Gå til innhold

Er det bare jeg som skyller ned Ob i toalettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, bare idioter gjør slike tankeløse ting.

Anonymous poster hash: a2658...5c4

:)

Anonymous poster hash: a2fc6...b81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beviser hvor intelligent du er, HI .

Anonymous poster hash: 9e2a9...7f3

Skrevet

Står på pakken at det kan kastes i do. Har alltid gjort det

Tampax, ja. Ikke Ob.

Jeg bruker ikke ob. :)

Les overskriften.

Sier den noe om Tampax?

Nei, akkurat...

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Tampax, ja. Ikke Ob.

Les overskriften.

Sier den noe om Tampax?

Nei, akkurat...

Du skjønner selv at en tampong er det samme enten det er ob eller tampax? Tviler på at ob, libresse og tampax har ekstremt ulik sammensetning.

Bleier kaster man seff ikke i do.

Skrevet

Nei den kaster jeg såklart. Vil ikke risikere å tette rørene. Håper ikke du gjør dette borte hos andre også? Skal du tette rørene får det være dine egne og noe du betaler for selv.

Skrevet

Tampax, ja. Ikke Ob.

Les overskriften.

Sier den noe om Tampax?

Nei, akkurat...

Du skjønner selv at en tampong er det samme enten det er ob eller tampax? Tviler på at ob, libresse og tampax har ekstremt ulik sammensetning.

Så du mener at man fritt kan hive OB i toalettet?

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Tampax, ja. Ikke Ob.
Les overskriften.

Sier den noe om Tampax?

Nei, akkurat...

Jeg mener at hjemme hos seg selv gjør man som man vil:)

Gjest suzette
Skrevet

Jeg har vanvittig angst for kleine situasjoner...Så jeg kasternaturligvis alle OB'ene i søppelbøtta.

Skrevet

Tampax, ja. Ikke Ob.
Les overskriften.

Sier den noe om Tampax?

Nei, akkurat...

Du har privat septiktank da håper jeg? Er du tilknyttet det offentlige avløpet så ødelegger du ikke kun for deg selv...

Anonymous poster hash: c9d90...776

Skrevet

Tampax, ja. Ikke Ob.
Les overskriften.

Sier den noe om Tampax?

Nei, akkurat...

Tamponger skal ikke kastes i do uansett merke. Ingen grunn til å kverulere på merker.

Anonymous poster hash: f370c...328

Skrevet (endret)

Tampax, ja. Ikke Ob.
Les overskriften.

Sier den noe om Tampax?

Nei, akkurat...

Jeg måå bare spørre deg siden du svarer at du hjemme gjør som du vil: Har du har egne private rør som ikke tettes igjen du da?

Jeg finner det hårreisende at voksne mennesker som vet konsekvensene av å kaste tamponger o.l i do gjør det og er "nesten stolt"  av å gjøre det og kanskje verst av alt : fortsetter å gjøre det!

Kos deg, og lykke til...

Endret av Zaphira
Skrevet

Både tamponger, Q-tips og våtservietter. Har gjort det i alle år. Vet veldig godt at det ikke skal gjøre, men det driter jeg i.

Anonymous poster hash: 69d64...b2a
Skrevet

Både tamponger, Q-tips og våtservietter. Har gjort det i alle år. Vet veldig godt at det ikke skal gjøre, men det driter jeg i.

Anonymous poster hash: 69d64...b2a

Sjarmerende.

Skrevet

Ja, jeg kaster ob, q-tips, våtservietter, bomullspads og den greia rundt linsene i do. Har aldri tettet seg....

Anonymous poster hash: 7330a...91c

Skrevet

Ja, jeg kaster ob, q-tips, våtservietter, bomullspads og den greia rundt linsene i do. Har aldri tettet seg....

Anonymous poster hash: 7330a...91c

Bor du i enebolig?

Skrevet

Jeg har alltid kastet de i toalettet, men det betyr ikke at jeg kaster bleier der av den grunn.

Kaster dere de ut i søppelspannet ute med en gang? Man kaster de vel ikke i søpla på kjøkkenet? Det er jo bare ekkelt.

Anonymous poster hash: fbad1...31f

Skrevet

Tampax, ja. Ikke Ob.
Les overskriften.

Sier den noe om Tampax?

Nei, akkurat...

Tamponger skal ikke kastes i do uansett merke. Ingen grunn til å kverulere på merker.

Jeg prøver ikke kverulere.

Hun påstår at det står på pakken at det kan kastes i toalettet, og siden det motsatte står på OB-pakkene så går jeg utifra at de ikke er det samme.

Skrevet

Jeg vvisste faktisk ikke at det var så ille. Har gjort det fra jeg fikk mensen jeg og mener min mor sa at dette var greit, eller så var det bare latskap til å begynne med.. men skal slutte med det nå.

Var dessuten ganske flaut den gangen tampongen kom flytende opp igjen, på besøk hos kjæresten..

Anonymous poster hash: 068d1...3da

Skrevet

Jeg har alltid kastet de i toalettet, men det betyr ikke at jeg kaster bleier der av den grunn.

Kaster dere de ut i søppelspannet ute med en gang? Man kaster de vel ikke i søpla på kjøkkenet? Det er jo bare ekkelt.

Trodde det var vanlig å ha lukket søppeldunk på badet.

Skrevet

Det finnes noe så nyvinnende som små søppelbøtter til å ha på badet. Ofte har de lokk man løfter ved å trykke på en pedal nederst. Man putter en pose ned i søppelbøtta, pakker bind og ramponere inn i litt dopapir og kaster det der. Bøttene er små, slik at de må tømmes ofte. Da tar du ut posen, knytter en knyte på og hiver i den i søppeldunker ute.

Dette er vel stengt tatt allmennkunnskap???

Skrevet

Jeg har alltid kastet de i toalettet, men det betyr ikke at jeg kaster bleier der av den grunn.Kaster dere de ut i søppelspannet ute med en gang? Man kaster de vel ikke i søpla på kjøkkenet? Det er jo bare ekkelt.Anonymous poster hash: fbad1...31f

Trodde det var vanlig å ha lukket søppeldunk på badet. Anonymous poster hash: a2658...5c4

Kaster du bleiene i den også? Det lukter. Æsj.

Skrevet

Hei Hi!

Jeg har kastet tampongen i do i 15 år nå, vi bor på samme plass å toalettet har aldr tettet seg.

Har en rørlegger i familien som sier at det går helt fint å kaste tampong i toalettet. Så vi har vell store rør vi

da Hi siden toalettene våre aldri tetter seg :-D

Jeg kaster tampongen i toalettet for at jeg synes det er mest hygienisk, å det skal jeg fortsette med :-)

Anonymous poster hash: 73280...83b

Skrevet

Herregud så mye rart folk får seg til å gjøre!-hvor i alle dager lærte dere dette henn??

Jeg fikk mensen da jeg var 12 1/2 og bodde da naturligvis hjemme.

Da forklarte min mor meg hva jeg skulle gjøre, gjorde ikke deres det?

En TAMPONG i do?-ser dere ikke hvor utrolig sjokkerende det er?

En gang stod jeg på badet mitt og en tidligere kamerat kom inn, tok to q-tips brukte dem og slang dem i do, og tappa ned!..... jeg klarte ikke si noe engang og ble stående og måpe. Er det virkelig mulig? Og rett foran øynene på meg som om han skulle vært dum i hodet?

Dersom dere bor i et nabolag så kan dette få kjipe konsekvenser.

Skaff dere en rull med små poser (libero, de er tom. lilla og fine;) , legg de i en liten kurv ved siden av søppelbøtteb, og VOKS OPP!

Skrevet

Herregud så mye rart folk får seg til å gjøre!-hvor i alle dager lærte dere dette henn??

Jeg fikk mensen da jeg var 12 1/2 og bodde da naturligvis hjemme.

Da forklarte min mor meg hva jeg skulle gjøre, gjorde ikke deres det?

En TAMPONG i do?-ser dere ikke hvor utrolig sjokkerende det er?

En gang stod jeg på badet mitt og en tidligere kamerat kom inn, tok to q-tips brukte dem og slang dem i do, og tappa ned!..... jeg klarte ikke si noe engang og ble stående og måpe. Er det virkelig mulig? Og rett foran øynene på meg som om han skulle vært dum i hodet?

Dersom dere bor i et nabolag så kan dette få kjipe konsekvenser.

Skaff dere en rull med små poser (libero, de er tom. lilla og fine;) , legg de i en liten kurv ved siden av søppelbøtteb, og VOKS OPP!

Word!

Skrevet

Har kastet tamponger i do i 20 år. Har ennå ikke tettet en do. Syns det er ekkelt å ta de opp og pakke de inn, så jeg kommer ikke til å endre på det. Bor i min egen enebolig med egen septiktank.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...