Gå til innhold

Å gratulere på facebookveggen....igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner jeg er lurt sjokkert, greit det var kunngjort at noe var på gang, men står ingenting om hva, når, stor, om mor og barn har det bra, ingenting.

Virker som det er en konkurranse, om å gjøre å gratulere først!

Ikke en kjeft skal få vite noe når vi drar på føden utover barnevaktene, de skal få utrykkelig beskjed. Etter fødselen skal de nærmeste få vite, men med munnkurv. Når vi føler for det kommer vi til å skrive noe.

Anonymous poster hash: d81e8...f3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg stengte veggen min jeg, idet vi satt oss i bilen til føden. Åpnet den ikke igjen før 2 dager etter, ved at jeg selv skrev om den nye verdensborgeren. ;)

Skrevet

Jeg stengte veggen min jeg, idet vi satt oss i bilen til føden. Åpnet den ikke igjen før 2 dager etter, ved at jeg selv skrev om den nye verdensborgeren. ;)

Så smart! Det tror jeg jammen jeg skal huske på til det er min tur :)

Skrevet

Jeg er så enig!

Hvis jeg vet at noe slik har skjedd og de selv ikke har offentliggjort det, da skriver jeg en personlig melding til dem for å gratulere. Jeg har ikke noe behov for å vise andre at "jeg visste det først", og heller ikke noe behov for at gratulasjonene skal være allemannsskue. Jeg tenker det er en privat sak inntil man selv offentliggjør noe.

Anonymous poster hash: 05996...4e0
Skrevet

Ingen skrev noe på min vegg før jeg skrev det selv. 2 min etter skrev svigerinnen min at hun hadde blitt tante. Hun ventet bare på at jeg hadde lagt det ut. :) Fortalte ingen at de ikke skulle.

Jeg gjorde en bommert på dette selv en gang. Tenker mye på det nå i dag. Da min bestefar døde, la jeg det ut på facebook. (Ca ett halvt døgn etter) Så viste det seg at min bror ikke hadde fått beskjed om dette før han leste på veggen min. Hadde jeg vist det, hadde jeg aldri gjort det!!:(

Skrevet

Opplyse på facebook om at noe er på gang?? Altså, at fødselen er i gang? Nei, da kan man ikke forvente annet altså.

Anonymous poster hash: 92a17...1ce

Skrevet

Jeg har stengt veggen min allerede nå, er enda 3 uker til termin. Men jeg har ikke skrevet noe om at jeg er gravid denne gangen på Facebook... Så noen får vell seg ett sjokk når det kommer ut...

Anonymous poster hash: 7636b...819

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...