jaa! Har ikke du HI fått med den den nye trenden du da? Du er ikke skikkelig kvins om du ikke har minst to forskjellige fedre til barna dine! 

Skrevet

JA! Hvor mange har du med forskjellige menn?

Anonymous poster hash: bdd19...01d

har to barn med to forskjellige menn. Gift med faren til det yngste barnet. Synes det er trist at jeg tydeligvis blir sett ned på, men hey, jeg ganske så fordomsfull selv....med en gang jeg hører folk ikke f.eks er ferdig med videregående skole tenker jeg mitt. Personlig synes jeg det er viktigere at folk jeg henger ut med har høy kulturell kapital....Hvor mange de har barn med er ikke så interessant for meg ;)

Hehehe, såååååå tøft forsøk på provosering'a du ;)

Anonymous poster hash: ff0f2...f7c

Skrevet

Jeg bestemte meg for tidlig, at uansett hva, så skal jeg kun ha barn med en og samme person. Og det ser ut som jeg klarer å holde meg til det :)

Skrevet

Jeg bestemte meg for tidlig, at uansett hva, så skal jeg kun ha barn med en og samme person. Og det ser ut som jeg klarer å holde meg til det :)

Hæ?

Anonymous poster hash: 6f318...354

Skrevet

Hæ?

Er det noe rart å ikke ville ha barn med flere enn 1 person?

det betyr da ikke at jeg ser på andre damer som har barn med 5 forskjellige som tøser... (eller noe annet mindre hyggelig for den del)

Jeg er skilsmissebarn selv, og orker ikke det der med dine/mine/våre barn, enkelt og greit.

Skrevet

Hæ?

det betyr da ikke at jeg ser på andre damer som har barn med 5 forskjellige som tøser... (eller noe annet mindre hyggelig for den del)

Jeg er skilsmissebarn selv, og orker ikke det der med dine/mine/våre barn, enkelt og greit.

Galt nei!Du får det bare ut til å høres ut som de fleste har et mål om å ha flere fedre til sine barn.Går det virkelig "ann" å bestemme seg tidlig for å kun ha en man til sine barn??? Hmm dumt jeg ikke "bestemte" meg tidlig om å bli styrtrik og bekymringsløs femlingmamma da!!! *facepalm*

Skrevet

Jeg har bare barn med en mann. Men har bare ett barn da... Skal jeg ha flere så må det bli med en annen. Men siden jeg og mannen har vært sammen i åååårevis, så skjer nok ikke det.

Anonymous poster hash: ed1a2...c5d

Skrevet

Hæ?Anonymous poster hash: 6f318...354

det betyr da ikke at jeg ser på andre damer som har barn med 5 forskjellige som tøser... (eller noe annet mindre hyggelig for den del)

Galt nei!Du får det bare ut til å høres ut som de fleste har et mål om å ha flere fedre til sine barn.Går det virkelig "ann" å bestemme seg tidlig for å kun ha en man til sine barn??? Hmm dumt jeg ikke "bestemte" meg tidlig om å bli styrtrik og bekymringsløs femlingmamma da!!! *facepalm*Anonymous poster hash: 6f318...354

Kveldens latter :) det er vel en smule mer realistisk å ville ha barn kun med en mann enn å ville ha femåringer? Skjønner godt hva hun mener, og det burde jo være mulig - f.eks droppe kjærlighetsbarnet dersom man må gå fra hverandre? Vel vel, er vokst opp i ekstrem mine, dine og hun forriges barn, og det er helt gemyttelig det altså.

Skrevet

Ja Ipad er no herk du !

Skrevet

Hæ?Anonymous poster hash: 6f318...354

Galt nei!Du får det bare ut til å høres ut som de fleste har et mål om å ha flere fedre til sine barn.Går det virkelig "ann" å bestemme seg tidlig for å kun ha en man til sine barn??? Hmm dumt jeg ikke "bestemte" meg tidlig om å bli styrtrik og bekymringsløs femlingmamma da!!! *facepalm*Anonymous poster hash: 6f318...354
Kveldens latter :) det er vel en smule mer realistisk å ville ha barn kun med en mann enn å ville ha femåringer? Skjønner godt hva hun mener, og det burde jo være mulig - f.eks droppe kjærlighetsbarnet dersom man må gå fra hverandre? Vel vel, er vokst opp i ekstrem mine, dine og hun forriges barn, og det er helt gemyttelig det altså.

Er det gemyttelig også, hahaha.Jeg har ingen problem med å forstå hva hun mente, men jaggu godt jeg har deg som kan mate det inn med t-skje for meg ;)

(Den ironien jeg brukte forsto du dessverre ikke Camillok, det var dumt for deg, jeg fikk meg et latterhikst, så takk til deg :D

Skrevet

Det er faktisk ulovlig å få alle barna sine med samme mann nå, trodde alle visste dette? Må sørge for god genetisk spredning vettu! Ikke legge alle eggene i en kurv osv...

(For et ekstremt stupid spørsmål)

Skrevet

Jeg har 7 barn med samme mann :)

Anonymous poster hash: dc4fa...269

Skrevet

De aller fleste i min slekt og vennekrets har samme far (nei, ikke SAMME) , mens fins noen unntak.

Anonymous poster hash: 0c766...583
Skrevet

Er det ikke statistisk sett slik at det er færre fedre enn mødre i Norge? Så om man hadde spurt på et mannsdominert forum ville svaret mer frekvent bli ja der enn her..?

Skrevet

Er det ikke statistisk sett slik at det er færre fedre enn mødre i Norge? Så om man hadde spurt på et mannsdominert forum ville svaret mer frekvent bli ja der enn her..?

Hehe, om du spør en gruppe menn om de er far til sine barn får du nok høy score, ja. ;)

(Skjønte hva du mente, da.)

Skrevet

Hæ?

Galt nei!Du får det bare ut til å høres ut som de fleste har et mål om å ha flere fedre til sine barn.Går det virkelig "ann" å bestemme seg tidlig for å kun ha en man til sine barn??? Hmm dumt jeg ikke "bestemte" meg tidlig om å bli styrtrik og bekymringsløs femlingmamma da!!! *facepalm*

Selvsagt går det an og bestemme seg for det. har gjort det selv også. Nå er vi begge rett under 40. Vi har to barn, og vi vil ikke ha flere. Så nå er vi sterilisert, begge to (jeg gjennom et annet inngrep som ikke var sterilisering, men som har gjort meg steril), og ved et brudd er vel oddsen da små for at vi får barn med en ny partner.

Synes det er mer merkelig at man vil ha to barn, så får man det. Også blir det slutt, man treffer en ny også plutselig har man lyst på flere barn jeg da....Har man "bestemt seg for 4 barn, får 2 md en mann og det blir slutt,- da er det vel egentlig "naturlig" at man får barn med flere forskjellige fedre...Men man har jo også da,- på forhånd "bestemt" at man vil ha x-antall barn..På samme måte kan man bestemme at man vil ha barn bare med en mann: det være seg at det blir bare ett, eller det blir 4..Man vet da hvordan barn lages og hvordan det kan unngås...

Anonymous poster hash: 5301b...57b

Skrevet

Jeg bladde i slektsboka vår her for en tid tilbake, og blei overassket over hvor mange som hadde barn født utenfor ekteskap , såkalt lausunge. Dette er jo fra 1800 tallet og fremover, så det ver nok en del av det før også, men man hørte ikke så mye om det fordi det var mer "skam" rundt det. Var en grunn til at de blei kalt lausunger.

Min bestemor, velsigne henne, var meget bekymret for at vi ikke var gift da eldste kom til verden, for da ble han jo lausunge... selv om vi da hadde vært sammen i årevis.

Skrevet

Jeg er 28.. mannen er 31.. 5 barn sammen

Skrevet

3 barn med samme mann, har fått spm siden det er en del år mellom 2 og 3. Ei venninne har en mann som har ei datter fra før, ellers har alle barna sine med samme mann.

Anonymous poster hash: 571d6...e6c

Skrevet (endret)

Jeg har 3 barn med samme mann. Han er både min ungdomskjærlighet og min livs kjærlighet. 

Jeg synes personlig at det blir mye surr med mine, dine og våre, men det er fordi jeg selv har 5 søsken, hvorav 3 er "halvsøsken"...det blir fort mye klatt desverre.
Godt voksne folk blir ofte som barn selv i fordelingssaker og ender ofte opp med å bruke barna som pressmiddel eller et middel for å gi eksen dårlig samvittighet, eller presse penger av vedkommende...trist, men ofte realiteten. (Min realitet og opplevelse av fenomenet da.. ;) )

Når det er sagt, tror jeg virkelig ikke at noen går inn for og få barn med ulike fedre,eller ulike mødre, det er nok bare sånn det blir av og til.
Man skal jo ikke holde sammen for en hver pris, uhell skjer, prevensjon kan svikte, og det er vel strengt tatt litt unødvendig å diktere eller mene for mye om hvordan andre mennesker velger, eller ender opp med å leve familie-livet.

Livet er uforutsigbart, selvom alt går bra og man har 3,4 barn med samme mann, kan det plutselig snu, eller dukke opp ting på veien som gjør at man går fra hverandre og da kan det vel dukke opp et nytt kjærlighetsbarn hos hver og en av oss.. Vi er da mennesker som lever alle sammen? :P

Endret av Benevy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...