Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #51 Skrevet 2. januar 2014 Tusen takk hi Blir helt flau over dere her inne. Her blir en mann behandlet på en totalt uakseptabel måte, og dere snur det om til å være hans skyld, fordi han "forventer medalje"?!? Dere er faenma drøye... Huff, jeg blir flau. HI: Jeg vet ikke hvorfor hun ikke blir fornøyd, men jeg hadde aldri latt noen snakke til meg på den måten, eller behandle meg på den måten, og det burde ikke du heller. Hun høres ikke helt god ut. Anonymous poster hash: c02dc...633 Anonymous poster hash: 788a4...c7f
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #52 Skrevet 2. januar 2014 Jeg stiller høye krav til oss begge. Jeg var hjemme med 2 åring og hund i dag. Mannen på jobb. Jeg har gjort følgende i dag: Stod opp med småen kl 07.00. Stell og frokost, tømme oppvaskmaskin og sette inni. Bading med småen og opprydding. Vasking av bad/toalett, støvsuging 100 kvm. Vasking gulv bad,kjøkken, gang. Støvtørking stue. Leking med Lego,duplo. Vasket 4 vasker klær og hengt opp/lagt sammen. Laget middag, ryddet av bordet, sleiket kjøkken. Til slutt en dusj Skal sies at jeg har hatt 2 timer avlastning da min mor var på besøk.... Synes godt du kunne gjort mer når du var alene hjemme! Likevel unødvendig reaksjon av henne.... Anonymous poster hash: 9eedb...a84
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 2. januar 2014 #53 Skrevet 2. januar 2014 Oi, oi, oi... Syns du hadde vært flink jeg, HI! Hvorfor i all verden skal man gjøre så himla mye når man endelig har en fridag da??! La mannen få slappe av litt! (Og ikke fordi det er en mann, han hadde jo gjort endel på fredagen!) Her er det mannen som oftest vasker og bretter klær, uten å kreve medalje. Tror ikke Hi var ute etter dette heller, men syns likevel du hadde gjort mye etter å ha vært våken siden 05. Jeg hadde garantert sovet en lur på sofaen! PS: jeg har sittet i sofaen når mannen har kommet hjem fra jobb jeg (har jo gjort litt husarbeid og laget middag), men får jo ikke kjeft fordet?! Tror det er noe annet son plager kona di gitt. Når det er sånne småting det blir krangla om, er det som regel større ting der handler om. Ta en prat med henne, rooolig. Hadde mannen min snakket slik til meg, hadde jeg fått hakeslepp og verre til. Hadde fått så hatten passa! Hadde ikke akseptert det!! Hadde det vært motstt hos dere hadde du nok hatt det ene beinet utafor døra nå.. Snakke slik foran ungene og bruke de slik mot deg.. Går ikke an! Du virker jo som en bra far til barna dine, så ikke finn deg i dette. Lykke til,
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #55 Skrevet 2. januar 2014 Jeg stiller høye krav til oss begge. Jeg var hjemme med 2 åring og hund i dag. Mannen på jobb. Jeg har gjort følgende i dag: Stod opp med småen kl 07.00. Stell og frokost, tømme oppvaskmaskin og sette inni. Bading med småen og opprydding. Vasking av bad/toalett, støvsuging 100 kvm. Vasking gulv bad,kjøkken, gang. Støvtørking stue. Leking med Lego,duplo. Vasket 4 vasker klær og hengt opp/lagt sammen. Laget middag, ryddet av bordet, sleiket kjøkken. Til slutt en dusj Skal sies at jeg har hatt 2 timer avlastning da min mor var på besøk.... Synes godt du kunne gjort mer når du var alene hjemme! Likevel unødvendig reaksjon av henne.... Anonymous poster hash: 9eedb...a84 Herregud da menneske, du høres sympatisk ut! Og burde kanskje prioritere mer tid med ungen/mindre tid til å polere huset?? Har ikke barnet ditt fått være ute i dag engang?? Og sist men ikke minst, hvordan foregår sleiking av kjøkkenet? Høres uhygenisk ut Anonymous poster hash: 282b1...677
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #56 Skrevet 2. januar 2014 Når damene lurer på hvorfor mannen er sur i hi sin situasjon ser jeg aldri noe be etter eller bry seg om begge sider av saken. Men her er en vel så oppegående kar som spør oss om noe. Klarer dere ikke unngå å nevne det.. hi.. her sku du fått ros og varme. Kjærlighet og latt en fridag vere en fridag.. gud bedre meg vell. Du fortjener en unskyldning av den dramaqueen av ei frue du har.. Anonymous poster hash: a8845...204
håperpåvinterbarn Skrevet 2. januar 2014 #57 Skrevet 2. januar 2014 Du er flink HI . Og kona di er muligens bare veldig sliten og overarbeidet, eller som du sier, deprimert. Du har min fulle sympati. Desverre har jeg fra egne erfaringer konkludert med at det eneste som funker når sånne "misforståelser" oppstår, er en skikkelig prat. Forklar dine følelser, og la henne forklare sine. Jeg er en drittkjærring innimellom som kjefter for dustete ting, det samme kan sier om samboeren , men i 99%av tilfellene skyldes det at vi er slitne og at vi ikke evner å se den andre. Lykke til, Hi!
ærlig talt Skrevet 2. januar 2014 #58 Skrevet 2. januar 2014 Jeg aner ikke hvorfor din kone er som hun er, men ville bare si at jeg ikke hadde akseptert en sånn oppførsel. Om man er deprimert, overarbeidet eller noe annet, så er ikke det en unnskyldning for å behandle de rundt seg på denne måten! Jeg gjør langt mindre enn deg på en fridag, og synes allikevel jeg er flink Snakk ut med kona di, og forklar rolig hvordan hun får deg til å føle deg. Damer er heller ikke tankelesere, og av og til må vi ha det inn med teskje vi også
mamma'n til 2 :) Skrevet 2. januar 2014 #59 Skrevet 2. januar 2014 Sleiket kjøkken? Hehe ;-) Jeg stiller høye krav til oss begge. Jeg var hjemme med 2 åring og hund i dag. Mannen på jobb. Jeg har gjort følgende i dag: Stod opp med småen kl 07.00. Stell og frokost, tømme oppvaskmaskin og sette inni. Bading med småen og opprydding. Vasking av bad/toalett, støvsuging 100 kvm. Vasking gulv bad,kjøkken, gang. Støvtørking stue. Leking med Lego,duplo. Vasket 4 vasker klær og hengt opp/lagt sammen. Laget middag, ryddet av bordet, sleiket kjøkken. Til slutt en dusj Skal sies at jeg har hatt 2 timer avlastning da min mor var på besøk.... Synes godt du kunne gjort mer når du var alene hjemme! Likevel unødvendig reaksjon av henne.... Anonymous poster hash: 9eedb...a84
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #60 Skrevet 2. januar 2014 Kona di ble sikkert sur fordi hun så at du hadde rukket mer enn henne Jeg går hjemme med en på snart 2 år og har mange dager der jeg gjør mye mindre enn deg! Syns du er flink,jeg! Anonymous poster hash: 6d1cf...7b5
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #61 Skrevet 3. januar 2014 Når damene lurer på hvorfor mannen er sur i hi sin situasjon ser jeg aldri noe be etter eller bry seg om begge sider av saken. Men her er en vel så oppegående kar som spør oss om noe. Klarer dere ikke unngå å nevne det.. hi.. her sku du fått ros og varme. Kjærlighet og latt en fridag vere en fridag.. gud bedre meg vell. Du fortjener en unskyldning av den dramaqueen av ei frue du har.. Anonymous poster hash: a8845...204 Han lurer jo på hvorfor hun er sur, og vi prøver å hjelpe ham med å finne ut hvorfor. Flere av oss har da virkelig presisert at det uansett ikke er en unnskyldning for å ta det opp på den måten hun gjør, så jeg ser ikke helt hvor vi alle er så slemme mot ham. Anonymous poster hash: 0d0c8...119
hit og dit Skrevet 4. januar 2014 #62 Skrevet 4. januar 2014 Det må være noe annet som plager henne, enten på jobb, i forholdet eller andre steder/situasjoner i livet. Uakseptabel oppførsel å si slike ting foran barna. Det er ikke bare slemt ovenfor deg, men det er slemt ovenfor barna som må høre på. Jeg anbefaler dere familievernkontoret. Likestillingen har ikke fått helt rot på dib ser jeg. Her kan menn kjeftes på om de ikke gjør som kona sier, og kona setter standaren som ved et diktatur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå