Gå til innhold

Nå er jeg lei...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg har høyrt at popcorn og sitronbrus skal virke....eller samleie. Med min første fungerte dette medan det ikkje hjalp i det heile tatt med nr 2 (vart satt igang etter 16 dg).....lykke til! Sjølv er eg 33+2 md tvillingar idag og er også nokså lei. Men eg,ser målet :)

Det eneste "kjerringrådet" det er noe hold i er å ha sex. Som ikke nødvendigvis er så fristende når man er høygravid og har vondt overalt, men… Og det funker vel bare sånn mildt akselererende hvis kroppen allerede har begynt på prosessen. Husker ikke hvilke i farten, men det er noen hormoner i sæd som er de samme som man bruker ved igangsetting, for å hjelpe livmorhalsen å åpne seg.

Lei ja.... 40 fullgåtte uker idag. Skulle settes idag men ble sendt hjem pga full avdeling.

Prøver igjen imorgen... Ble strippet da. Hadde 1,5 cm åpning og var ganske moden.

Hatten runde i senga nå og skal drikke schweppes bitter lemon : ))

Ikke for å gni det inn, men er det ikke veldig skuffende/nedtur og måtte snu i døra? Jeg ser for meg at jeg selv ville blitt utrolig lei om jeg var forberedt på fødsel, men måtte vente pga full avdeling. Håper du blir satt i gang i morgen da:)

Annonse

Haha jo det varbskikkelig nedtur !!

Først sa de at det var veldig stille der idag og at jeg ikke ble sendt hjem

Så sa jordmoren at hun trodde se kom til å sette meg igang idag

Og så sa legen at de ikke kunne sette meg igang idag!!!

Ble skikkelig skuffa og var så innstilt på fødsel idag !

Men ctg og ul var bra så da skal jeg ringe de imorgen ..

Da skal jeg være klar på at jeg vil inn nåååååååå !!!!

Hei! Hadde termin i går, og begynner å bli veldig klar selv... Har også hørt at sex og avslapping er det som kan hjelpe. Man må visst imidlertid ha sex 3 ganger for å få tilstrekkelig av det i sæd som kan få fødselen videre i forløpet. Litt usikker på i løpet av hvor kort tid. Er jo uansett ikke lenge igjen da :jepp:

I mitt forrige svangerskap møtte eg opp på haukeland fleire gangar i tru om igangsettelse. Til slutt vart eg satt i gang 16 dg på overtid. Hugsar eg grein kvar gang eg vart sendt heim....

Eg håpar hh80 at det er din dag idag :) et beste er jo om det setter igang av seg sjølv plutseleg slik at dei må ta deg inn :)

Stripping , sex to ganger og schweppes hjalp ikke form min del hvertfall.

Fortsatt fullt på føden, men skal ringe igjen kl 13 og håper virkelig jeg kommer inn da !!

Får håpe du blir satt i gang idag, føler sånn med deg!! Må være såå kjipt å bare bli sendt hjemme. Tenk om du var 14 dager på overtid og da? Da hadde jeg blitt fly forbanna!!

Anonymous poster hash: ef38d...ff3

Hadde jeg vært på overtid hadde jeg ikke reist hjem ; ))

Får virkelig håpe det er min tur idag, jeg har blitt lovt å slippe å gå overtid, men legen sa også at jeg kunne risikere å bli sendt hjem dersom det var fullt,,,, men i løpet av dagen bør de vel få det til : )

Jeg står jo på blodfortynnende sprøyter morgen og kveld og må hoppe over morgen dosen nå som jeg venter på videre plan idag, liker ikke det heller helt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...