Vinterlilje Skrevet 2. januar 2014 #1 Skrevet 2. januar 2014 Mormor har fått iPhone til jul. Hun er 94 år og en racer. Hun ringte i dag og er bare så fornøyd med chatsnap, twitbok og fitter. Hihi Måtte korrigere henne da Tenk om hun hadde fortalt naboen på 89 år at hun daglig "er på fitter". Det skulle tatt seg nydelig ut. Mormor og iPhone blir nok en god match. Har allerede fått min første chatsnap, hehe, av kaffikoppen hennes. Koselig
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 2. januar 2014 #2 Skrevet 2. januar 2014 Så koslig artig når de vil og synes det er gøy å lære. Min mormor derimot hr bare bestemt seg for at dette forstår hun ikke uansett. Hun fikk en mobil til jul for noen år siden.. Den ligger avslått i en skuff
Vinterlilje Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2014 Mormor har også vært slik, men nå sier hun at hun er så gammel at hun like gjerne kan la det stå til. Hun har også begynt å "smugrøyke" Hun er enke og bor alene. Tid har hun nok av og hun finner ut av ting Koselig for oss som bor langt unna å kunne sende bilder av oldebarna til henne. Og få noen bilder tilbake I morgen skal vi teste Facetime. Gleder meg stort!
sologsommer Skrevet 2. januar 2014 #5 Skrevet 2. januar 2014 Så gøy!! Føler meg gammel, hva er chatsnap..........(rødme)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå