Gå til innhold

Kryss fingrene for at snøen blir liggende!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begge ungene fikk snowracer til jul - funker ikke uten snø

Eldste fikk ny skisko - funker ikke uten snø

Toåringen fikk sine første ski - funker ikke uten snø

Eldste fikk sine første skøyter - liten sjarm uten snø

Kan snøen hver så snill bli liggende til over helgen slik at ungene får prøvd sitt nye utstyr?

Takk!

Skrevet

Sorry, kan'ke hjælpe deg der uten forsikring om INGEN glatte partier noen gang i løpet av snø-perioden,

Skrevet

Her er den borte allerede, så kryssing hjalp ikke i det hele tatt. 

Skrevet

Snø? Hvor? Var det snø?

Nei, det gikk visst over.

Alt tilbake til det gamle.

Regn. Her.

Skrevet

Her ligger den faktisk fortsatt, men troen på at den fortsatt er her når jeg våkner minsker for hver time.

Skrevet

Snø, hva er det?

Vi har regn, sludd og slaps....

Gjest Fru Banderas
Skrevet

For første gang i mitt liv vurderer jeg å kjøpe meg slalomski.

Jeg har stått på slalom én gang i mitt liv, og det var med lånte ski i Kongsberg for ca. 14 år siden.

Men om jeg kjøper ski er det vel faktisk en fordel at det er snø? Eller pleier det å være snø i bakker og sånt?

Skrevet (endret)

Jeg har stått på slalom én gang i mitt liv, og det var med lånte ski i Kongsberg for ca. 14 år siden.

Men om jeg kjøper ski er det vel faktisk en fordel at det er snø? Eller pleier det å være snø i bakker og sånt?

Jeg har kjøpt meg snowboard, uten ferdigheter, sist jeg prøvde var i 2000.

Her er det bare grønt! Burde heller brukt pengene på en ny sykkel :P

Endret av frk Nilsen
Skrevet

drar du fx til geilo er det nok snø, vil jeg tro. kan jeg få se på?

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Jeg kan ha deg med i pulk?

Skrevet

Jeg kan ha deg med i pulk?

JAAAAAAAAAAAAA! Jeg er dødskoselig å ha i pulk, bare spør faren min. Eller i bæremeis, da styrer jeg deg med ørene og prater hele tida. Igjen, spør min ytterst tålmodige far som bar meg i verste "hvorfor det"-peroden.

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Ja, altså, jeg bar jo på en ryggsekk i hele sommer gjennom Europa, kan liksom ikke se for meg at å ha deg i bæremeis, på slalomski, nedover en brakk bakke, for første gang i mitt liv, skal by på en utfordring jeg ikke takler, for å sire sånn.

Skrevet (endret)

Ja, altså, jeg bar jo på en ryggsekk i hele sommer gjennom Europa, kan liksom ikke se for meg at å ha deg i bæremeis, på slalomski, nedover en brakk bakke, for første gang i mitt liv, skal by på en utfordring jeg ikke takler, for å sire sånn.

Vi kan dele på byrden, jeg er en ganske klønete nybegynner på snowboard så denne biffen fikser vi uten problem Patetika! Du tar Luten, jeg tar sekken med rikelige mengder alkohol, for jeg kan se for meg at det trengs når vi kommer oss ned ;)

Endret av frk Nilsen
Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Pulk for voksen må jo være optimalt for en som er født med skiene stående permanent i boden?

Og i bakkene, de som er av den mer møblerte typen, så har de vel snøkanon?

Skrevet

Kom og hent meg, snøen er her!

Borte igjen, er den ikke? Det snødde så store snøflak da jeg var på jobb i dag at han lille som var inne til ADHD-utredning løp ut på sokkelesten og kortermet T-skjorte. Fikk i hvert fall bekreftet impulsivitet! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...