Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Kan ein få den vaksine i vaksen alder ? Anonymous poster hash: 7612e...acf
<3 2G <3 Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Går an å spørre, men har du hatt over et visst antall med partnere så får du den ikke. Ta heller jevnlig GU
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Hei... Klart du kan ta HPV vaksine i voksen alder... man har satt en øvre grense på 46 år.... Den heter Gardasil og det er 3 sprøyter i løpet av et år.... jeg er nå 37 år og er gravid og skal ta den etter svangerskapet.... Ta kontakt med fastlege eller gynekolog for hjelp. Hilsen gravid gynekolog Anonymous poster hash: 738e2...105
mbea Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Jeg tok den når jeg var 26. Ikke noe problem det.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Går an å spørre, men har du hatt over et visst antall med partnere så får du den ikke. Ta heller jevnlig GU Hvorfor ta jevnlig GU (utover hvert 3. år) med mindre det foreligger medisinsk indikasjon? Anonymous poster hash: 1f2ad...6f0
<3 2G <3 Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Går an å spørre, men har du hatt over et visst antall med partnere så får du den ikke. Ta heller jevnlig GU Hvorfor ta jevnlig GU (utover hvert 3. år) med mindre det foreligger medisinsk indikasjon? Anonymous poster hash: 1f2ad...6f0 Har ikke sagt noe om å ta utover de vanlige 3 år. Men er ikke alle som gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå