sug lut Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Har spist alt som er julefett og julegodt, og nå er det salat som frister mest heldigvis, så en eller annen form for handling av enhånds ja-mat må skje i dag. mens jeg venter på at mine 940 kroner i pulver ankommer pr post - det er 30% på Nutrilett på nett og jeg elsker Nutrilett-konseptet. Noe smart kan jeg jo bruke denne sjukemeldinga til, krymping av mage, f.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Hos meg består kick-starten i å ha sittet på toalettet med bøtta foran meg i hele natt. Og en detox med det lille man orker av tørre knekkebrød og blåbærsaft. Aldri så galt at det ikke er godt for noe!
sug lut Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2014 å nei, småttingen var smittsom... stakkars, men total tømming er jo bra januarstart.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Jeg var syk uten matlyst mesteparten av jula, dessverre har matlysten kommet tilbake. Greit å være på bedringens vei altså, mindre festlig å våkne på natta av at man er sulten, drømmer om fiskeboller i hvit saus, kjøttkaker i brun saus og diverse andre ting før man må se slaget tapt, gå krokbøyd og trøtt til kjøkkenet, helle frokostblanding med melk i en bolle for så å slukøret spise den dårlige erstatningen til ekte middag før man kan sove igjen... Så mye for å kvitte seg med noen kilo før sommeren...
★julestjerne★ Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Her skal julesnopet etast opp før det blir nytt og bedre liv neste veke. Heldigvis hadde eg vett til å takke nei til å ta med meg pinnekjøtrestar heim frå svigers i går (faktisk ikkje så vanskelig etter fire pinnekjøtmiddagar på ei veke), og diverre er det grillpølser og brød som finst i huset til middag i dag.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 I dag blir det ferdigpizza eller pølse med lompe. I morgen tomatsuppe. Og endelig snør det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå