Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Vi er på utkikk etter stor bil og har funnet 2 alternativ 99 modell caravelle med 9 seter km stand 279 000 2,5 tdi disel mangler AC Klima. Men har servo, sentral lås, el vinduer og abs. ikke like fleksible sete løsninger. og mangler 3 punkt belte i 3 seter Caravelle har jeg inntrykk av at er bortimot evigvarende bli som går og går. Har ikek hørt om noen typiske problemer med de bilene. Men comfort er vel så som så 03 modell reanult grand espace med 7 seter km 165 00 2.0 turbo 163 hk bensin den har klima, anti spinn, antiskrens, abs, cuise kontroll, airbag. isofix. i grunn flere finesser. den er har mer felksibel sete løsning hvor vi kan ta ut ett og ett sete, justere mellomrom mellom seter. Virker som en bil med bedre comfort. Men veldig mange fraråder kjøp av reanult pga fransk eloktronikk. Hvis valget sto mellom disse, hva ville du valgt? Er ikke noen betydlig str forskjell på de. Anonymous poster hash: 75194...a9c
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Ingen som har en mening? Anonymous poster hash: 75194...a9c
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Om jeg måtte velge mellom de to hadde det blitt caravellen. Renaulten er bensin og derfor dyr i drift. Det er lettest å finne verksted og deler til vw. Og som du sier de varer og varer. Utenom finnes det jo mange andre faktorer en kan og bør ta hensyn til. Pris, rust, ev. kollisjon, antall eiere, hengerfeste (?). Osv.
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Og jeg liker veldig godt utseende på Renaulten så det er ikke derfor. Hadde lyst på sånn bil selv før.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Pris er ca lik, skille 10 000 kr der caravelle er billigst. begge mangler hengerfeste. står ikke noe om eiere i annonsen. skal se på og prøve begge. heller mot caravelle for der vet vi mer hva vi får men heller mot reanult på alt det andre. ser med skrekk mot å klare seg ut ac klima på varme sommer dager når vi ikke har hatt bil uten det de siste 8 år Anonymous poster hash: 75194...a9c
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #6 Skrevet 2. januar 2014 står forresten at reanulten er drivstoff gjerrig, og det medfølger service hefte og naf test Anonymous poster hash: 75194...a9c
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #7 Skrevet 2. januar 2014 Vi er på utkikk etter stor bil og har funnet 2 alternativ 99 modell caravelle med 9 seter km stand 279 000 2,5 tdi disel mangler AC Klima. Men har servo, sentral lås, el vinduer og abs. ikke like fleksible sete løsninger. og mangler 3 punkt belte i 3 seter Caravelle har jeg inntrykk av at er bortimot evigvarende bli som går og går. Har ikek hørt om noen typiske problemer med de bilene. Men comfort er vel så som så 03 modell reanult grand espace med 7 seter km 165 00 2.0 turbo 163 hk bensin den har klima, anti spinn, antiskrens, abs, cuise kontroll, airbag. isofix. i grunn flere finesser. den er har mer felksibel sete løsning hvor vi kan ta ut ett og ett sete, justere mellomrom mellom seter. Virker som en bil med bedre comfort. Men veldig mange fraråder kjøp av reanult pga fransk eloktronikk. Hvis valget sto mellom disse, hva ville du valgt? Er ikke noen betydlig str forskjell på de. Anonymous poster hash: 75194...a9c Renault Espace er regnet som en av verdens minst driftsikre biler, det er svært mye trøbbel med dem. Det stoppet meg fra å kjøpe en slik for mange år siden. Litt trist, for de er veldig fine med mange smarte løsninger. Anonymous poster hash: d779b...d79
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #8 Skrevet 2. januar 2014 Vi er på utkikk etter stor bil og har funnet 2 alternativ 99 modell caravelle med 9 seter km stand 279 000 2,5 tdi disel mangler AC Klima. Men har servo, sentral lås, el vinduer og abs. ikke like fleksible sete løsninger. og mangler 3 punkt belte i 3 seter Caravelle har jeg inntrykk av at er bortimot evigvarende bli som går og går. Har ikek hørt om noen typiske problemer med de bilene. Men comfort er vel så som så 03 modell reanult grand espace med 7 seter km 165 00 2.0 turbo 163 hk bensin den har klima, anti spinn, antiskrens, abs, cuise kontroll, airbag. isofix. i grunn flere finesser. den er har mer felksibel sete løsning hvor vi kan ta ut ett og ett sete, justere mellomrom mellom seter. Virker som en bil med bedre comfort. Men veldig mange fraråder kjøp av reanult pga fransk eloktronikk. Hvis valget sto mellom disse, hva ville du valgt? Er ikke noen betydlig str forskjell på de. Anonymous poster hash: 75194...a9c Renault Espace er regnet som en av verdens minst driftsikre biler, det er svært mye trøbbel med dem. Det stoppet meg fra å kjøpe en slik for mange år siden. Litt trist, for de er veldig fine med mange smarte løsninger. Anonymous poster hash: d779b...d79 Hadde ikke vært for rykte så hadde det ikke vært tvil, men rykte som gjør meg usikker. Men på den annen siden kan en være uheldig med mer kjente bilmerker også som bmw, volvo audi osv Er vanskelig valg altså. Og vil ta ett valg i forhold til rykte før vi skal prøve bilene ettersom vi må kjøre 3 timer for å prøve de. Anonymous poster hash: 75194...a9c
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #9 Skrevet 2. januar 2014 Håper dei er rustfrie. Anonymous poster hash: b61f0...7ee
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #10 Skrevet 2. januar 2014 Ja begge er rust fri så vidt jeg jeg kan se. ser og veldig fine ut i lakken og ikke slitt innvendig Anonymous poster hash: 75194...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå