Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #76 Skrevet 3. januar 2014 Ja, jeg kaster ob, q-tips, våtservietter, bomullspads og den greia rundt linsene i do. Har aldri tettet seg.... Anonymous poster hash: 7330a...91c Nei, ikke til nå, nei... Håper du sparer til rørleggerregninga samtidig, og til det minst femsifrede beløpet som skal til den dagen hele rørsystemet fra boligen din må graves opp. Bare fordi du ikke kaster søppel der den hører hjemme. Er nok ikke mulig å finne ut at det kommer fra oss, DERSOM det skulle tette seg Anonymous poster hash: 7330a...91c
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #77 Skrevet 3. januar 2014 Ja, jeg kaster ob, q-tips, våtservietter, bomullspads og den greia rundt linsene i do. Har aldri tettet seg.... Anonymous poster hash: 7330a...91c Nei, ikke til nå, nei... Håper du sparer til rørleggerregninga samtidig, og til det minst femsifrede beløpet som skal til den dagen hele rørsystemet fra boligen din må graves opp. Bare fordi du ikke kaster søppel der den hører hjemme. Er nok ikke mulig å finne ut at det kommer fra oss, DERSOM det skulle tette seg Anonymous poster hash: 7330a...91c Du høres utrolig lite intelligent ut. Må være slitsomt å ikke kunne lese en setning og virkelig forstå den. Anonymous poster hash: a2658...5c4
Camillok Skrevet 3. januar 2014 #78 Skrevet 3. januar 2014 Herregud jeg døøøøør av latter har aldri falt meg inn å la tampongen gå rett i dass, ikke våtservietter eller q-tips heller. Merkelig ting å gjøre selv om man er elleve år (da startet jeg min tampongkarriere). Må si det mest fornuftige tipset her var å trekke ut tampongen FØR man gjør stort, av en eller annen grunn har jeg aldri tenkt på det (men tampongen har da holdt seg inne likevel ). Har kommet så langt i tankegangen at jeg har holdt tråden vekk fra griseriet, men å ikke legge sammen en og en da?!? God natt
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #79 Skrevet 3. januar 2014 Ja, jeg kaster ob, q-tips, våtservietter, bomullspads og den greia rundt linsene i do. Har aldri tettet seg.... Anonymous poster hash: 7330a...91c Nei, ikke til nå, nei... Håper du sparer til rørleggerregninga samtidig, og til det minst femsifrede beløpet som skal til den dagen hele rørsystemet fra boligen din må graves opp. Bare fordi du ikke kaster søppel der den hører hjemme.Er nok ikke mulig å finne ut at det kommer fra oss, DERSOM det skulle tette seg Anonymous poster hash: 7330a...91c Du høres utrolig lite intelligent ut. Må være slitsomt å ikke kunne lese en setning og virkelig forstå den. Anonymous poster hash: a2658...5c4 Hehe, ok! Anonymous poster hash: 7330a...91c
Tipp topp Skrevet 3. januar 2014 #80 Skrevet 3. januar 2014 Hvor tror du at søppel du puttet i do havner? Renseanleggene bruker mye penger på å fjerne søppel fra vannet, kjøre det bort og de må betale for å bli kvitt det. Og ved store nedbørsmengder hvor renseanlegget ikke har kapasitet til å rense alt risikerer du at din tampong havner i nærmeste bekk eller strand. Er det virkelig så vanskelig å putte søppel i søppelkassa?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #81 Skrevet 3. januar 2014 Hvor tror du at søppel du puttet i do havner? Renseanleggene bruker mye penger på å fjerne søppel fra vannet, kjøre det bort og de må betale for å bli kvitt det. Og ved store nedbørsmengder hvor renseanlegget ikke har kapasitet til å rense alt risikerer du at din tampong havner i nærmeste bekk eller strand. Er det virkelig så vanskelig å putte søppel i søppelkassa? Nei, er ikke det, men har aldri hent at noe har gått tett... Er en vane jeg har hatt bare. Anonymous poster hash: a2fc6...b81
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #82 Skrevet 3. januar 2014 Jeg gjorde helt frem til kloakken vår tettet seg og vi måtte grave ut av kloakken. Da var trillebåren full av møkk og ober som hang rundt som julepynt. Ikke flaut i det hele tatt når alle naboene stod å så på. Anonymous poster hash: ad110...de0
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #83 Skrevet 3. januar 2014 Ja, jeg kaster ob, q-tips, våtservietter, bomullspads og den greia rundt linsene i do. Har aldri tettet seg.... Anonymous poster hash: 7330a...91c Bor du i enebolig? Anonymous poster hash: f370c...328 Nei. Anonymous poster hash: 7330a...91c Var det jeg tenkte. Da kan du faktisk ikke vite hvorvidt DU har forårsaket tette do eller ikke. Kanskje har en nabo i ditt sameie/blokk/bygård fått problemer pga deg! Anonymous poster hash: f370c...328
ærlig talt Skrevet 3. januar 2014 #84 Skrevet 3. januar 2014 Har kastet tamponger i do i 20 år. Har ennå ikke tettet en do. Syns det er ekkelt å ta de opp og pakke de inn, så jeg kommer ikke til å endre på det. Bor i min egen enebolig med egen septiktank. Ta de opp? Fra hvor? Anonymous poster hash: af2d7...31e Hvis man presser hardt nok når man er på do vet du, så bare skyter man tampongen ned i do. Hvis man da har bæsja, så blir det så klart litt ekkelt.... Anonymous poster hash: dec90...1d0 Til info er det faktisk mulig å ta ut tampongen FØR du presser ut avføringen som et maskingevær... Anonymous poster hash: 37068...131 Hehehe, maskingevær!!! Nå lo jeg faktisk så tårene trillet her
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #85 Skrevet 3. januar 2014 ja gjør det hver gang jeg. Anonymous poster hash: d63fd...50a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #86 Skrevet 3. januar 2014 Har kastet tamponger i do i 20 år. Har ennå ikke tettet en do. Syns det er ekkelt å ta de opp og pakke de inn, så jeg kommer ikke til å endre på det. Bor i min egen enebolig med egen septiktank. "Jeg er 15 år og vil ikke innse at selvom det har gått bra til nå, så kan det gå galt, og det blir veldig kjipt for meg og de andre jeg deler bopel med. Men jeg kommer til å fortsette for jeg bryr meg ikke så mye om verken miljøet eller menneskene jeg deler hverdag og økonomien med. Den dagen det faktisk tetter seg så spleiser meg og manne på det uansett lizzom". Det var vel omtrent det jeg fikk ut av innlegget ditt. Ikke stygt ment. Men jeg har noen ganger gjort ting jeg ikke visste hvilke konsekvenser det kunne gi. Men når noen som har visst bedre har opplyst meg, så har jeg gjort noe med det. Hvorfor er det så vanskelig? Jaja, kjenner jeg hadde flirt en hel del dersom septiktanken din gikk i lufta. Hehe:) Er det noen som fremstår som en fjortizz her, så er det vel DU! Svært så dramatisk du er.... Anonymous poster hash: 00e62...38a
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #87 Skrevet 3. januar 2014 Ekle dumme damer. Vet dere hvor dyrt det blir om det blir tett? Tette i pappen er dere. Anonymous poster hash: f74be...dd4
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #88 Skrevet 3. januar 2014 Det finns da verre ting å gjøre enn å kaste tampong i do!! Djiisus! Så heftig debatt dette ble da?! Det er gnaske mange skattepenger som flyr ut til mye annet unødvendig som forårsakes av folk. Tror ikke rensing av "røra" er den verste utgiftsposten til staten. Anonymous poster hash: a7b8a...09a
*SommerFrisk* Skrevet 3. januar 2014 #89 Skrevet 3. januar 2014 Har kastet tamponger i do i 20 år. Har ennå ikke tettet en do. Syns det er ekkelt å ta de opp og pakke de inn, så jeg kommer ikke til å endre på det. Bor i min egen enebolig med egen septiktank."Jeg er 15 år og vil ikke innse at selvom det har gått bra til nå, så kan det gå galt, og det blir veldig kjipt for meg og de andre jeg deler bopel med. Men jeg kommer til å fortsette for jeg bryr meg ikke så mye om verken miljøet eller menneskene jeg deler hverdag og økonomien med. Den dagen det faktisk tetter seg så spleiser meg og manne på det uansett lizzom". Det var vel omtrent det jeg fikk ut av innlegget ditt. Ikke stygt ment. Men jeg har noen ganger gjort ting jeg ikke visste hvilke konsekvenser det kunne gi. Men når noen som har visst bedre har opplyst meg, så har jeg gjort noe med det. Hvorfor er det så vanskelig? Jaja, kjenner jeg hadde flirt en hel del dersom septiktanken din gikk i lufta. Hehe:) Er det noen som fremstår som en fjortizz her, så er det vel DU! Svært så dramatisk du er.... Anonymous poster hash: 00e62...38a Ja det er jo veldig dramatisk å vise at en mangler forståelse for hvorfor folk kaster idiotiske ting i dass. Hvis dette for deg er dramatisk, så synes jeg du bør oppsøke mer spenning i hverdagen din.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #90 Skrevet 3. januar 2014 Det finns da verre ting å gjøre enn å kaste tampong i do!! Djiisus! Så heftig debatt dette ble da?! Det er gnaske mange skattepenger som flyr ut til mye annet unødvendig som forårsakes av folk. Tror ikke rensing av "røra" er den verste utgiftsposten til staten. Anonymous poster hash: a7b8a...09a Nei, DER har du faktisk for en gangs skyld fullstendig rett, gitt! For i følge norsk lov er det ikke STATEN som betaler utgiftene til "rensing av røra", men oss forbrukerne. Vann- og avløpsbransjen skal være selvfinansiert. Dvs at hvert eneste øre som brukes på å rense kloakkvann, kjøre kloakksøppel til spesialforbrenning, reparere tette rør og lignende betales av oss forbrukere! Det er dette kommunens vann-og avløpsgebyrer brukes til. Kommunene mottar IKKE tilskudd av staten til dette. Øker kostnadene ved rensing, så økes også gebyrene. Og dette deles jevnt ut på alle innbyggerne i kommunen. Du selv betaler for din dumhet, i likhet med alle naboer og andre beboere som må være med å dra lasset. Det visste du ikke, eller hva? Anonymous poster hash: c856e...e97
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #91 Skrevet 3. januar 2014 Har kastet tamponger i do i 20 år. Har ennå ikke tettet en do. Syns det er ekkelt å ta de opp og pakke de inn, så jeg kommer ikke til å endre på det. Bor i min egen enebolig med egen septiktank. Og hvor tror du innholdet i septiktanken blir av da, når de kommer med tankbil og tømmer den? Tror du de tømmer den rett i nærmeste bekk? Eller dumpes den på søppelfyllinga? Nei, septiktanken kjøres til kommunens kloakkrenseanlegg den også, og de får store problemer med å rense denne kloakken dersom tanken din er full av søppel. Innholdet tetter rister, rør og maskiner på anlegget, og de ansatte må stå med hodet og armene oppi møkka di for å fjerne tampongene dine! De tenker sikkert mye positivt om deg akkurat da! Dessuten har du nok noen meter kloakkrør fra toalettet inne i huset ditt og ned til tanken du også, rør som dere personlig er ansvarlig for, og som dere personlig må få gravd opp og tømt for møkk om de skulle gå tett. Dette er vanligere enn du tror. Anonymous poster hash: c856e...e97
PrinsesseHengepupp Skrevet 3. januar 2014 #92 Skrevet 3. januar 2014 En tidligere kollega ble trukket 14.000 i lønn etter at rørsystemet på jobb tettet seg som følge av hennes ukritiske tampongkasting i do. Uflaks for henne at hun var eneste kvinne som brukte det aktuelle toalettet, og at hun faktisk var idiot nok til å innrømme sin egen idioti :-p
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #93 Skrevet 3. januar 2014 Det finns da verre ting å gjøre enn å kaste tampong i do!! Djiisus! Så heftig debatt dette ble da?! Det er gnaske mange skattepenger som flyr ut til mye annet unødvendig som forårsakes av folk. Tror ikke rensing av "røra" er den verste utgiftsposten til staten. Anonymous poster hash: a7b8a...09a Nei, DER har du faktisk for en gangs skyld fullstendig rett, gitt! For i følge norsk lov er det ikke STATEN som betaler utgiftene til "rensing av røra", men oss forbrukerne. Vann- og avløpsbransjen skal være selvfinansiert. Dvs at hvert eneste øre som brukes på å rense kloakkvann, kjøre kloakksøppel til spesialforbrenning, reparere tette rør og lignende betales av oss forbrukere! Det er dette kommunens vann-og avløpsgebyrer brukes til. Kommunene mottar IKKE tilskudd av staten til dette. Øker kostnadene ved rensing, så økes også gebyrene. Og dette deles jevnt ut på alle innbyggerne i kommunen. Du selv betaler for din dumhet, i likhet med alle naboer og andre beboere som må være med å dra lasset. Det visste du ikke, eller hva? Anonymous poster hash: c856e...e97 Bare til din info så er statens penger våre penger! Du vet tydeligvis ikke det... Det du betaler i skatt går til diverse utlegg staten har. Så ja, sluttregningen for rørrensing er vår til syvende og sist uansett. Om det kommer via staten eller via direkte gebyr du betaler til kommunen. Poenget er at vi betaler for alt annet mulig tull gjennom våre skattepenger/gebyrer, you name it, at en tampong eller to i do kunne brydd meg mindre.. Anonymous poster hash: a7b8a...09a
Vera831 Skrevet 3. januar 2014 #94 Skrevet 3. januar 2014 En tampong skal kastes i søppelbøtta og ikke i do!! Skjerp dere damer!
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #95 Skrevet 3. januar 2014 En tidligere kollega ble trukket 14.000 i lønn etter at rørsystemet på jobb tettet seg som følge av hennes ukritiske tampongkasting i do. Uflaks for henne at hun var eneste kvinne som brukte det aktuelle toalettet, og at hun faktisk var idiot nok til å innrømme sin egen idioti :-p Å neei Stakkars. Selv om hun fikk som fortjent. Fortsatte hun lenge i den jobben eller? Anonymous poster hash: 586d1...3f1
ingefjar Skrevet 3. januar 2014 #96 Skrevet 3. januar 2014 Om dere har hatt hell med dere i ulike hus hittil- betyr ikke at det går i alle hus og toaletter. Mye skyldes antall benn, dvs bøyer på rørene, fall og vanntrykk etc. Derav: Ikke gjør det. Med mindre du synes det er ok å betale 4-5000 kroner for rørlegger.
Tauriel Skrevet 3. januar 2014 #97 Skrevet 3. januar 2014 Har alltid trodd at man kunne hive de i do... men nå bruker jeg ikke tamponger, så har rett og slett ikke brydd meg om hvor de skal. Så hos meg går det kun dopapir i do
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #98 Skrevet 3. januar 2014 SÅ store blir ikke tampongene da! De vokser ja, men ikke sånn at de kan tette rør. Hysteri-nisser! Anonymous poster hash: 454eb...1cd
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #99 Skrevet 3. januar 2014 Har aldri tenkt tanken på å slippe den i do. Har alltid hatt en liten søppelbøtte ved siden av doen. Hadde ikke likt at noen hadde sluppet den i doen vår heller.. Anonymous poster hash: 75e3f...231
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #100 Skrevet 3. januar 2014 Ja, jeg kaster ob, q-tips, våtservietter, bomullspads og den greia rundt linsene i do. Har aldri tettet seg.... Anonymous poster hash: 7330a...91c Bor du i enebolig? Anonymous poster hash: f370c...328 Nei. Anonymous poster hash: 7330a...91c Var det jeg tenkte. Da kan du faktisk ikke vite hvorvidt DU har forårsaket tette do eller ikke. Kanskje har en nabo i ditt sameie/blokk/bygård fått problemer pga deg! Anonymous poster hash: f370c...328 Og det er ikke mitt problem Anonymous poster hash: 7330a...91c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå