Gå til innhold

Treffe barna til date, hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal treffe barna til han jeg dater for første gang i helgen.

Gruer meg. Vil jo at de skal like meg. Jeg er betatt av faren deres og de er viktigst i hans verden.

De er 11 og 13, og han sier selvfølgelig at de gleder seg og at det vil være uproblematisk, men like vel er det utrolig skummelt.

Noen som har vært bort i det samme og har noen tips og råd?

Setter stor pris på tilbakemeldinger. Takk.

Anonymous poster hash: 1cf2f...3b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at om dere bare dater så er det for tidlig, dere burde ihvertfall kvalifiseres som kjærester.

Det sagt så er det bare å være seg selv til syvende og sist er det bare det du kan være. Barn merker fort om du er falsk og gjør deg til noen du ikke er. Og det vil bli for slitsomt å late som i lengden.

Anonymous poster hash: fbdc7...471
Skrevet

Vær hyggelig. Spør om deres interesser, behandle alle med respekt og vær god med faren deres. Kanskje ikke klenge så mye på pappan deres de første gangene for det kan fort føles feil for barna. VÆR DEG SELV! :) Barn i den alderen er ikke så kritiske - de syntes oftest det er spennende. Finn på noe gøy første gangen og le masse sammen. Gokart, kino, bowling? :) Lykke til :)

Anonymous poster hash: 7e7dd...80a
Skrevet

Bare håper at meg selv er bra nok.

Selv om vi ikke har definert oss som kjærester enda, så er vi vel egentlig det.

Siden begge har barn, og hans er såpass store at de forstår mye, synes han det er fint at de får møte meg.

Stoler på at han vet sine barns beste, er bare redd for å gjøre et dårlig første inntrykk.

Skrevet

Takker for lykke ønskninger.

Skal prøve å senke skuldrene og slappe av.

Skal definitivt ikke klenge på faren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...