Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Noen som vet det? Trodde jeg skulle falle av stolen i dag jeg, når han sa det over telefon. Anonymous poster hash: ab143...37b
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 At han ikke ser fremtid med deg og bare er ute etter sex
Nullstress;) Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 At han desverre ikke ser på dette forholdet som veldig seriøst Sa han at du ikke skulle ha noe med henne å gjøre i det hele tatt, eller ikke enda?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Hvis han mener du aldri skal ha det, er han ikke interessert i en framtid med deg han er ute etter sex rett og slett. Om han mener ikke ha noe å gjøre med henne ennå så betyr det at han er smart og vil sikre seg at forholdet deres vil vare før han involverer henne Anonymous poster hash: c9f4d...345
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Det betyr at han setter barnet først. Det er en god egenskap. Anonymous poster hash: b87a9...a7b
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 At han desverre ikke ser på dette forholdet som veldig seriøst Sa han at du ikke skulle ha noe med henne å gjøre i det hele tatt, eller ikke enda? Ja, han sa først: Du har ikke noe med min datter å gjøre? Så sa jeg hva? Så sa han: Du har INGENTING med min datter å gjøre... Skal ikke ha noe ed henne og gjøre. Anonymous poster hash: ab143...37b
Sommerfeeling Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Da hadde jeg spurt: Hvor lenge skal det være sånn? Det er positivt hvis det er sånn i en periode, lenge nok til at dere blir trygge på at dette vil vare.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #8 Skrevet 2. januar 2014 At han desverre ikke ser på dette forholdet som veldig seriøst Sa han at du ikke skulle ha noe med henne å gjøre i det hele tatt, eller ikke enda? Ja, han sa først: Du har ikke noe med min datter å gjøre? Så sa jeg hva? Så sa han: Du har INGENTING med min datter å gjøre... Skal ikke ha noe ed henne og gjøre. Anonymous poster hash: ab143...37b I hvilken sammenheng sa han dette? Var det etter at du hadde prøvd å blande deg i noe som har med hans datter å gjøre? Anonymous poster hash: 356d9...236
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. januar 2014 #9 Skrevet 2. januar 2014 Det kan være at han prøver å skjerme ungen fra et nytt forhold som han er usikker på? Etter min mening ganske lurt.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 2. januar 2014 #10 Skrevet 2. januar 2014 Det kan være at han prøver å skjerme ungen fra et nytt forhold som han er usikker på? Etter min mening ganske lurt. Det unnskylder ikke det at han svarte frekt til kjæresten sin. Går an å formulere seg på ordentlig måte
MJ<3 Skrevet 2. januar 2014 #11 Skrevet 2. januar 2014 Jeg hadde blitt kjempe lei meg om han sa det på den måten. Hadde han sagt: foreløpig vil jeg ikke at du skal treffe min datter, for jeg ønsker å skjerme henne ved et evt brudd, så hadde det vært noe annet. Ganske kvasst å si etter min mening så mest sannsynlig er han vel ikke ute etter noe varig tenker jeg. Grav litt mer og spør han rundt dette så vil du få svar. Det går jo ikke at dere har et seriøst forhold og han aldri har tenkt å introdusere deg for datteren sin!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. januar 2014 #12 Skrevet 2. januar 2014 Det kan være at han prøver å skjerme ungen fra et nytt forhold som han er usikker på? Etter min mening ganske lurt. Det unnskylder ikke det at han svarte frekt til kjæresten sin. Går an å formulere seg på ordentlig måte Vi kjenner ikke til dialogen omkring gjør vi? Tipper hi har uttalt seg om noe hun ikke hadde noe med og fått klar beskjed.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #13 Skrevet 2. januar 2014 Problemstilling og språk minner meg om hun som ikke hadde møtt samborens datter på de to årene de hadde vært sammen.... HI, hvor lenge har dere vært sammen? Bor dere sammen? Hvor gammelt er barnet? Har du barn - møter han i så fall dine? I hvilken sammenheng sa typen det han nå gjorde? Anonymous poster hash: 72364...1d9
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #14 Skrevet 2. januar 2014 Det kan være at han prøver å skjerme ungen fra et nytt forhold som han er usikker på? Etter min mening ganske lurt. Det unnskylder ikke det at han svarte frekt til kjæresten sin. Går an å formulere seg på ordentlig måte Vi kjenner ikke til dialogen omkring gjør vi? Tipper hi har uttalt seg om noe hun ikke hadde noe med og fått klar beskjed. Hehe... Så du korrigerer noen fordi de ikke vet, også slenger du ut egne påstander? Interessant... Anonymous poster hash: ade94...272
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå