Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Hva har/hadde dere med? Anonymous poster hash: 5d26f...b86
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Jeg hadde ingenting Anonymous poster hash: 0d44c...442
Bustetroll Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 ingenting.. klarte ikke å tenke på mat en gang..
Modesty Blaise. Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Vann! Jeg var helt avhengig av vannflaska, og den ble hyppig fylt opp. Hadde med kjeks også, men de ble spist opp dagen etter
me_87 Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Ingenting. Hadde uansett ikke klart å spise eller drikke noe uansett,jeg hadde nok med å kaste opp hele tiden :S
DaTuMa Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Jeg hadde jelly beans og vannflaska mi. Spiste mens jeg lå i badekaret mat orket jeg ikke tanken på. Jordmor truet i meg noen rosiner fordi jeg ikke hadde sovet eller spist på 2 døgn og var utslitt.
smet Skrevet 2. januar 2014 #8 Skrevet 2. januar 2014 Vannflaske og iste. Jordmor maste om kor viktig det var å drikke underveis, så manne sto og "mata" meg mellom riene. Hadde med noko kjeks og barer, men åt ikkje under fødsel, men dei var gull verdt på barsel. Denne gangen skal eg ha med megnoko brødmat, for eg like ikkje gummibrødet dei hadde på sjukehuset. Vi pakker og med mat til mannen, sidan han ikkje fikk mat der sist gang,, (vi kom inn om kvelden og var der heile natta. Dei gav meg frukost, mens han måtte vente på at sjukehuskiosken åpna i ti tida... )
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #9 Skrevet 2. januar 2014 Hadde sitron iste og new energy sjokolade;) Anonymous poster hash: a5e4d...48a
Mars17 Skrevet 2. januar 2014 #10 Skrevet 2. januar 2014 har pakket: - mer juice & vannflaske til meg og cola til mannen. - knekkebrød pakke (sånne "hjemmelagde", synes de er gode uten noe på), en plate melkesjokolade
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #11 Skrevet 2. januar 2014 Jeg hadde med litt sjokolade og juice i tillegg til brus til mannen. Tror jeg også hadde med noe frukt første gang, men ingen av gangene orket jeg verken å spise eller drikke underveis (hadde raske fødsler), men det var godt å ha litt på barsel etterpå. Anonymous poster hash: ab02d...92c
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #12 Skrevet 2. januar 2014 Hadde ikke med noe sist. Denne gangen kommer jeg til å ta med noe mat til mannen, han fikk ingenting (jeg fikk mat) og den kiosken på sykehuset stengte tidlig. Anonymous poster hash: cb600...ad6
magica fra tryll Skrevet 2. januar 2014 #13 Skrevet 2. januar 2014 Spise og drikke gjør jeg ikke under fødsel. Det jeg har lyst på etterpå kjøper jeg på sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #14 Skrevet 2. januar 2014 Nøtter:) Turmix med sjokolade. Det var VELDIG godt å ha. Og vann. Men fikk saft og smoothie på sykehuset. Anonymous poster hash: a8dd4...cd8
Balumpalump Skrevet 2. januar 2014 #15 Skrevet 2. januar 2014 Hadde med matpakke (brødskiver med skinke og syltetøy), men den ble glemt. Glemte likegodt hele fødebaggen i bilen Fikk mat på sykehuset til både meg og typen.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #16 Skrevet 2. januar 2014 Ja, hadde meg meg is-te og cola, og det var jeg veldig glad for, for den eneste safta de hadde på føden var sukkerfri og det smaker helt forferdelig synes jeg. Skjønner heller ikke vitsen med det, trenger jo energien fra sukkeret til kroppen, og det er jo null energi i sukkerfri. Hadde også litt sjokolade og nøtter og lakris, veldig godt for jeg var sulten rett etter fødselen og det tok ett par timer (føltes sånn i hvert fall) før de kom med noen små brødskiver. Så mitt tips er - ja pakk litt rasjoner. Anonymous poster hash: 5f1b0...8ac
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #17 Skrevet 2. januar 2014 Hadde en skikkelig matpakke, mest til faren. Selv om den fødende får litt mat underveis får ikke faren noe. I tillegg hadde jeg et par pakker kjeks, litt snop og brus for å ha noe å servere mine nisser som jeg viste ville komme så fort de fikk lov for å hilse på søskenbarnet. Anonymous poster hash: c9ee9...d28
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #18 Skrevet 2. januar 2014 Hadde pakket nøtter sist gang, men de ble ikke spist. Spiste et halvt rundstykke fra 0230 til 1900. Ikke rart jeg var sliten, men mat orket jeg ikke å trykke i meg altså. Det var jo så forferdelig vondt. Var nettopp på butikken for å kjøpe såpe, tannkrem, tannkost osv for å putte i fødebagen som skal pakkes i morgen. Tenkte på hva jeg skulle kjøpe å spise, men droppet det da det sikkert blir like vondt og mat får man jo. Anonymous poster hash: b3f5a...031
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #19 Skrevet 2. januar 2014 Første gang hadde jeg ikke med, og savnet det ikke heller. gang nr to hadde jeg med koffeinfri energidrink, den var kjempegod å ha. Vannflaske til etterpå kunne jeg godt hatt og men gikk greit med kopp og sugerør når det gikk så raskt. Denne gangen har vi 2t biltur, så jeg tar med noe kjeks/nøtter ol i tilegg til drikke:) Anonymous poster hash: c24b9...fdf
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #20 Skrevet 2. januar 2014 Hadde bare med coca cola i fødselsbaggen.På morran etter fødselen så fikk jeg et egg, to knekkebrød, 2 yougurt,glass med biola og saft å juice av verdens søteste og hyggeligste jordmor Anonymous poster hash: 8048d...177
Tjofsen Skrevet 2. januar 2014 #21 Skrevet 2. januar 2014 (endret) Hadde med nøtter, sjokolade, knekkebrød og lovehearts. Spiste kun en sjokolade og lovehearts. Sjokoladen var ikke noe sjakktrekk å spise da jeg spydde som en gris på slutten. Fikk masse saft under fødselen. Ellers hadde jeg med vannflaske som fikk hyppig påfyll. Endret 2. januar 2014 av Tjofsen
<3 2G <3 Skrevet 2. januar 2014 #22 Skrevet 2. januar 2014 Kjøpte mat i kiosken på tur fra borti gangen til føden så kjøpte gubben mat ett par tre timer etterpå når jeg var ferdig var litt søtt at vi måtte ha med bagasjen innpå fødestue og ikke kunne ha den på rommet vi skulle få etterpå. Ble bare skofflet rundt i samme gangen
Lyckelin Skrevet 2. januar 2014 #23 Skrevet 2. januar 2014 Hadde kun med vannflaske, men hadde oppi en brustablett som jeg ikke husker hva heter. Men hjelper mot dehydrering.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #24 Skrevet 2. januar 2014 Hadde en skikkelig matpakke, mest til faren. Selv om den fødende får litt mat underveis får ikke faren noe. I tillegg hadde jeg et par pakker kjeks, litt snop og brus for å ha noe å servere mine nisser som jeg viste ville komme så fort de fikk lov for å hilse på søskenbarnet. Anonymous poster hash: c9ee9...d28 Så koselig at du fikk besøk av nissene dine på føden da Anonymous poster hash: bd772...450
MammantilNurket Skrevet 2. januar 2014 #25 Skrevet 2. januar 2014 Jeg hadde KS og fastet i forkant, men jeg hadde med mineralvann, friske bær og kjeks til etterpå. Det var deilig! Kjæresten var ute og kjøpte sushi et par ganger i løpet av oppholdet også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå