Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 …fikk dere nummer tre i håp om å få et barn med med motsatt kjønn? Eller hadde dere i utgangspunktet tenkt på 3 barn? Anonymous poster hash: 7754c...aa6
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Ønsket et tredje barn, uansett kjønn. Anonymous poster hash: adb92...d52
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Vi har bare to enda, men har veldig lyst på en til om ikke så altfor lenge. For meg har ikke kjønn noen ting å si. De to vi har nå er samme kjønn og jeg kan veldig gjerne få et tredje barn av samme kjønn. Jeg syns det er trist om folk får flere barn bare for at de ønsker begge kjønn. De skulle bare visst hvor heldige de er som idet hele tatt kan få barn!! Hva er så viktig med å få begge kjønn? Jeg elsker de barna jeg har og tar i mot det vi har skapt med åpne armer og er bare takknemlig <3 ikke ment som et surt innlegg, jeg blir bare så oppgitt over de som ikke blir fornøyd før de får begge kjønn... Hva om de får samme kjønn den tredje gangen? Vil de egentlig innerst inne ha 3 barn eller er det kun kjønnet som gjør at de sjanser på et barn til???? Anonymous poster hash: 99ef8...53f
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Skulle ikke ha fler enn de to jentene og ble uplanlagt gravid 6 uker før bryllupet.. Bestemte oss for å beholde og fikk gutt.. Anonymous poster hash: e0d0b...b36
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Hadde alltid hatt lyst på tre barn, og det var bare en fantastisk gave å få ei jente til slutt!da er liksom ringen sluttet synes jeg. Er det virkelig noen som får barn bare for å få et kjønn?Da er de iallefall noen idioter... Hadde det tredje barnet også blitt en gutt hadde jeg elska han like mye som de to andre, det er en selvfølge! Anonymous poster hash: 8f280...0b5
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Er helt ærlig og sier ja. Det var grunnen. Hadde nok i utganspunktet tenkt på tre barn, men samfunnet idag er lagt opp til kjernefamilien med 2+2 så vi tenkte vel det var greit. Men jeg lengtet etter jenta, og endte opp med følelsen av at hvis jeg ikke engang prøvde siste gangen ville jeg angre! (Selvfølgelig skulle det komme en gutt ble jeg jo bare "kjerring" og det er jo en hederstittel så det ville være greit det å) Men hovedgrunnen var fordi vi lengtet etter jenta vår.. Og jeg slipper å angre på at vi ikke prøvde og gleder meg over tulla.. Anonymous poster hash: b829f...b22
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Har født 5 barn og kun 1 er planlakt. Har 5 gutter og håpet på at barnet var friskt. Anonymous poster hash: 7a269...498
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #8 Skrevet 2. januar 2014 Nei. Hadde to jenter først. Håpet neste tredje ble jente også. Kanskje mest fordi jeg følte det var det jeg kunne. Ut kom en gutt. Artig å prøve noe nytt. Anonymous poster hash: 26566...88f
Edelweis Skrevet 2. januar 2014 #9 Skrevet 2. januar 2014 nei, men da jeg ble gravid hadde jeg et håp om at det var en gutt og det var det, =) nr 4 ble jente igjen da
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #10 Skrevet 2. januar 2014 Jeg ønsket meg gutt, og fikk det, men det ar ikke derfor vi fikk et tredje barn. Tre jenter ville vært like bra. Anonymous poster hash: 33a92...1ee
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #12 Skrevet 2. januar 2014 Kanskje innerst inne ja. Hadde to jenter og håpet på en gutt. Anonymous poster hash: 4d2df...ebb
Kanutten83 Skrevet 2. januar 2014 #13 Skrevet 2. januar 2014 Nr 3 var uplanlagt, men om vi hadde planlagt en nr 3 så hadde det vært for å få barn, ikke et bestemt kjønn da man tross alt bare må ta det man får Men ja, jeg håpet litt på jente siste gangen, men hadde ikke blitt skuffet over en gutt. Jeg fikk tross alt det tredje barnet jeg ønsket, men ikke trodde jeg ville få
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #14 Skrevet 2. januar 2014 nei, men mange tror det. Har to jenter. Venter gutt. Er glad for han, men ønsket meg nesten ei jente til. usikker på årsaken. sikkert fordi det var kjent og praktisk. nå betyr det ikke noe lenger. nr tre var foresten uplanlagt, selv om vi hadde tenkt å prøve på en til etter et års tid (ikke for å få motsatt kjønn). Anonymous poster hash: ffd68...1ba
Fomle84 Skrevet 2. januar 2014 #15 Skrevet 2. januar 2014 Nei. Ville ha 3 uansett og vi (spesielt mannen) var skrå sikker på at det ble 3 jenter på oss. Men på ul så vi at det ble en lillebror Kjempe kjekt, men hadde blitt like lykkelige uansett. Men familien føles veldig komplett nå og glad jeg slipper kjole styret denne gangen
Fomle84 Skrevet 2. januar 2014 #16 Skrevet 2. januar 2014 nei, men mange tror det. Har to jenter. Venter gutt. Er glad for han, men ønsket meg nesten ei jente til. usikker på årsaken. sikkert fordi det var kjent og praktisk. nå betyr det ikke noe lenger. nr tre var foresten uplanlagt, selv om vi hadde tenkt å prøve på en til etter et års tid (ikke for å få motsatt kjønn). Anonymous poster hash: ffd68...1ba jeg måtte også venne meg til tanken på en gutt. Var nok fordi at jeg forsto jenter bedre og "kunne" det. Men det går så bra. Nå kan jeg ikke se for meg livet uten lillebror som søstrene er så glad i
Trimsi Skrevet 2. januar 2014 #17 Skrevet 2. januar 2014 Nei, vi ble nesten litt skremt da ultralyden viste at barn nummer 3 hadde et annet kjønn Synes jo det må være helt greit at noen ønsker seg et barn av et annet kjønn enn det man har før, men synes det er veldig rart om man får et barn til fordi man ønsker et annet kjønn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå