Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Tidligere hadde Elkjøp en garanti som sa at om man fant samme produkt en annen plass til billigere pris, så ville man få produktet for samme prisen. Gjelder dette fortsatt? Anonymous poster hash: 1ab8c...9e7
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Omtrent den sleipeste form for markedsføring uansett. Vanlig pruting går også fint - de har tydeligvis mye profitt på produktene sine... Anonymous poster hash: 1b013...5d6
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Jeg fant svar på det nå.Men da leverer jeg bare tilbake produktet jeg har kjøpt på Elkjøp, og kjøper det til 700kr rimeligere en annen plass. De har jo 30 dagers returrett hos Elkjøp.Det smarteste for de ville da være å gi meg mellomlegget. Anonymous poster hash: 1ab8c...9e7
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Jeg har brukt det mange ganger, spart flere tusen på alt fra minnekort til speilrefleks og ovner. Bare ta med bilde eller utskrift av den billigere varen og kvitteringen på din vare og si du fant den billigere der og der. Har aldri vært problem for meg (Kristiansand) og de har ikke blitt sure. Anonymous poster hash: 92a69...fc1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå