Gå til innhold

Diane mot uren hud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har pcos og begynt på diane. Mest for dårlig hud. Gikk på det en gang før og hadde mensen i 3mnd..

Men da begynte jeg rett på. Nå tok jeg den første mensdag. Men jeg blør mye mer PLUSS jeg har blødd i 13 dager mot 8 med sparsom blødning.

Er det ikke håp for meg? Orker ikke å være kvisetryne mer(hjelper mot kvisene) men kan ikke ha mensen i ukesvis heller...

Anonymous poster hash: 0dfe8...c3f

Videoannonse
Annonse
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Uff, jeg gikk på Diane i et år og la på meg ca 10 kg. Grøss. Ikke moro å ese ut 10 kg det året jeg ble atten :(

Men huden ble ørlite bedre, men ikke så det var verd det.

Grunnen til at jeg este ut var trolig den alltid tilstedeværende gnagende sulten, vann i kroppen og forstyrret metabolisme.

Skrevet

Hei

Har pcos og begynt på diane. Mest for dårlig hud. Gikk på det en gang før og hadde mensen i 3mnd..

Men da begynte jeg rett på. Nå tok jeg den første mensdag. Men jeg blør mye mer PLUSS jeg har blødd i 13 dager mot 8 med sparsom blødning.

Er det ikke håp for meg? Orker ikke å være kvisetryne mer(hjelper mot kvisene) men kan ikke ha mensen i ukesvis heller...

Det går seg nok til. Tre mnd tilvenningstid eller noe.. Jeg sluttet på Diane pga fare for blodpropp. Flere land har trukket merket fra markedet pga det.. Du får bare smøre deg med tålmodighet. Kjekt med fin hud da!

Anonymous poster hash: 4c116...551

Skrevet

Hei

Det går seg nok til. Tre mnd tilvenningstid eller noe.. Jeg sluttet på Diane pga fare for blodpropp. Flere land har trukket merket fra markedet pga det.. Du får bare smøre deg med tålmodighet. Kjekt med fin hud da!

Anonymous poster hash: 4c116...551

Jeg ser ut som en infisert fjortis.. Er 30. Store, betente kviser... Men orkee ikke blø.. Sluttet jo sist pga mensen HELE tiden..

Skrevet

Har brukt Diane i over 15 år mot kviser, det eneste som fungerer. For meg fungerer Diane godt. Om det tok tid før det begynte å fungere i starten husker jeg ikke. Har nå sluttet for å bli gravid, har da fått mye kortere mens og kviser…. 

Anonymous poster hash: 16531...42f
Skrevet

Mine kviser forsvant med Diane. Jeg hadde regelmeesi men hele tiden.

Anonymous poster hash: dfb0e...f63
Skrevet

GUD jeg leste diare mot uren hund.

På tide å ta sengen  :fnise:

Anonymous poster hash: fea26...a42
Skrevet

90-talls kur! Hadde ikke gitt dyra mine den pillen!

Anonymous poster hash: 10754...68c

Skrevet

Det finnes andre ting mot kviser, dersom diane ikke funker for deg. Jeg har tatt en isotretinoin-kur som fungerte kjempebra. Det er veldig mye bivirkninger, men sjansen er stor for at det fungerer for alltid mot kvisene. Virkelig verdt alt slitet de månedene man går på det dersom det funker så godt som det har gjort på meg. 

Skrevet

90-talls kur! Hadde ikke gitt dyra mine den pillen!

Anonymous poster hash: 10754...68c

Tull og tøys. Diane er fortsatt et av de beste alternativene mot kviser. Som ren p-piller derimot er den helt ute. 

Skrevet

Hehe, leser dere ikke det jeg spør om? Jeg sier det funker mot kvisene, problemet er MENSEN type HELE TIDEN;)

Skrevet

Hehe, leser dere ikke det jeg spør om? Jeg sier det funker mot kvisene, problemet er MENSEN type HELE TIDEN;)

Da får du velge da. Mensen eller kviser. 

Skrevet

Her inne leser vi da bare det vi selv vil lese.... har du ikke forstått det enda :P

Bra Diane fungerer mot kvisene, det gjorde det ikke for meg.

Har dessverre ingen råd ang. mensen, jeg hadde regelmessige blødninger a la mens da jeg gikk på Diane. Hadde masse andre bivirkninger som jeg ikke forstod var bivirkninger før jeg sluttet på pillen - bekken og ryggsmerter, hevelser i bena og væske i kroppen +++

Kan hende det er pga pcos'en at du reagerer som du gjør?

Hormonene dine er i ubalanse og blir kanskje enda mer i ubalanse når du gir et slikt hormontilskudd?

Anonymous poster hash: 66374...4b0

Skrevet

Hvor lenge har du gått på den? Ville gitt det 3-6 måneder :) Eventuelt kan du spørre legen din om resept på Cyklokapron, det reduserer blødningene. Krever at du ikke har vansker med å svelge tabletter da, de er store og man må ta mange :P

Men du har vært hos hudlege og fått hjelp der, ikke sant?

Anonymous poster hash: 0f0ea...dc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...