Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Er det noen som har tips til hvordan det er smartest å ta ut foreldrekvoten til far..?? Vi er enig om at han skal ta de 14 ukene han har krav på, men vi er usikker på hva som er den smarteste måten for han å ta ut sin kvote. Vi har termin i mai... Noen som har noen tips eller forslag å komme med?? Anonymous poster hash: 38d52...c93 Anonymous poster hash: 38d52...c93
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Alt på en gang, selvfølgelig. Da får barnet god tilknytning til pappaen sin. Anonymous poster hash: 300b2...ffb
★julestjerne★ Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Her tek han alt i ein smell om vi bestemmer oss for bhg frå 1 års alder, viss vi velger å vente til ho er nesten to vil han kanskje ta 2-3 dagar i veka kombinert med litt reduksjon i stilling for min del og hjelp frå svigermor for å dekke dei månadane vi kan vere heime.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Her skal far og jeg være hjemme 50% hver fra ungen er 7 mnd til 14 mnd. Anonymous poster hash: 77476...c1a
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Jeg er hjemme fra juli til mars, han fra mars til juli, så jeg juli og august.
Appelsinpiken Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Her tar far ut perm hver fredag, så får hele familien en god langhelg sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå