Gå til innhold

Takk Gud for våtservietter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier jeg bare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åssen går det, hvor mange spyr og/eller driter? masse symp.

og ja, våtservietter! de er også geniale for oss som ikke kan vri opp en klut, nemlig.

Skrevet

Ah, våtservietter løser mange eventuelle problemer.

Jeg heier på våtservietter. Kanskje fordi jeg også er lat, men det gjør ingenting!

God bedring!

Skrevet

Jeg har slutta å spy, men ikke det andre, helt enda. I tillegg hade jeg 39 i feber pre-paracet, og skikkelig influensasmerter i kroppen. Samt en dundrende hodepine. 

Minien har spydd 2 ganger i dag, og man må lirke i ham grøt så tynn som velling, og en fjerdedel av mengden han pleier spise- ellers  kommer det rett opp igjen. Og han har ikke bæsja på 3 dager, bare fiser som en voksen mann, og klager og klager, stakkar. 

Den kombien er ikke helt topp, så jeg måtte ringe mannen og be ham komme hjem fra jobb her i formiddag. Var redd jeg skulle svime av, og var ikke på noen måte i stand til å ta meg godt av andre enn meg selv. 

Takk Gud for at det for en gangs skyld IKKE var planleggingsdag i barnehagen i dag, så snuppelure iallefall fikk en noenlunde ok lekedag med folk som evnet å ta seg av henne….

Men ja, våtservietter er gull nå om dagen. Inotyol likeså. Også for oss voksne.

Skrevet

Det er så inn i satans j#!§@lig å være sånn sjuk.

All sympati jeg har sendes.

Det høres nesten ut som verstingen Noro det der.

Klor ned det dere har så dere ikke opplever en slik lokal epidemi som vi gjorde her i huset for noen år siden.

Smittet hverandre på rundgang en hel måned. Helt latterlig!

God bedring igjen og igjen!

Skrevet

Ussjda :( God bedring!

Skrevet

Kan jeg nok en gang få anbefale bidetta. Hånddusj i tilknytning til toalett. Verdt hver krone. Til vask av både bak, fremme, midt i mellom og av porselenet selv. Noen fødsler gjør ikke akkurat at papir er nok, for å si det med store bokstaver. Beklager om noen nå fikk sure oppstøt og brudd i intimsfæren. Men bidetta hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...