Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Som ikke kan komme samtidig på kontakt og foreldremøter, på tilstelninger på skolen, og hvor barna forteller høyt i klassen at foreldrene ikke vil snakke med hverandre? Dette er tilfeller hvor det ikke er vold eller andre alvorlige årsaker. Men vanlige brudd med krangel. Anonymous poster hash: 6784c...ea8
Mamma4livet Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 At det er trist for barnas skyld. Jeg hadde faktisk innkalt til et møte med de og gjort de oppmerksomme på at dette påvirker barna deres i stor grad. Det er faktisk ikke sikkert at de var klar over hvilket omfang deres personlige konflikter har på deres barn. Og når barna faktisk forteller åpent om det i skoletiden så mener jeg at jeg har en legitim grunn til å ta dette opp med de.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Da hadde jeg sagt det jeg mener. Voks opp og ta ansvar for de barna dere har satt til verden. Barna skal ikke verke for foreldrenes dumskap. De må klare å være i samme rom en halvtime for informasjon. Evt på avslutninger ol. Hvis de ikke snakker sammen eller kan være tilstede samtidig, vil jo den ene av dem gå glipp av all informasjon ol. Det er rett og slett tåpelig.. Anonymous poster hash: 0d2d9...27d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Skulle ønske læreren her hadde baller nok til å gi slike beskjeder til barnefaren.... Anonymous poster hash: 60b49...ed0
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Det er vel ikke vanlig at voksne mennesker ikke tåler trynet på hverandre på den måten?? Skolen har jo vært ute for samlivsbrudd med høyt konfliktnivå før, men ikke å kunne engang se den andre parten - som man faktisk deler et barn med - er fryktelig umodent og bør ikke forbigås i stillhet. Grunnen til bruddet og såre følelser får de være så voksne at de holder for seg selv. Jeg tror vår skole hadde vært velvillige med tanke på å sende ut ekstra mailer, post osv, men tror ikke det hadde strukket seg så mye lenger enn det.. Anonymous poster hash: ce916...a51
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Skulle ønske læreren her hadde baller nok til å gi slike beskjeder til barnefaren.... Anonymous poster hash: 60b49...ed0 Skulle ønske barnefaren hadde baller nok til å stille! Dette må foreldrene ssmmen greie å ordne opp i! Anonymous poster hash: 0d487...388
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Det er vel ikke vanlig at voksne mennesker ikke tåler trynet på hverandre på den måten?? Skolen har jo vært ute for samlivsbrudd med høyt konfliktnivå før, men ikke å kunne engang se den andre parten - som man faktisk deler et barn med - er fryktelig umodent og bør ikke forbigås i stillhet. Grunnen til bruddet og såre følelser får de være så voksne at de holder for seg selv. Jeg tror vår skole hadde vært velvillige med tanke på å sende ut ekstra mailer, post osv, men tror ikke det hadde strukket seg så mye lenger enn det..Anonymous poster hash: ce916...a51 Hos oss kan vi også gjerne sende en ekstra Mail eller et brev, men utviklingsamtalen må de stille på for å få informasjon, og det er bare en samtale per elev. En kollega har vert ute for et slikt foreldrepar, der de ba om to møter fordi de ikke kunne snakke sammen. Det fikk de ikke, og det endte med at mor, som har hovedomsorgen og det meste av oppfølgingen i hverdagen, ikke kom fordi far ville være med. Hun måtte da komme på skolen og lese gjennom papirene en annen dag. Tragisk. Anonymous poster hash: 0d2d9...27d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå