Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Takknemlig for svar :) Anonymous poster hash: 8450a...a08
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Svart" gudstjeneste i ei kirke i bydelen Harlem. Halleluja! Anbefales:) Kan anbefale Hudson hotell. Anonymous poster hash: 06274...8ee
Musemora Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Woodbury commond outlet, rockefeller, times square, kan anbefale ink48 hotell.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Supert! Flere? :-) Anonymous poster hash: 7ec7b...bb8
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Supert! Flere? :-) Anonymous poster hash: 7ec7b...bb8 Jeg tror jeg hadde droppa woodbury, det er ganske oppskrytt og ikke så billig som mange vil ha det til. Show på Broadway er et must, samme med empire state building. Kveldstur med båt rundt Manhattan. Marriott Marquis hotel midt på Times Square er supert! Anonymous poster hash: 05f36...8c1
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 Woodbury commond er oppskrytt. MoMA (museum of modern art) anbefales. Hotell er dyrt og en får lite for pengene, men det er vel ikke der dere skal tilbringe tiden. Anonymous poster hash: d55d5...a3d
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Supert! Takk! Gjerne tips til spisesteder også! Og alt annet som passer for et ungt par som for en gangs skyld skal reise uten unger på slep! Vi skal være der ca en uke. Ingenting er planlagt enda (ikke engang når vi skal reise), bortsett fra at vi skal til denne byen, da Anonymous poster hash: 7ec7b...bb8
Rosarose8 Skrevet 2. januar 2014 #8 Skrevet 2. januar 2014 Gå,gå,og gå litt til. En av de mest fantastiske tingene med New York er hvor fort områdene og stemningene skifter! Gå på Nikestore og kjøp deg et par gode sko første dagen! Anbefaler turen over Brooklyn bridge mot Manhattan. Manhatten bør også ses ovenifra(empire state eller rockefeller).Vi har bodd på Lower East side når vi har vært der, mange kule hoteller og restauranter etterhvert. Torgrim Eggen har skrevet en morsom bok om Manhattan som jeg anbefaler, forteller litt om historien fra de ulike områdene. Ellers nyt! Lev! Og spis godt!
Rosarose8 Skrevet 2. januar 2014 #9 Skrevet 2. januar 2014 En fin restaurant er Inoteca på lower east side (egentlig en vinbar, men har god mat) og så anbefaler jeg standup på comedy cellar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå