Gå til innhold

Hva tenker dere om folk som IKKE gifter seg i kirken? Men i utlandet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 09634...d2a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker ikke noe spesielt. Folk får gifte seg som de vil. Er det nær venninne eller familie er det også greit, for da slipper jeg å dra i bryllup. Det hørtes kanskje litt fælt ut, men et bryllup er for meg den ultimate sosiale prøvelsen. Grøss :P

Skrevet

Tenker ikke noe spes... eller jo, de som inviterer til feiring i utlandet stusser jeg faktisk litt over. Synes det virker litt selvopptatt å forvente at slekt og venner skal punge ut til flybilett ++

Hvis man gifter seg alene i utlandet - helt fintt

Anonymous poster hash: 3048f...a9a

Skrevet

Ingenting.. Folk gjør det som passer dem best :)

Skrevet

Jeg tenker at folk bør gifte seg slik de ønsker. Å gifte seg i kirken innebærer forbønn, bønn, salmer, skriftlesing osv og er en religiøs handling. Så jeg mener at om det ikke føles rett bør en gifte seg på en annen måte.

Skrevet

Jeg tenker at de gjør akkurat det jeg hadde gjort!

Gjest xxxxxxxxx1
Skrevet

Bør jeg tenke så mye om det?

Skrevet

Det er helt greit. Kunne gjort det samme selv.

Skrevet

Tenker at det er helt vettuge og normale folk? Kjenner nesten ingen som har giftet seg i kirken, jeg.

Anonymous poster hash: 06d4e...1d6

Skrevet

Tenker at de slipper å bruke penger på gjestene

Anonymous poster hash: 69b92...0fd

Skrevet

Noen gjør det vel for å unngå trasige familiemedlemmer?

Jeg og samboeren min har lagt planer om å gifte oss i utlandet, da vi begge har familier som strever med sitt.

For min del vil jeg skjule overfor min manns familie at mine familiemedlemmer ikke liker meg.

Derfor er det greit å bare håndplukke med seg personer som gjør dagen fantastisk:) :)

Anonymous poster hash: 1e312...101

Skrevet

Etter som du spør hi: hva mener DU om de som ikke gifter seg i kirken?

Anonymous poster hash: 687f4...f37

Skrevet

Tenker ikke annet en at de gifter slik dem ønsker å gifte seg. De fleste gør det :)

Skrevet

Jeg tenker at folk bør gifte seg slik de ønsker. Å gifte seg i kirken innebærer forbønn, bønn, salmer, skriftlesing osv og er en religiøs handling. Så jeg mener at om det ikke føles rett bør en gifte seg på en annen måte.

Helt enig i dette. Skjønner ikke hvorfor så mange absolutt skal gifte seg i kirken om de ikke har tro. For oss ble en kirkevielse feil, så vi dro til utlandet alene. Perfekt for oss. 

Skrevet

Tenker ikke så mye annet enn: "Å ja, de velger å gifte seg slik."

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...