Mars17 Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Er førstegangs og 38+2, har nå i natt ligget våken i foreløpig 2 timer med sammentrekninger i magen, innimellom kjennes det ned i lysken, det murrer litt i ryggen og jeg kjenner innimellom godt med nedpress.. Gjerne nedpress og vondt i lysken før magen blir hard. Magen er hard i alt fra 30 sekund til minst 1 minutt, det kjennes ikke ut som om det er regelmessig. Kjenner ikke noe øverst i magen i det hele tatt. Når magen mykes opp igjen kjenner jeg godt rumpen og av og til en albue fra lillemann i magen, han har vært ganske aktiv nå disse timene. De begynte mens jeg sov og fortsatte etter en runde på toalettet og litt gåing i stuen.. Er dette kynnere, eller falske rier?
<3 2G <3 Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Umulig å si, sel da jeg hadde de villeste riene under fødsel sist så kjentes de ikke på toppen eller vistes på målingene. Mini kom ikke lenge etter så de var ekte rier.
Mars17 Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2014 Åh.. Så frustrerende :-p Hadde vært så mye lettere om ting var litt mer "svart/hvitt" :-p Gjør ikke noe vondt da, det bare kjennes liksom, men nok til at jeg ikke sovner, sikkert vel så mye fordi det er spennende :-p
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Høres ut som kynnere, men at de blir sterkere. Og det er et godt tegn:) hadde du hatt rier hadde du kjent det. Da er det bare å puste og ta tiden. Lykke til med nært forestående fødsel:)! Anonymous poster hash: d0159...a5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå