Gå til innhold

Spørsmål kun til de anonyme:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble sagt på radioen nå at mennesker i snitt har tre hemmeligheter en ikke deler med noen/ i såfall bare noen få.

Hvilken hemmelighet har du?

Anonymous poster hash: 3365f...8a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hemmelige, hemmelighetene mine deler jeg ikke med noen. Ikke engang som anonym ;)

Anonymous poster hash: 07218...42b

Skrevet

Kanskje ikke hemmlighet, men jeg sier det heller ikke til hvem som helst. Jeg bruker stikkpiller selv om jeg fint kan ta tabletter.

Anonymous poster hash: f2516...19d
Skrevet

Jeg ble tatt for nasking da jeg gikk på videregående, og prøvde å ta livet mitt. Det er det ingen som vet, bortsett fra han som tok meg på fersken. Det var en fredag, jeg fikk til over helgen til å fortelle det hjemme, hvis ikke ville han ringe selv.

Jeg stjal masse tabletter fra min farmor, og tok dem. Ble heldigvis bare dårlig, ikke noe dødelig. Mannen ringte på mandagen, jeg var hjemme fra skolen, og tok telefonen selv. Jeg fortalte hva jeg hadde gjort i helgen, og han sa at det var greit. Men han hadde papiret liggende, så hvis jeg prøvde meg på noe sånt igjen, så var det ingen bønn.

Det har jeg aldri fortalt til noen, ikke en gang mannen min vet det.

Anonymous poster hash: 59d99...e43
Skrevet

Vi er gift.

Jeg liker ikke maten til mamma

Jeg vet ikke om jeg liker broren til mannen min.

Anonymous poster hash: 52d4c...2b3

Skrevet

Jeg har svindlet ett firma for ca 30.000 kr.

Mange hjalp til uten å vite om det.

Anonymous poster hash: 9b558...955

Skrevet

Jeg gjorde ting i min forrige jobb som førte til at sjefen ble sparket:) Det er så og si helt umulig for han å finne ut av hvem som gjorde det.

Mannen min aner ikke at enkelte andre menn sikler over forloveden hans.

Jeg ser litt mer enn hva han gjør, og får derfor med meg enhver signal..

Mange er ikke klar over at jeg både er skummel og sleip bak mitt søte og uskyldige ytre;)

Anonymous poster hash: 4b5aa...7eb

Skrevet

Jeg gjorde ting i min forrige jobb som førte til at sjefen ble sparket:) Det er så og si helt umulig for han å finne ut av hvem som gjorde det.

Mannen min aner ikke at enkelte andre menn sikler over forloveden hans.

Jeg ser litt mer enn hva han gjør, og får derfor med meg enhver signal..

Mange er ikke klar over at jeg både er skummel og sleip bak mitt søte og uskyldige ytre;)

Synes kanskje du viker borderline, men det er vel hemmelig?

Anonymous poster hash: 6d88c...6d0

Skrevet

Jeg peller meg i nesa og spiser det som kommer ut..

Anonymous poster hash: d18b9...545

Skrevet

Selv om du er anonym for de fleste er det mulig å fjerne annonymbeskyttelsen på disse sidene. Det er ikke trygt å fortelle seriøse hemmeligheter på et slikt sted.

Anonymous poster hash: eff53...fcd

Skrevet

Selv om du er anonym for de fleste er det mulig å fjerne annonymbeskyttelsen på disse sidene. Det er ikke trygt å fortelle seriøse hemmeligheter på et slikt sted.Anonymous poster hash: eff53...fcd

Det må de bare gjøre:)

Hemmelighetene mine var jo på ingen måte alvorlige eller kriminelle..

Skrevet

Klart man har hemmeligheter, men mine er ganske uslyldige så lenge de forblir hemmelige. Det handler mest om visse tanker jeg har om enkelte, at jeg synes atf eks min svigerinne er rar og merkelig, at jeg har lite respekt for min egen mor pga ting hun har gjort og sagt i oppveksten vår.

At jeg av og til fantaserer om Sex med en viss tvserie stjerne når jeg har erotiske drømmer. Sikkert helt vanlige hemmeligheter som folk flest har, men holder kjeft om hvis de er kloke nok til det.

Anonymous poster hash: 9acce...671

Skrevet

Har "overnaturlige evner" ekstremt god til å lese personer når jeg hilser på de. Kan ikke fortelle dette. Alle sier det ikke går. Jeg leser ikke tanker men ser om de et snill eller slem om jeg burde vokte meg for dem etc. Det har hjulpet med voldsomt i jobb sammenheng. Jeg vet å plukke "mine".

Anonymous poster hash: bef7f...c35

Skrevet

Det hender jeg tisser en skvett i dusjen.... *huske anonymknappen*

Anonymous poster hash: 00f0a...0c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...