Gå til innhold

Jeg har levd på sjokolade, cola og godteri i 6mnd og har gått ned 24kg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg fikk baby for 6 mns siden har jeg kun spist sjokolade og godterier. Drukket uante mengder med cola og har rast ned i vekt. Jeg spiser middag også. Men nesten ikke frokost eller kveldsmmat

Kun alt mulig godteri, sjokolade og kjeks. Hvordan er det mulig? Jeg er tynnere nå enn før jeg ble gravid.

Anonymous poster hash: 5d056...3e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ammer du?

Anonymous poster hash: 861cd...587
Gjest Julia1984
Skrevet

Du ser sikkert lekker ut innvendig!!! Blodårer, kolesterol m.v

Store misforståelsen generelt er at faktisk slikt kosthold du beskriver er særdeles helseskadelig også for slanke mennesker.

Skrevet

Aner ikke, men om jeg var deg, så ville jeg ha bekymret meg for om jeg fikk i meg alle de stoffene jeg skulle, og hvilken skade jeg påførte kroppen ved å kjøre i meg så mye dritt.

Skrevet

Det er så enkelt som at du forbrenner mer en du inntar. Men selv om du går ned i vekt er jo dette ekstremt usunt! Kroppen på innsiden er nok neppe så sunn. Mye sukker og transfett er farlig for hjerte/blodårene. Hvorfor ikke spise sunnere?:-))

Anonymous poster hash: 93dca...b9c

Skrevet

Store misforståelsen generelt er at faktisk slikt kosthold du beskriver er særdeles helseskadelig også for slanke mennesker.

Vet det. Er ikke på noen måte stolt av det. Skal slutte nå, men synes alikevell det er helt sykt.

Og ja jeg ammer litt.

Skrevet

Du ammer? Det kan være grunnen til at du går ned i vekt. 

Du er kanskje tynnere, men sunnere? Neppe!

I forbindelse med vekt, er det som oftest såpass enkelt at det har med  kaloriinntak å gjøre. Og da spiller det liten rolle hva du har i deg, men hvor mange kalorier.

Jeg må spørre! Hvorfor i all verden spiser du så usunt? Du kan påføre deg vitaminmangel og det som verre er :(

Skrevet

Tynn er ikke synonymt med sunn. Dette høres skummelt ut ... og hvordan skal det gå med tennene dine? Du gjør neppe huden, håret og neglene dine noen tjeneste på sikt heller.

Dette må du ta tak i! Snakke med legen din omgående. Håper at det ordner seg :)

Skrevet

Vet det. Er ikke på noen måte stolt av det. Skal slutte nå, men synes alikevell det er helt sykt.

Og ja jeg ammer litt.

Lurer på hvor mye næring det er i den morsmelken egentlig, du forer jo ikke bare deg selv, men også barnet, med bare dritt...

Anonymous poster hash: 9130f...682

Skrevet

Jeg er egentlig ett menneske som lever sunnt. Går masse i fjellet og har ellers en aktiv livsstil. Spiser også sunnt til vanlig. Men etter fødselen hadde jeg ingen matlyst. Hadde ikke lyst på noe. Fikk kun i meg cola og sjokolade. Det var begynnelsen. Så ble jeg nesten avhengig etterhvert...

HI

Skrevet

Har du sjekket stoffskiftet ditt?

Det er ikke så uvanlig at det blir for høyt etter et svangerskap...

Anonymous poster hash: 9130f...682
Skrevet

Har en venninne som levde slik og hun ble kjempesyk til slutt da kroppen kollapset av proteinmangel. Hun ble også veldig tynn og holdt faktisk nesten på å dø.

Så ta tak nå, ikke minst med tanke på at barnet ditt snart skal begynne med fast føde og trenger å få inn et sunt kosthold helt fra starten.

Anonymous poster hash: c7360...48a

Skrevet

Det er vel på høy tid å ta seg sammen.

For barnets del i det minste.

Anonymous poster hash: 4f042...647

Skrevet

Altså jeg har ett barn fra før og han er lykkelig uviten om Mammas fråtseri. Og han er 4 og får med seg det meste. Han har sunnt kosthold. Det samme får SELVFØLGELIG babyen. Hun er allerede begynt med fast føde og jeg gir ikke henne most kjeks om det er det dere tror. Må nå smile litt av dere.

Ingen bm til bv nødvendig ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...