Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #26 Skrevet 2. januar 2014 Du er en luremus. Ingen liker en luremus. Anonymous poster hash: a23c3...86e En mann som vet bakgrunnen for at HI er tilbakeholden foreløpig med slikt, han ser forbi "luremusen". Det er forskjell på luremus for å være det på f... og "luremus" fordi man har dårlige erfaringer fra tidligere. En mann som har tatt seg tid til å bli kjent med personen bak vil ha forståelse for slike "luremus"-glipp. HI skriver jo at hun under nonnedrakten absolutt ikke er noen nonne.... og den rette mannen vet å sette pris på det. Denne mannen har jo tatt seg tid, og gir HI fremdeles tid - så han liker henne tydeligvis selv om hun i dette tilfellet la opp til det selv og var en "luremus". De har jo hatt sex sammen - og de er jo involvert med hverandres familier. Om ikke annet så liker akkurat denne mannen akkurat denne "luremusen" Anonymous poster hash: 78246...03d Ja tydeligvis, han sier iallefall så hele tiden for å betrygge meg:) HI Anonymous poster hash: bf456...7d5
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #27 Skrevet 2. januar 2014 Er hun luremus fordi hun ikke sender bilder? Ærlig talt. Da burde dere tenke over hva luremus er. Hun er litt prippen og engstelig men hun har jo sex med han. En luremus har IKKE sex men frister og lar mannen tro han skal få noe. Anonymous poster hash: ed9cc...9c7
Gjest Mor til tre hjerter Skrevet 2. januar 2014 #28 Skrevet 2. januar 2014 Har ikke lest alle svarene, men hvilket svar hadde du forventa å få fra ham, etter den meldingen du sendte han?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #29 Skrevet 2. januar 2014 Hehehe. Ja, du er virkelig prippen. Ut i fra overskriften, ventet jeg en beskrivelse av en skikkelig pervogris. Ville vært mer bekymringsverdig om han bare svarte god natt Anonymous poster hash: e0ad4...c47
Narelle Skrevet 2. januar 2014 #30 Skrevet 2. januar 2014 Opp til deg om du vil sende bilde eller ikke, det trenger du slettes ikke å gjøre om du ikke vil. Men synes du er prippen som reagerer på at han hadde lyst på et bilde av deg.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #31 Skrevet 2. januar 2014 Du høres rett ut dritkjedelig ut Prippen, ja. Svaret ditt var så turn-off at jeg er overrasket over at han ikke ble lei seg.. Anonymous poster hash: 06d17...bb6
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. januar 2014 #32 Skrevet 2. januar 2014 Kort historie. Har opplevd litt av vært på manne-fronten før, og er veldig skeptisk. Spesielt om menn prater mye om sex og er fokusert på utseende. Traff en flott fyr for noen mnd siden. Vi ble vel enige om at vi skulle ta dette veldig rolig, dette grunnet blant annet, hans barn, mine barn, osv..... Kjemien mellom oss ble derimot umulig å gjemme, vi snakket om alt fra starten av, og vi hadde sex etter ca 2 mnd. Gang på gang har denne fyren forklart meg at det er MEG han liker, og vi føler vel begge at dette kan være rett, men vi tar det rolig, jeg trenger litt tid. Han vet også at jeg er veldig skeptisk generelt til menn, og at jeg ikke liker å prate om sex. Så en kveld, min feil så savnet jeg han sååå utrolig mye at jeg skrev. Ligger her i sengen i nytt undertøy. Godnatt:) Ja, det var kanskje teit, men som sagt vi treffes ikke så ofte pga barna og savner hverandre veldig... Så fikk jeg sms tilbake der han skrev noe fint, og så skrev han, jeg er ganske litt rampete nå , men kan jeg få et bilde??! Er dette normalt. Sende bilde i undertøy? Jeg sa blankt nei, og sa han burde heller fokusere på det jeg har i toppen hehe, og han var enig, så lurer jeg. Er denne mannen interessert i kun sex og utseende mitt alikevel? Kan legge til at han allerede har fortalt sine foreldre om meg, fortalt fine ting om meg, hvor flott person jeg er osv, og vist bilde av meg på fb til de...så jeg føler han tar dette seriøst også, en veldig snille mann er han uansett! men er det ikke ekstremt ekkelt å be om bilder av meg, uansett om det er ansikt eller i undertøy!! Det skjer ikke at jeg sender bilder av meg, han vet jo hvordan jeg ser ut. Er jeg prippen eller er dere enige med meg?? Anonymous poster hash: bf456...7d5 Du ba om det. Og så blir du sjokkert?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #33 Skrevet 2. januar 2014 Du høres rett ut dritkjedelig ut Prippen, ja. Svaret ditt var så turn-off at jeg er overrasket over at han ikke ble lei seg.. Anonymous poster hash: 06d17...bb6 Han verdsetter vel mest min fantastiske personlighet da som han sier;) HI Anonymous poster hash: bf456...7d5
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #34 Skrevet 2. januar 2014 Jeg håper han innser sitt feilskritt, ber deg om unnskyld, dumper deg, og finner en dame som ikke er helt gjøkerede. Anonymous poster hash: b5370...026
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #35 Skrevet 2. januar 2014 Du høres rett ut dritkjedelig ut Prippen, ja. Svaret ditt var så turn-off at jeg er overrasket over at han ikke ble lei seg.. Anonymous poster hash: 06d17...bb6 Han verdsetter vel mest min fantastiske personlighet da som han sier;) HI Anonymous poster hash: bf456...7d5 Fantastiske personlighet? Anonymous poster hash: e0ad4...c47
NormaJean Skrevet 2. januar 2014 #36 Skrevet 2. januar 2014 Luremus er du kanskje? Sende melding om at du ligger i undertøyet for så å kjefte på han fordi han er med på leken? Stakkars mann😂
Gunner Skrevet 2. januar 2014 #37 Skrevet 2. januar 2014 Du la opp til det selv. Han respekterer jo dine følelser, og så lenge han ikke ble sint, sur eller prøvde å presse deg til det, så høres det helt normalt ut for meg.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #38 Skrevet 2. januar 2014 Han høres ut som en fin mann. Og en som liker kvinner, og hvordan kvinnekroppen ser ut! Forstår godt at han fikk lyst til å se et bilde av den deilige dama si med nytt undertøy på jeg Gi litt slipp på kontrollen, så blir det myyyye enklere for deg... Anonymous poster hash: fde0f...256
Guttaboys Skrevet 2. januar 2014 #39 Skrevet 2. januar 2014 Du la opp til den, ja:) uansett hvor perfekt en mann er på alle områder, så ikke glem at han er MANN! Du kommer ikke utenom at menn liker lettkledde damer, og spør du meg så stilte han et helt normalt og uskyldig spørsmål om å få et bilde. Så lenge dere allerede har vært intime, finner jeg det ikke ekkelt at han ber om å få se deg i nytt undertøy;)
sug lut Skrevet 2. januar 2014 #40 Skrevet 2. januar 2014 Synes ikke du er prippen, men heller ikkke at han gjorde noe galt i å spørre.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #41 Skrevet 2. januar 2014 Nei, det er smart å ikke sende nakenbilder/lettkledde bilder av seg selv. Jeg pleier dog å sende uten ansikt, men da skal jeg stole godt på mannen. Tror ikke han mente noe vondt med det da. Anonymous poster hash: 71d85...ac7
Fero Skrevet 2. januar 2014 #42 Skrevet 2. januar 2014 Tommel opp til deg HI, som ikke blir dødelig fornærmet over alle disse svarene du får. Huff og huff
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #43 Skrevet 2. januar 2014 Du høres rett ut dritkjedelig ut Prippen, ja. Svaret ditt var så turn-off at jeg er overrasket over at han ikke ble lei seg.. Anonymous poster hash: 06d17...bb6 Han verdsetter vel mest min fantastiske personlighet da som han sier;) HI Anonymous poster hash: bf456...7d5 Fantastiske personlighet? Anonymous poster hash: e0ad4...c47 Ja, heldige meg:) Håper du er like heldig en gang;) Jeg har funnet drømmemannen;) Anonymous poster hash: bf456...7d5
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #44 Skrevet 2. januar 2014 Jeg håper han innser sitt feilskritt, ber deg om unnskyld, dumper deg, og finner en dame som ikke er helt gjøkerede. Anonymous poster hash: b5370...026 Hahahaha, det finnes mange sjalu dere ute! Måtte vise han de sinna svarene her inne;) Han lo godt;) HI Anonymous poster hash: bf456...7d5
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #45 Skrevet 2. januar 2014 Ja, jeg har sagt jeg skrev et innlegg her inne, kanskje fordi han vet jeg er sårbar og redd, så derfor er jeg faktisk åpen med han om alt, så jeg er vel bare heldig som har funnet en mann som GIR meg TID på alt:) Til dere andre, takk for fine svar:) HI Anonymous poster hash: bf456...7d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå