Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Inspirert av tampongtråden. Jeg er klar over kvinners anatomi og at vi har urinrør separert fra skjedeåpningen. Har også fått kateter på sykehuset. Men når jeg har mensen - jeg kan ikke forstå at dere kan gå på do uten å bytte tampong? Min tampong detter ut fordi den er full av urin :-S Er det noe galt med meg? Husker anonymknapp nå.. Anonymous poster hash: 9d33b...176
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Glemte å nevne at jeg har sjekket uten tampong og - og hos meg kommer urin ut skjedeåpningen.. Ikke urinrøret... Anonymous poster hash: 9d33b...176
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Det høres litt rart ut... Har du sjekket dette hos lege? Anonymous poster hash: 87dfb...61d
HvittHus Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Kvinner er forskjellige og noen har et urinrør som bunner ut i eller i inngangen til skjeden.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Hvor langt dytter du tampongen inn da? Den skal jo faktisk et stykke inn... Høres ut som om du ikke har den langt nok inn, i hvert fall. Mine tamponger, fulle eller ei, må dras ut, og er en kamp å få ut. Aldri om de kunne dettet ut av seg selv. Anonymous poster hash: a9345...fb6
Madolyn Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Urinen MÅ nødvendigvis komme ut av urinrøret. Urin kommer tross alt fra urinblæren og ikke fra livmoren. Enten så har du urinrørsåpningen lengre opp i skjeden enn du tror (slik er det med en del kvinner, særlig de som har født noen ganger), ellers har du en fistel fra urinrøret som munner ut i skjedeveggen.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Urinen MÅ nødvendigvis komme ut av urinrøret. Urin kommer tross alt fra urinblæren og ikke fra livmoren. Enten så har du urinrørsåpningen lengre opp i skjeden enn du tror (slik er det med en del kvinner, særlig de som har født noen ganger), ellers har du en fistel fra urinrøret som munner ut i skjedeveggen. Har alltid vært sånn siden jeg fikk mensen. Har tampongen ganske langt opp. Blør aldri igjennom. Men uansett hva så når jeg tisser er den også dyvvåt av urin. Anonymous poster hash: 9d33b...176
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #8 Skrevet 2. januar 2014 Tampongen min kan komme på vei ut om jeg trykker i forbindelse med bommelom... Kanskje du bare ikke setter den langt nok inn, eller at du bør prøve en mindre størrelse? Anonymous poster hash: b8702...d6e
Bananahammock Skrevet 2. januar 2014 #9 Skrevet 2. januar 2014 Samme her. Har en teori om at urinen går opp i skjeden når jeg tisser, at urinen følger anatomien, akkurat som når du skal helle vann ut av et glass og det renner langs hele siden av glasset. Vet ikke jeg, tror det er normalt
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #10 Skrevet 2. januar 2014 da jeg hadde pressrier og skulle føde førstemann kom jordmora løpende med kateter å ville tømme blæra da jeg ikke fikk til å tisse selv. Hun nærmest roper "herregud du har jo urinrøret inni sjeden du!!!" Etter fødselen tenkte jeg mye på dette og følte meg nesten litt vanskapt for det er noe jeg aldri har tenkt over eller merket noe til selv. Fant til slutt fram et anatomibilde fra Google og et speil for å se hvor ille det kunne være. mitt urinhull kunne jeg se nøyaktig der det skulle være, rett over sjedeåpningen. akkurat som på bildet. om det var presset som gjorde at det så annerledes ut der nede akkurat under fødselen eller ikke aner jeg ikke. Uansett.. mine tamponger kan også bli våte når jeg tisser. Jeg tror det er fordi at når jeg sitter på do så kommer alt liksom litt nedover i sjeden og at tampongen da blir liggende for langt ned/ut og at urinen da renner litt nedover og inn i denne.. Tror nok ikke at du tisser ut igjennom sjeden. Anonymous poster hash: 3f5a7...de4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå