Gå til innhold

BeSafe Izi Combi x3 isofix, noen med erfaringer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har dette setet? Er dere fornøyde? Hvordan er komforten for barnet og hvor stor plass tar det i bilen? Takknemlig for alle svar :)

Anonymous poster hash: 35b0b...aa1
Skrevet

Hvis det er det som skal fungere fra 0-4 år, så har en venninne akkurat kjøpt det og er ikke veldig fornøyd.. Ungen er bare 1,5 år, og er bare noen cm igjen til setet er for lite..

Skrevet

Jeg har x3 isofix. Kan kun festes med isofix bakovervendt.

Dattra mi er 3 år og veldig lang. ser ut som hun er for lang. Men barna sitter som oftest ikke vondt selvom de har beina oppover seterygger. Og de er ikke for store før vekten er over 18 kg eller de er for lange ved at belte er på det høyeste men allikevel går nedenfor skuldrene bak.

Anonymous poster hash: ab133...8b1
Skrevet

Vi har combi uten isofix, både 1åringen og 3 åringen sitter kjempefint i det. Men har du plass i bilen ville jg heller gått for et izi plus. Et bedre sete på alle måter :)

Skrevet

Jeg har sett en del bilder av det og det ser o ut som om ungen blir sittende veldig trangt og ukomfortabelt i det.. Men slik er det kanskje med alle bakovervendte seter når barna begynner å bli store? Han jeg skal kjøpe til nærmer seg tre år og er 95 cm lang... Har dessverre ikke ubegrenset plass i bilen, ellers hadde vi gått for Maxi Cosi Mobi...

HI

Skrevet

Vi har combi uten isofix, både 1åringen og 3 åringen sitter kjempefint i det. Men har du plass i bilen ville jg heller gått for et izi plus. Et bedre sete på alle måter :)

Hva er forskjellen på plus og combi? Går meg nesten vill i disse lange navnene...

HI

Skrevet

Plus er rent bakovervendt og går opp til 25 kg. Men det tar litt større plass en combi, men er et bedre sete på alle måter. Combi kan man bruke begge veier (men personlig ville jeg aldri latt ungen sitte fremovervendt med 5punktsbelte). Da ville jg heller kjøpt et izi kid som r rent bakbakovervendt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...