Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Vi har aldri hatt en flott spillemaskin. Barna har alltid vært nødt til å klare seg med eldre modeller. Nå har jeg spart noen kroner og tenkte derfor å bestille en PlayStation 4 og overraske de. Jeg ser at maskinen er utsolgt over alt, men det kommer nye i slutten av januar, derfor tenkte jeg å forhåndsbestille en med Fifa 14. Men er PlayStation 4 en god spillemaskin? Barna er 11 og 13. Noen som allerede har maskinen og som vil dele sitt inntrykk av den eller som bare vet noe om den. Anonymous poster hash: bf344...994
Gjest Ingen skal få! Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Ps4 er super!!! Fantastisk rett og slett. Dersom barna dine ikke er vant til 'fancy' spillmaskin tror jeg ps3 er et like godt valg for dere. Men anbefaler ps4 på det sterkeste om dere har en bra tv, stor interesse for ps-spillverden og er vant med systemet: Skal den kun brukes til fifa hadde jeg tatt ps3. Både ps3 og ps4's PSN-network erstatter SmartTv-funksjoner på tv. Nyt netflix, browser, blu ray - alt i ett:-)
Gjest Ingen skal få! Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Har forøvrig begge konsollene..(og ps1 og ps2 på loftet)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Takker for svar. Først jeg skal kjøpe vil jeg ha en maskin som varer noen år og vil da ha PS4. Ser at PS3 allerede har vært på markedet i 6 år. Så hvis PS4 har like lang "levetid" så tror jeg det er lurt å velge PS4. Anonymous poster hash: bf344...994
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå