Gå til innhold

Noen som har forsøkt helbleking fra Depend. Den heter "Blondering" den jeg har kjøpt.

Anbefalte innlegg

Farget det desverre for mørkt sist gang. Bommet skikkelig. Ønsker bleke det ned for å farge det opp igjen med lys ask. Håper på en lysblond farge. 

Har opprinnelig rødt hår, og hadde noen striper i før jeg var idiot og farget det! GRRR!!!!

Anonymous poster hash: 32e75...b75

Fortsetter under...

Tjah, jeg har brukt den ja, og bleikemiddel er bleikemiddel er min erfaring, det er igrunnen bare å pøse på. sier pakken 30 minutter ville jeg sittet minst en time osv. 

Fare for at det blir tørt og jævlig, men det må man regne med.

Anonymous poster hash: 55dfd...404

Hadde aldri turt å bleke det selv. Kan ende opp med en helt jævlig (og udefinerbar) farge.

Ja, det er dyrt med frisør, men når det gjelder bleking er det nok det tryggeste.

Anonymous poster hash: da207...857

Åh? Har lest man ikke må finne påååå å sitte for lenge med det! 

HI

Anonymous poster hash: 8e636...786

Den til depend satt jeg også med i over 1 time. Gjorde ikke noe skade det.. Bare gjorde det eneda litt blekere. De sier at den til depend er den beste blekingen.. jeg gikk fra svart.... Brukte vel 8 blekebokser tilsammen, også 8 farger etterpå:P Nå har jeg klipt av halve håret, fordi det ble så ødelagt.. 

Gå til frisøren... Du kan ende opp med å betale mer enn en frisørtime på hårfarger fra butikken alikeve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...