Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Et evig tema der mange meninger kommer fram. Jeg skjønner egentlig ikke hva problemet er: Noen vil KUN ha jenter fordi det er trygt og godt . Tror dere virkelig ikke at dere klarer å være mamma til en gutt???man blir jo kjenet med babyen sin og utvikler seg sammen med de,så SÅ skremmende kan vel ikke gutter være?? Noen ser på jenter som "små prinsesser": herregud,jeg spyr. Jenter er jenter,ikke rosa jåledukker alà de gale mødrene i USA som sender 1 åringer på beauty contests med sminke, løshår, seky gange og det som værre er. Så til dere som er "stolte guttemammaer": hvorfor er dere så forbanna stolt over å ha kun gutter? Er jenter mindre verdt kanskje? Må du si slike ting for å prøve å overbevise deg selv om at du EGENTLIG savner jenta?Er det din vilje at du fikk bare gutter kanskje? Nei,kjenner jeg blir en smule provosert over dere som enten synes det er SÅÅÅÅÅ stas med bare gutter eller SÅÅÅÅÅ stas med bare jenter. Heldigvis har jeg begge kjønn og er stolt over at jeg har barn! Anonymous poster hash: fbe40...5ea
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Jeg blir provosert over de som er sååå stolt over å ha begge kjønn! Er det liksom bedre enn å 'bare' ha et kjønn? Anonymous poster hash: e12b4...210
Ugl@ ruger... Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Jeg ble flrst guttenamma, da jeg ventet nr to tok jeg det for gitt å få gutt igjen, fikk jente og var veldig usikker i starten ikke pga skuffelse, men var ikke like vant med jentebaby rett og slett. Helt topp med begge kjønn, for det er forskjeller på gutter og jenter, men en ting er likt, man blir luke glad i dem
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Et evig tema der mange meninger kommer fram. Jeg skjønner egentlig ikke hva problemet er:Noen vil KUN ha jenter fordi det er trygt og godt . Tror dere virkelig ikke at dere klarer å være mamma til en gutt???man blir jo kjenet med babyen sin og utvikler seg sammen med de,så SÅ skremmende kan vel ikke gutter være?? Noen ser på jenter som "små prinsesser": herregud,jeg spyr. Jenter er jenter,ikke rosa jåledukker alà de gale mødrene i USA som sender 1 åringer på beauty contests med sminke, løshår, seky gange og det som værre er. Så til dere som er "stolte guttemammaer": hvorfor er dere så forbanna stolt over å ha kun gutter? Er jenter mindre verdt kanskje? Må du si slike ting for å prøve å overbevise deg selv om at du EGENTLIG savner jenta?Er det din vilje at du fikk bare gutter kanskje? Nei,kjenner jeg blir en smule provosert over dere som enten synes det er SÅÅÅÅÅ stas med bare gutter eller SÅÅÅÅÅ stas med bare jenter. Heldigvis har jeg begge kjønn og er stolt over at jeg har barn! Anonymous poster hash: fbe40...5ea For det går kun ann å være stolt om en har begge kjønn som deg? Unnskyld meg men er du dum? Anonymous poster hash: 403d8...e2a
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Et evig tema der mange meninger kommer fram. Jeg skjønner egentlig ikke hva problemet er:Noen vil KUN ha jenter fordi det er trygt og godt . Tror dere virkelig ikke at dere klarer å være mamma til en gutt???man blir jo kjenet med babyen sin og utvikler seg sammen med de,så SÅ skremmende kan vel ikke gutter være?? Noen ser på jenter som "små prinsesser": herregud,jeg spyr. Jenter er jenter,ikke rosa jåledukker alà de gale mødrene i USA som sender 1 åringer på beauty contests med sminke, løshår, seky gange og det som værre er. Så til dere som er "stolte guttemammaer": hvorfor er dere så forbanna stolt over å ha kun gutter? Er jenter mindre verdt kanskje? Må du si slike ting for å prøve å overbevise deg selv om at du EGENTLIG savner jenta?Er det din vilje at du fikk bare gutter kanskje? Nei,kjenner jeg blir en smule provosert over dere som enten synes det er SÅÅÅÅÅ stas med bare gutter eller SÅÅÅÅÅ stas med bare jenter. Heldigvis har jeg begge kjønn og er stolt over at jeg har barn! Anonymous poster hash: fbe40...5ea For det går kun ann å være stolt om en har begge kjønn som deg? Unnskyld meg men er du dum? Anonymous poster hash: 403d8...e2a Det må vel være du som er dum om du ikke an lese. jeg skriver at JEG ER STOLT OVER Å HA BARN,ikke at jeg er stolt over å ha begge kjønn HI Anonymous poster hash: fbe40...5ea
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Jeg er kjempestolt over å være mamma! Ikke alle som er så heldig å få bli det Anonymous poster hash: c2a7b...a51
Tired mama Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Jeg har aldri påstått at gutter er bedre enn jenter. Jeg har selv tre gutter. Et menneske er like mye verdt, uansett om det er gutt, jente, hvit, svart, grå, blå eller gul! Men synes det er trist at ikke alle har likt syn som meg...
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #8 Skrevet 2. januar 2014 Hvorfor irritere seg over det? Folk kan vel få ønske seg hva de vil? Jeg ønsket meg veldig en jente, og fikk det! Jippi! Anonymous poster hash: d664f...e8a
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #9 Skrevet 2. januar 2014 Hvorfor irritere seg over det? Folk kan vel få ønske seg hva de vil? Jeg ønsket meg veldig en jente, og fikk det! Jippi! Anonymous poster hash: d664f...e8a De kan ønske seg det de vil og være glade over det,men å påstå at et kjønn er bedre enn det andre er helt bak mål HI Anonymous poster hash: fbe40...5ea
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #11 Skrevet 2. januar 2014 Hva er forresten greia med å være "stolt" over å være mamma? Indikerer jo at man har utrettet et eller annet ekstraordinært og vanskelig som man kan være stolt av seg selv for å ha gjort. Å bli gravid og bære frem et barn er en naturlig ting som man får gjøre hvis man er heldig. Det er ingen bragd man kan skryte av seg selv for, og som de som ikke er like heldige skal se opp til deg for. I motsetning til feks det å gjennomføre et hardt studie. Jeg er ikke stolt av å ha blitt mamma, men glad, ydmyk og takknemlig. Anonymous poster hash: d664f...e8a
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #12 Skrevet 2. januar 2014 Et evig tema der mange meninger kommer fram. Jeg skjønner egentlig ikke hva problemet er:Noen vil KUN ha jenter fordi det er trygt og godt . Tror dere virkelig ikke at dere klarer å være mamma til en gutt???man blir jo kjenet med babyen sin og utvikler seg sammen med de,så SÅ skremmende kan vel ikke gutter være?? Noen ser på jenter som "små prinsesser": herregud,jeg spyr. Jenter er jenter,ikke rosa jåledukker alà de gale mødrene i USA som sender 1 åringer på beauty contests med sminke, løshår, seky gange og det som værre er. Så til dere som er "stolte guttemammaer": hvorfor er dere så forbanna stolt over å ha kun gutter? Er jenter mindre verdt kanskje? Må du si slike ting for å prøve å overbevise deg selv om at du EGENTLIG savner jenta?Er det din vilje at du fikk bare gutter kanskje? Nei,kjenner jeg blir en smule provosert over dere som enten synes det er SÅÅÅÅÅ stas med bare gutter eller SÅÅÅÅÅ stas med bare jenter. Heldigvis har jeg begge kjønn og er stolt over at jeg har barn! Anonymous poster hash: fbe40...5ea For det går kun ann å være stolt om en har begge kjønn som deg? Unnskyld meg men er du dum?Anonymous poster hash: 403d8...e2a Det må vel være du som er dum om du ikke an lese. jeg skriver at JEG ER STOLT OVER Å HA BARN,ikke at jeg er stolt over å ha begge kjønnHI Anonymous poster hash: fbe40...5ea Et evig tema der mange meninger kommer fram. Jeg skjønner egentlig ikke hva problemet er:Noen vil KUN ha jenter fordi det er trygt og godt . Tror dere virkelig ikke at dere klarer å være mamma til en gutt???man blir jo kjenet med babyen sin og utvikler seg sammen med de,så SÅ skremmende kan vel ikke gutter være?? Noen ser på jenter som "små prinsesser": herregud,jeg spyr. Jenter er jenter,ikke rosa jåledukker alà de gale mødrene i USA som sender 1 åringer på beauty contests med sminke, løshår, seky gange og det som værre er. Så til dere som er "stolte guttemammaer": hvorfor er dere så forbanna stolt over å ha kun gutter? Er jenter mindre verdt kanskje? Må du si slike ting for å prøve å overbevise deg selv om at du EGENTLIG savner jenta?Er det din vilje at du fikk bare gutter kanskje? Nei,kjenner jeg blir en smule provosert over dere som enten synes det er SÅÅÅÅÅ stas med bare gutter eller SÅÅÅÅÅ stas med bare jenter. Heldigvis har jeg begge kjønn og er stolt over at jeg har barn! Anonymous poster hash: fbe40...5ea For det går kun ann å være stolt om en har begge kjønn som deg? Unnskyld meg men er du dum?Anonymous poster hash: 403d8...e2a Det må vel være du som er dum om du ikke an lese. jeg skriver at JEG ER STOLT OVER Å HA BARN,ikke at jeg er stolt over å ha begge kjønnHI Anonymous poster hash: fbe40...5ea Ja, og det er tydeligvis bare du som kan være det siden du har begge deler. Jeg er også veldig stolt over mine to gutter, mine barn. Men jeg savner jente jeg da ifølge deg. Jeg synes oppriktig synd på dine barn... Anonymous poster hash: 403d8...e2a
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #13 Skrevet 2. januar 2014 Et evig tema der mange meninger kommer fram. Jeg skjønner egentlig ikke hva problemet er:Noen vil KUN ha jenter fordi det er trygt og godt . Tror dere virkelig ikke at dere klarer å være mamma til en gutt???man blir jo kjenet med babyen sin og utvikler seg sammen med de,så SÅ skremmende kan vel ikke gutter være?? Noen ser på jenter som "små prinsesser": herregud,jeg spyr. Jenter er jenter,ikke rosa jåledukker alà de gale mødrene i USA som sender 1 åringer på beauty contests med sminke, løshår, seky gange og det som værre er. Så til dere som er "stolte guttemammaer": hvorfor er dere så forbanna stolt over å ha kun gutter? Er jenter mindre verdt kanskje? Må du si slike ting for å prøve å overbevise deg selv om at du EGENTLIG savner jenta?Er det din vilje at du fikk bare gutter kanskje? Nei,kjenner jeg blir en smule provosert over dere som enten synes det er SÅÅÅÅÅ stas med bare gutter eller SÅÅÅÅÅ stas med bare jenter. Heldigvis har jeg begge kjønn og er stolt over at jeg har barn! Anonymous poster hash: fbe40...5ea For det går kun ann å være stolt om en har begge kjønn som deg? Unnskyld meg men er du dum?Anonymous poster hash: 403d8...e2a Det må vel være du som er dum om du ikke an lese. jeg skriver at JEG ER STOLT OVER Å HA BARN,ikke at jeg er stolt over å ha begge kjønnHI Anonymous poster hash: fbe40...5ea Et evig tema der mange meninger kommer fram. Jeg skjønner egentlig ikke hva problemet er:Noen vil KUN ha jenter fordi det er trygt og godt . Tror dere virkelig ikke at dere klarer å være mamma til en gutt???man blir jo kjenet med babyen sin og utvikler seg sammen med de,så SÅ skremmende kan vel ikke gutter være?? Noen ser på jenter som "små prinsesser": herregud,jeg spyr. Jenter er jenter,ikke rosa jåledukker alà de gale mødrene i USA som sender 1 åringer på beauty contests med sminke, løshår, seky gange og det som værre er. Så til dere som er "stolte guttemammaer": hvorfor er dere så forbanna stolt over å ha kun gutter? Er jenter mindre verdt kanskje? Må du si slike ting for å prøve å overbevise deg selv om at du EGENTLIG savner jenta?Er det din vilje at du fikk bare gutter kanskje? Nei,kjenner jeg blir en smule provosert over dere som enten synes det er SÅÅÅÅÅ stas med bare gutter eller SÅÅÅÅÅ stas med bare jenter. Heldigvis har jeg begge kjønn og er stolt over at jeg har barn! Anonymous poster hash: fbe40...5ea For det går kun ann å være stolt om en har begge kjønn som deg? Unnskyld meg men er du dum?Anonymous poster hash: 403d8...e2a Det må vel være du som er dum om du ikke an lese. jeg skriver at JEG ER STOLT OVER Å HA BARN,ikke at jeg er stolt over å ha begge kjønnHI Anonymous poster hash: fbe40...5ea Ja, og det er tydeligvis bare du som kan være det siden du har begge deler. Jeg er også veldig stolt over mine to gutter, mine barn. Men jeg savner jente jeg da ifølge deg. Jeg synes oppriktig synd på dine barn... Anonymous poster hash: 403d8...e2a oioioi,ja stakkars mine barn for at de har en mamma som er glad for at de er til, skal ringe barnevernet straks. HI (stakkars DINE barn som har en bitterf til mamma?) Anonymous poster hash: fbe40...5ea
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #14 Skrevet 2. januar 2014 Hva er forresten greia med å være "stolt" over å være mamma? Indikerer jo at man har utrettet et eller annet ekstraordinært og vanskelig som man kan være stolt av seg selv for å ha gjort. Å bli gravid og bære frem et barn er en naturlig ting som man får gjøre hvis man er heldig. Det er ingen bragd man kan skryte av seg selv for, og som de som ikke er like heldige skal se opp til deg for. I motsetning til feks det å gjennomføre et hardt studie. Jeg er ikke stolt av å ha blitt mamma, men glad, ydmyk og takknemlig. Anonymous poster hash: d664f...e8a Helt enig.Man har hatt sex og født en unge. Over 90% av den kvinnelige befolkningen klarer det. Hadde ei venninne som mente hun var så flink fordi hun ble gravid på første forsøk hver gang de prøvde. Grøss!!! Hun var ikke flink, hun var veldig heldig. Jeg var heller ikke "flink" som gikk gjennom tre svangerskap uten en eneste fraværsdag fra jobb (som legen min påsto), men heldig som holdt meg frisk. Litt off topic, men... Anonymous poster hash: ab914...7e1
Stolt mamma til småtroll Skrevet 2. januar 2014 #15 Skrevet 2. januar 2014 Ojda! Håper dere ikke mener meg? Jeg er stolt av barna mine, ikke fordi jeg er mamma. Nicket mitt har utviklet seg fra førstemann, og nå har jeg to gutter. Hadde vært like stolt om jeg hadde en av hver. Dette har da ingenting med kjønn og gjøre.
Gjest Skrevet 2. januar 2014 #16 Skrevet 2. januar 2014 Samma pokker hva det er, bare det LEVER og kom ut levende. Har selv fire gutter og den første var "død" i utgangspunketet når han kom, men de fikk gjenopplivet han. Ønsket meg såååå ille en jente, nettopp fordi jeg ville ha dillefille i råååsa som jeg kunne flette håret på og fjase med. Men alt det der er bare fjas når det kommer til stykket. Takke meg til levende fødte barn i stedet. Har venninner som har mistet under fødsel, krybbedød og det som værre er, og da skjønner jeg hvor heldig jeg er, som har 4 vakre gutter
★julestjerne★ Skrevet 2. januar 2014 #17 Skrevet 2. januar 2014 Er vi ikkje ferdige med dette tullet enda?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #18 Skrevet 2. januar 2014 "Heldigvis har jeg begge kjønn"... Ehh, javel, så da er du så heldig fordi du har både gutt og jente, i forhold til de som bare har det ene kjønnet? Hva sier det om deg? Anonymous poster hash: ab3d6...b00
ærlig talt Skrevet 2. januar 2014 #19 Skrevet 2. januar 2014 Hva er forresten greia med å være "stolt" over å være mamma? Indikerer jo at man har utrettet et eller annet ekstraordinært og vanskelig som man kan være stolt av seg selv for å ha gjort. Å bli gravid og bære frem et barn er en naturlig ting som man får gjøre hvis man er heldig. Det er ingen bragd man kan skryte av seg selv for, og som de som ikke er like heldige skal se opp til deg for. I motsetning til feks det å gjennomføre et hardt studie. Jeg er ikke stolt av å ha blitt mamma, men glad, ydmyk og takknemlig. Anonymous poster hash: d664f...e8a Veldig enig med deg! Det blir som å si at man er "stolt over å ha god helse".. Man kan trene og spise sunt, men selv da kan man bli syk. Å si at man er stolt over barna sine blir annerledes. Som forelder ser man jo barna utretter mirakler hver dag
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #20 Skrevet 3. januar 2014 Et evig tema der mange meninger kommer fram. Jeg skjønner egentlig ikke hva problemet er:Noen vil KUN ha jenter fordi det er trygt og godt . Tror dere virkelig ikke at dere klarer å være mamma til en gutt???man blir jo kjenet med babyen sin og utvikler seg sammen med de,så SÅ skremmende kan vel ikke gutter være?? Noen ser på jenter som "små prinsesser": herregud,jeg spyr. Jenter er jenter,ikke rosa jåledukker alà de gale mødrene i USA som sender 1 åringer på beauty contests med sminke, løshår, seky gange og det som værre er. Så til dere som er "stolte guttemammaer": hvorfor er dere så forbanna stolt over å ha kun gutter? Er jenter mindre verdt kanskje? Må du si slike ting for å prøve å overbevise deg selv om at du EGENTLIG savner jenta?Er det din vilje at du fikk bare gutter kanskje? Nei,kjenner jeg blir en smule provosert over dere som enten synes det er SÅÅÅÅÅ stas med bare gutter eller SÅÅÅÅÅ stas med bare jenter. Heldigvis har jeg begge kjønn og er stolt over at jeg har barn! Anonymous poster hash: fbe40...5ea For det går kun ann å være stolt om en har begge kjønn som deg? Unnskyld meg men er du dum?Anonymous poster hash: 403d8...e2a Det må vel være du som er dum om du ikke an lese. jeg skriver at JEG ER STOLT OVER Å HA BARN,ikke at jeg er stolt over å ha begge kjønnHI Anonymous poster hash: fbe40...5ea Et evig tema der mange meninger kommer fram. Jeg skjønner egentlig ikke hva problemet er:Noen vil KUN ha jenter fordi det er trygt og godt . Tror dere virkelig ikke at dere klarer å være mamma til en gutt???man blir jo kjenet med babyen sin og utvikler seg sammen med de,så SÅ skremmende kan vel ikke gutter være?? Noen ser på jenter som "små prinsesser": herregud,jeg spyr. Jenter er jenter,ikke rosa jåledukker alà de gale mødrene i USA som sender 1 åringer på beauty contests med sminke, løshår, seky gange og det som værre er. Så til dere som er "stolte guttemammaer": hvorfor er dere så forbanna stolt over å ha kun gutter? Er jenter mindre verdt kanskje? Må du si slike ting for å prøve å overbevise deg selv om at du EGENTLIG savner jenta?Er det din vilje at du fikk bare gutter kanskje? Nei,kjenner jeg blir en smule provosert over dere som enten synes det er SÅÅÅÅÅ stas med bare gutter eller SÅÅÅÅÅ stas med bare jenter. Heldigvis har jeg begge kjønn og er stolt over at jeg har barn! Anonymous poster hash: fbe40...5ea For det går kun ann å være stolt om en har begge kjønn som deg? Unnskyld meg men er du dum?Anonymous poster hash: 403d8...e2a Det må vel være du som er dum om du ikke an lese. jeg skriver at JEG ER STOLT OVER Å HA BARN,ikke at jeg er stolt over å ha begge kjønnHI Anonymous poster hash: fbe40...5ea Ja, og det er tydeligvis bare du som kan være det siden du har begge deler. Jeg er også veldig stolt over mine to gutter, mine barn. Men jeg savner jente jeg da ifølge deg. Jeg synes oppriktig synd på dine barn...Anonymous poster hash: 403d8...e2a oioioi,ja stakkars mine barn for at de har en mamma som er glad for at de er til, skal ringe barnevernet straks.HI(stakkars DINE barn som har en bitterf til mamma?) Anonymous poster hash: [acronym=Full hash: fbe40fd9166ae8641901f4a9060275ea] fbe40...5ea [/acronym] Uffda. Les det du skrev du. Heldigvis har jeg begge kjønn... både dårlig hukommelse og dum? Anonymous poster hash: 403d8...e2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå