Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #26 Skrevet 2. januar 2014 Det er salgs sider på Facebook. Har sett de selger gode Pcer der. Sjekk det ut Anonymous poster hash: d9455...c5e
*Miss Marple* Skrevet 2. januar 2014 #27 Skrevet 2. januar 2014 Ser på Elkjøp sine sider at man kan utsette betaling i inntil 12 mnd uten gebyr og renter. I krisetilfelle kan det være en god løsning, bare vær nøye med å lese vilkårene og betal alt innen fristen. Ellers har jeg ikke så mange råd og vil bare ønske deg lykke til.
NormaJean Skrevet 3. januar 2014 #29 Skrevet 3. januar 2014 Hvorfor er du uføretrygdet? Kan du utføre enkle småjobber? Hvis du har helse til det så er det mange som ønsker barnevakt feks. Eller vaske. Handle på butikken eller sånne ting. Se på finn.no under småjobber?
Gjest lillehi Skrevet 3. januar 2014 #30 Skrevet 3. januar 2014 Har ikke så lyst å utdype sykdommen min, orker ikke noe pepper😏 men er både psykisk og fysisk. Klarer småjobber, så takk for tips😃
NormaJean Skrevet 3. januar 2014 #31 Skrevet 3. januar 2014 Var ikke ment som å grave. Mer som hva du evt kan passe til/orke å ta som småjobber. Hvis du feks er frisk til beins, kanskje du kan lufte hund for noen? Så blir det noen hundrelapper OG du får litt trim:)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #32 Skrevet 3. januar 2014 Hvis datteren din går i 8. klasse er hun gammel nok til å ta seg en liten jobb selv. Er absolutt ikke dumt å lære seg å tjene litt penger; f.eks selge avisen på søndager, gå med reklame, være barnevakt etc. tjener fort opp opp penger til ny PC da:) Anonymous poster hash: 328c4...24a
Gjest lillehi Skrevet 3. januar 2014 #33 Skrevet 3. januar 2014 Var ikke ment som å grave. Mer som hva du evt kan passe til/orke å ta som småjobber. Hvis du feks er frisk til beins, kanskje du kan lufte hund for noen? Så blir det noen hundrelapper OG du får litt trim:) Skjønte det😃 men noen ganger kan noen her være ganske stygg i kommentarene og det orker jeg ikke😏 hundelufter høres koselig ut, skal forhøre meg😃
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #34 Skrevet 3. januar 2014 det er ditt problem,ikke noe her og gjøre Anonymous poster hash: 7e1bd...ef9
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #35 Skrevet 3. januar 2014 Mine 2 jenter går i 9 og 10 klasse, vi har god råd så vi kan kjøpe absolutt alt de trenger og mere til. MEN for at de skal lære seg verdien og bruken av penger og ikke minst sette mer pris på tingene sine så har de begge 2 nå jobbet de siste 2 årene, enkle jobber som hjelpetrenere på svømming, håndball og dans i idrettslag samt sette ut varer i hyllene på Kiwi og Meny, dette gir ikke mye penger, men begge fikk utbetalt ca 15 000,- hver før jul,og det var etter 6 mnd jobb, så det vil si 30 000,- i året på begge 2. De er stolte og mye mer forsiktig med egne penger og passer bedre på tingene sine. Så et tips, om ikke du kan jobbe å bidra mer så må du få din datter til å gjøre det. Lykke til Anonymous poster hash: c4c38...7ff
Gjest lillehi Skrevet 3. januar 2014 #36 Skrevet 3. januar 2014 Så flinke jenter du har😃 takk for tips😃
Gjest lillehi Skrevet 3. januar 2014 #37 Skrevet 3. januar 2014 det er ditt problem,ikke noe her og gjøre Anonymous poster hash: 7e1bd...ef9 Nå spurte jeg vel ikke deg om hvor jeg kan få lov til å lufte bekymringene og tankene mine vel? Men, du får ha en god dag😏
*Miss Marple* Skrevet 3. januar 2014 #38 Skrevet 3. januar 2014 det er ditt problem,ikke noe her og gjøre Anonymous poster hash: 7e1bd...ef9 Om alle skulle følge ditt råd hadde det vel blitt ganske stusselig her på forumet? Hva gir det deg å svare fremmede mennesker på denne måten? Føler du deg bra etter å ha postet et slikt innlegg?
Gjest lillehi Skrevet 3. januar 2014 #39 Skrevet 3. januar 2014 det er ditt problem,ikke noe her og gjøre Anonymous poster hash: 7e1bd...ef9 Om alle skulle følge ditt råd hadde det vel blitt ganske stusselig her på forumet? Hva gir det deg å svare fremmede mennesker på denne måten? Føler du deg bra etter å ha postet et slikt innlegg? 😀
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2014 #40 Skrevet 3. januar 2014 Er mange grep man kan gjøre i hverdagen som sparer deg for store summer i løpet av mnd og år. Slutte å røyke Ikke drikke brus, juice i hverdagen. Vann som hoveddrikk. Ikke kjøpe kaffe og lunsj i kantine / bensinstasjon. Handle en gang i uken, lag en god plan der ingredienser kan brukes i flere retter Bytt til et billig mobil abonnement . Titt på Finn.no eller Fretex etter klær / møbler Kutt ut blader og aviser. Les på nettet. Kan noe av dette være til hjelp ? Anonymous poster hash: d9455...c5e Takk for mange tips😃 røyker ikke, og handler allerede en gang i uken. Skal slutte å kjøpe juice til meg selv og heller bare kjøpe til datteren min. I og med at jeg ikke jobber blir det heldigvis ikke utgifter på lunsj til meg😃 skal sjekke mobilabbonementet mitt, internettet er inkludert i husleien😃Kutt gjerne ut juice osv til datteren din også! Ikke sunt for kropp og hvertfall ikke for tenner... Men beste rådet av alt! Finn deg en jobb!!!! Anonymous poster hash: 49727...782
Gjest lillehi Skrevet 3. januar 2014 #41 Skrevet 3. januar 2014 Er mange grep man kan gjøre i hverdagen som sparer deg for store summer i løpet av mnd og år. Slutte å røyke Ikke drikke brus, juice i hverdagen. Vann som hoveddrikk. Ikke kjøpe kaffe og lunsj i kantine / bensinstasjon. Handle en gang i uken, lag en god plan der ingredienser kan brukes i flere retter Bytt til et billig mobil abonnement . Titt på Finn.no eller Fretex etter klær / møbler Kutt ut blader og aviser. Les på nettet. Kan noe av dette være til hjelp ? Anonymous poster hash: d9455...c5e Takk for mange tips😃 røyker ikke, og handler allerede en gang i uken. Skal slutte å kjøpe juice til meg selv og heller bare kjøpe til datteren min. I og med at jeg ikke jobber blir det heldigvis ikke utgifter på lunsj til meg😃 skal sjekke mobilabbonementet mitt, internettet er inkludert i husleien😃Kutt gjerne ut juice osv til datteren din også! Ikke sunt for kropp og hvertfall ikke for tenner... Men beste rådet av alt! Finn deg en jobb!!!! Anonymous poster hash: 49727...782 Der kom det, ventet egentlig på en sånn kommentar😉 tror du virkelig ikke Anonym, at jeg ville jobbet hvis jeg kunne? Men det ville jeg altså! Men jeg kan ikke. Og det er alt jeg har tenkt å si om det😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå