Gå til innhold

føler at tanna mi løsner!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjempevondt i ene fortanna mi, og den kjennes løs ut. Jeg har en stripe/sprekk i fronten (hatt lenge) men ser ut som om den er lenger ned nå! Har to ganger i barndommen slått de løse så jeg måtte bruke streng for å feste de igjen. Hater virkelig tannlege og tenner!!!! Kan den bare dele seg i to?

Anonymous poster hash: c2b92...b07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har betennelse i tannkjøttwt kan den føles løs til betennelsen går over - selv om den ikke er det.

Men det spørs jo HVOR løs den føles da..

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 61f1d...0e6

Skrevet

Har ikke hørt om det, men en sprekk bør sjekkes av tannlege. Tenner ER på mange måter løse hele tiden, og en betennelse kan gjøre at man kjenner dette tydeligere som anonym over sier.

Anonymous poster hash: 64e95...b6f
Skrevet

De har vært sånn lenge som sagt, og jeg kjenner ikke sprekken, bare ser den. Var hos tannlege senest i november, så hun bør jo ha sett noe da? ikke betent eller noe. Har forøvrig kjent på denne "ømheten" før, men er vel første gang jeg leer på den...

Hi

Anonymous poster hash: c2b92...b07

Skrevet

Du kan ta sjansen og vente til det kanskje er for sent, eller ringe tannlegen for en sjekk i morgen.

Det ser rimelig teit ut med en fortann for lite :)

Anonymous poster hash: 49df0...bfc

Skrevet

Om du har visdomstenner som presser kan dette være med på å skape ømhet i tenner.

Har du problemer med bihulene kan dette gi smerter i tennene.

Men igjen: Snakk med en tannlege. Det er mye bedre å ordne dette før, og ikke senere. Tannleger vet også at mange har litt tannlegeangst, og en god tannlege er flink til å berolige og fortelle deg hva som skal skje.

Du kan også få fastlegen til å skrive ut litt beroligende til deg, men si ifra til tannlege om dette.

Dette går veldig bra :)  Lykke til!

Anonymous poster hash: 64e95...b6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...