Gå til innhold

Lage en god problemstilling...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips?

Anonymous poster hash: 4479b...2b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes folk skal begynne å gjøre skoleoppgavenevsine selv kjenner jeg...

Anonymous poster hash: 0765f...fcd

Skrevet

Du kan få min :)

Barnefar nekter å vaksinere barnet, jeg har et sterkt ønske om å vaksinere. Hvordan kan jeg få gjenomført det som er best for barnet, når barnefar har kan med loven i hånd, nekte vaksine.

Anonymous poster hash: 30330...f01
Skrevet

Brainstorm, lag tankekart over alt du er interessert i ved stoffet. Skriv ned ulike ting du har lyst til å undersøke. Formuler en problemstilling ut fra dette.

Lykke til!

Skrevet

Først må du ha et tema du skal lage problemstilling ut fra. Så bør du velge noe du synes er interessant, det øker sjansen for en god oppgave.

Skrevet

Jeg kjenner at jeg må bæsje nå. Men jeg er så opptatt med å dibbe og jobbe. Så jeg orker ikke å gå bort til doen. Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 5b6df...ff8
Skrevet

Jeg kjenner at jeg må bæsje nå. Men jeg er så opptatt med å dibbe og jobbe. Så jeg orker ikke å gå bort til doen. Hva skal jeg gjøre?

Anonymous poster hash: 5b6df...ff8

Lett på venstre skinke?

Skrevet

Du må selvfølgelig velge tema først. Pass på at du har nok fagstoff til å skrive oppgaven, og at du klarer å drøfte rundt problemstillingen. Husk at problemstillingen kan endres underveis som oppgaven skrives. Det viktigste er at du svarer på problemstillingen. Hvis ikke stryker du. Lykke til!

Skrevet

Og når du er ferdig og oppdager at du har bomma på problemstillingen fordi du kom over noe annet som var gøy underveis, så endrer du bare problemstillingen så den er i takt med oppgaven. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...