Gå til innhold

Må man være tynn for å passe kort hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal klippe meg i morgen og har lyst å ha kort hår etter 20 år med langt/halvlangt, men jeg er litt overvektig og rund i kinna. Kan jeg ha kort hår eller er det penest med litt hår rundt ansiktet?

Anonymous poster hash: d683e...ae9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig må man ikke det. Det avhenger langt mer av ansiktsform og utseende ellers.

Anonymous poster hash: fd0ad...d14
Skrevet

Håper nå ikke det da, haha. Jeg er rund i kantene, men har en kul (synes jeg selv ;) røff bob med noe shortcut på sidene. Kan gjøres klassisk eller mer edgy med styling. Ganske så kort i nakken, som skårer fremover med kjevebeinet. Kjempefornøyd, og synes selv jeg passer den klippen godt.

Anonymous poster hash: f7eb8...931

Skrevet

Ser sjelden overvektige damer med langt hår. Som regel har de tøffe, kortklipte frisyrer, gjerne med diverse farger oppi. Bruker håret som blikkfang kanskje?

Anonymous poster hash: bed5e...1f6
Skrevet

Be frisøren klippe noe som passer til deg.. Det er som regel den beste løsningen, de er trent til å se hva de forskjellige kler.

Anonymous poster hash: 11935...df8

Skrevet

Be frisøren klippe noe som passer til deg.. Det er som regel den beste løsningen, de er trent til å se hva de forskjellige kler.

Anonymous poster hash: 11935...df8

Ikke alle.. Har opplevd noen frisører som har en favoritt frisyre og da kler "alle" den.

Frisøren som skulle stelle meg til bryllupet viste meg et bilde og mente jeg kledde den frisyren. Håret stramt intil hodet med hestehale bak. Jeg kler ikke håret stamt intil hodet, men må ha volum. Senere fant jeg ut at det var det oppsettet de siste brudene hadde fått.. 

Anonymous poster hash: 93bb9...721

Skrevet (endret)

Jeg er ganske rund selv og har flere ganger hatt kort hår. Får høre at jeg kler det og har en hodefasong som passer til det.

For meg går det mer på hodefasongen/ansiktsformen enn om man er tjukk eller tynn, som gjør om man kler kort hår eller ikke...

Endret av Scaniabusslastebilmjau
Skrevet

For å sitere frisøren min: Alle kan kle kort hår, det kommer bare an på fasongen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...