Gå til innhold

Noen som så dok "Barn er roten til alt vondt"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å se denne dokumentaren på NRK 2 men måtte stelle og legge babyen. Så fikk ikke sett den ferdig. Litt ironisk synes jeg;) var en litt festlig dokumentar synes jeg. Kjente meg igjen i beskrivelsene!

Får se den ferdig på nett-tv tenker jeg. Da kan jeg pause ved behov:)

Anonymous poster hash: f879d...72f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin avslutning. Se avslutningen på NRK.no. Syns avslutnings"talen" fra en psykolog var veldig bra og jeg var helt enig. Det er ungen som får meg så frustrert, men heller ikke så sinnsykt lykkelig som ungen min, og jeg hadde gledelig ofret livet for henne, hvem andre i verden kan jeg si det om? Ingen :)

Skrevet

Det skulle stå ingen og ikke ungen

Skrevet

Smilte en god del ganger der ja. ;) Den ligger på nettet. Anbefales til alle med små barn, eller baby i magen.

Skrevet

Jeg finner den ikke på nrk-nett tv..

Skrevet

Jeg finner den ikke på nrk-nett tv..

Ikke jeg heller..

Skrevet

Ja, den er verdt å se! :) Håper den kommer på nett-tv så du får sett slutten :)

Anonymous poster hash: 1334a...c92
Skrevet

Visst du går på google også skriver tittelen så kommer du direkte til dokumentaren.

Skrevet

Den ligger allerede ute,jeg så den isted.

Skrevet

Den ligger allerede ute,jeg så den isted.

Jeg kommer bare til nrk sin side der det står at de ikke har opphavsrett til å sende den på nettet. 

Skrevet

Hmm jeg kom rett inn på filmen når jeg søkte på google etter den isted.

Skrevet

Nei!

Babyer/barn er roten til alt godt!

Sitter selv med en baby på 5 mnd nå, som det er en del arbeid med. Men min stolthet for babyjenta mi er stigende:D. For hun er mitt lille mirakel som har vokst i magen min <3

Anonymous poster hash: 9dd55...58d

Skrevet

Fikk noen andre sett denne på nett tv?

Det funket i går her hos meg,men så bare halve dokumentaren før jeg la meg.

Nå står det bare at de ikke har opphavsrett til å sende den på nettet :S

Skrevet

Nei!

Sitter selv med en baby på 5 mnd nå, som det er en del arbeid med. Men min stolthet for babyjenta mi er stigende:D. For hun er mitt lille mirakel som har vokst i magen min <3

Hehe, vi kan snakkes når hun har blitt litt eldre ;)

Bare kos de første mnd synes jeg også. Nådde bekker 1-2 år begynner den virkelige jobben.

Anonymous poster hash: e9be6...bc6

Skrevet

Den går 12.55 på nrk 2. I dag altså.

Skrevet

Nei!

Hehe, vi kan snakkes når hun har blitt litt eldre ;)

Bare kos de første mnd synes jeg også. Nådde bekker 1-2 år begynner den virkelige jobben.

Anonymous poster hash: e9be6...bc6

Hos oss var det omvendt. Forferdig tungt første 10-12 månenden, og vært utrulig enkel etterpå. Men nå er ungen blitt tre så kanskje trassen kommer snart? Har sett de små som sliter med sinne/trass/frustrasjon. Så skjønner godt foreldre som blirf fortvilt av det. Vondt å se ungen ha det vondt. Men her har det ikke kommet (enda).

Gleder meg til se dokumentaren forresten.

Anonymous poster hash: 8566a...961

Skrevet

Den går 12.55 på nrk 2. I dag altså.

Takk :D

Skrevet

Med "roten til alt ondt",- så gjaldt vel det med tanke på forholdet mellom foreldrene. Og at barn ikke nødvendigvis gjør forholdet bedre, at man kommer nærmere hverandre eller får "mer og dele";- men at det snarere er tvert imot. I alle fall i perioder.

Hvem vet vel ikke av de som skal få et barn til etter turbulens i forholdet i håp om og "fikse ting"....Eller at det siste som mangler i et nytt forhold er "kjærlighetsbarnet".....Ser jo ofte at det går feil vei,- selv om det også kan være det som "skal til",- så synes jeg at et barn er mye og gamble med i forhold til dette.

Anonymous poster hash: 1eb2a...0f3
Skrevet

For oss er barna "roten til alt godt". Både i parforholdet og livet ellers- Vi har 6 av dem, både små og store;) Handler kanskje mye om hva slags forventninger og hva slags innstilling en har....

Skrevet

En ting som er helt sikkert er at man blir "flinkere" i "jobben" som forelder for hvert barn man får. I vesten i dag er vel gjennomsnittet på ca 2?

Folk rekker aldri å bli "proffe" foreldre, rekker aldri å komme i den gode flytsonen. Det er synd! Har nå fått nr 4, har store barn, og koser meg i hjæl :)

Husker med gru hvor usikker jeg var med den første..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...