Gå til innhold

Fy f*** jeg er forbanna på hvor mye godteri å annet søppel jeg har spist i jula!! Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sikkert lagt på meg flere kg. Kjenner magen er full av svett, ingen muskler, bare masse fett! Æsj! Skal bli noe å få trent det vekk! Hvor dum jeg har vært!

Fler som har lagt på seg i jula og må starte hardtrening nå?

Anonymous poster hash: d0f2d...0f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også gått på sunnhetskur fra igår :-)

Grovkarbo med fokus på å kutte sukker, hvitt mel, poter og ris mest mulig. Og skal straks legge ut på trilletur - er jo nesten så man gleder seg til møkkaværet etter å ha proppet seg med alskens godsaker (er du nu egentlig det?) i jula.

Godt med litt sånn semidetox, ja.

Anonymous poster hash: f680c...f3a
Skrevet

Ja! Jeg spiste lavkarbo før jul, og hadde tenkt å fortsette i jula. Funka til kvelden julaften, da stappet jeg i meg en diger marsipangris. Så tenkte jeg at jeg kan jo bare spise det jeg vil frem til nyttår. Stappet innpå med sjokolade, marsipangris og potetgull. Tror jeg er ti kilo tykkere.

Anonymous poster hash: 00cb8...05f

Skrevet

Har sikkert lagt på meg flere kg. Kjenner magen er full av svett, ingen muskler, bare masse fett! Æsj! Skal bli noe å få trent det vekk! Hvor dum jeg har vært!

Fler som har lagt på seg i jula og må starte hardtrening nå?

Anonymous poster hash: d0f2d...0f9

Hehe... ja, jeg føler meg dvask og tung nå. Men jeg vet at jeg klarer å gå ned de ekstra kiloene som har sneket seg på. Innen 30. januar skal jeg være tilbake til der jeg var før jul og også kommet inni en god rytme med trening. Vet jeg kan klare det da jeg har en sterk viljestyrke når jeg først har bestemt meg:-)

Og så har jeg knekket koden hvordan jeg skal gå ned i vekt uten å mislykkes;-)

Lykke til:-)

Anonymous poster hash: e01cd...56c

Skrevet

Nei...Har spist og drukket for lite, egentlig.. Men nå fortsetter jula både i morgen, lørdag og søndag med ostefat i morgen kveld, pinnekjøtt mm på lørdag og "julebord" på søndag, med ribbe, medisterkake og hele sulamitten....Så etter det vil jeg anta at mengden denne jula også ble stor:) Trente nesten hver dag (har jo så god tid når man ikke er på jobb, og man står opp i ni-tida...Er ferdigtrent og nydusja til 1100..Og plenty tid til barnelek og familiebesøk osv :), og tror ikke kiloene rekker og bli så mange fra lillejuleaften til og med over denne helga....Vi kutta ut helgekosen i fredag og lørdag før juleaften også..Fordi vi VET vi går lei :) Så da ble det plutselig bare 2uker med utskeielser i stedet for 2,5, nesten 3! og i går og i dag blir det "hverdagskost" og ikke småspising utover kveldene...

det verste med jula er at man snur døgnet og blir bortskjemt mtp når og HVA man kan trene..:Man har så god tid....Antar jeg i løpet av februar har matchvekta, da jeg ikke gjør noe for og gå ned igjen disse ekstra kilo..Jeg bare starter hverdagen, så ordner det seg selv over tid...Kcal inn vs kcal ut vil jo da tilsi at vekta blir den samme, stabile som den var FØR jul....en kommer ikke til og veie meg...Merker det litt på bukselåra at det strammer litt ekstra...Ellers er det vel som før...

Uanset, og ha dårlig samvittighet for 2uker man ikke gidder bry seg, det er bare bortkastede bekymringer. Det går seg til, kilo som kom lett og blir tatt tak i fot, drar lett :)

Anonymous poster hash: d9add...e4d
Skrevet

Nei, sånt gidder jeg ikke bruke tid på. Gjort er gjort, og spist er spist. Det er faktisk ikke tull det 'ordtaket' om at 'det er ikke det man spiser mellom jul og nyttår man blir tykk av, det er derrane spiser mellom nyttår og jul'.

Anonymous poster hash: 2cc22...1fb

Skrevet

Trodde det samme, at jeg hadde gått opp noe sykt, men faktisk gått ned 2 kg og klager ikke.Men har trent i løpet av julen også, så det har nok hjulpet på. Og i dag er det sunn mat på menyen og snacks som gulrøtter & stangselleri og blomkål i stedet for pottisgull :D

Skrevet

Nei, sånt gidder jeg ikke bruke tid på. Gjort er gjort, og spist er spist. Det er faktisk ikke tull det 'ordtaket' om at 'det er ikke det man spiser mellom jul og nyttår man blir tykk av, det er derrane spiser mellom nyttår og jul'.

'Det man spiser', ikke 'derrane spiser' for øvrig. Hahaha...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...