Gå til innhold

Alarmen er satt på- gleder meg til hverdagen igjen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig koselig med juleferie men det er godt at hverdagen starter igjen:) jenta gleder seg til å dra i bhg og jeg til å pusle hjemme med babyen. Har allerede lagt masse planer- type husarbeid. Gleder meg til å se fødeavd mens jeg spiser frokost og gjør bretter klær:)

Anonymous poster hash: 81848...d2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så glad det er fri til mandag, da kan jeg nemlig kose meg hjemme med alle barna i enda noen dager! Det er så lenge til neste ferie! :)

Anonymous poster hash: b7de9...dae

Skrevet

Jeg gruer meg til hverdagen. Min 1.klassing er autist og overganger er alltid et problem. Han har i flere dager sagt at han vil ikke på skolen igjen. Som jeg kjenner han så blir det en kamp noen dager, kanskje et par uker før det blir greit igjen. Samme med lekser.

Så i vår verden har vi det best i ferier, uten mas og plikter.

Skrevet

Kjenner at jeg ikke har så kjempelyst til å gå på jobb i morgen, egentlig ...

Anonymous poster hash: 3bb5b...67b

Skrevet

Har hatt en super og lang juleferie men jeg og gleder meg til hverdagen igjen. Og godt er det, for det er hverdagene der er flest av! :)

I februar skal jeg så smått begynne å glede meg til påskeferie :)

Anonymous poster hash: 56380...251

Skrevet

Hva har alarmer med hverdager å gjøre? Synes det høres litt utrivelig ut, jeg.

Anonymous poster hash: af8b8...752
Skrevet

Jeg gleder meg ikke til hverdagen igjen. Jeg liker nemlig å tilbringe masse tid med barnet mitt.

Anonymous poster hash: bfcbc...879

Skrevet

Uhm. Alarm... Som i vekkeklokke

Anonymous poster hash: d9756...61c

Skrevet

Liker å være sammen med barna mine jeg også:) men jenta vår har savnet bhg så blir morsomt for henne å dit igjen. Siden jeg har barselpermisjon henter jeg henne i 15 tiden. Leverer henne ikke før i 0830 tiden, så vi har koselige morgener og ettermiddager sammen:) ikke noe stress noen gang. Elsker å være hjemme slik! Skal virkelig nyte dette året.

HI

Anonymous poster hash: 81848...d2d

Skrevet

Jeg liker også godt å være sammen med barna mine, hvem gjør ikke det?

Men jeg liker også å bidra med noe til samfunnet, gå på jobb, arbeide for fellesskapet. Hvordan hadde verden blitt om alle skulle ha fri hele tiden?

Skrevet

Jeg har en jobb mange misuner meg, men jeg jobber kun for pengene. Livet mitt er hjemme med familie og venner. Heldigvis er det snart helg :)

Anonymous poster hash: b6a99...6d6
Skrevet

Hun snakker om alarmen på mobilen sin sikkert.. Vekkerklokke, opp og på jobb/i barnehagen.. Det er vel det som er hverdag er det ikke?

Anonymous poster hash: 66abc...dae

Skrevet

Det er jo bare 6uker til barna har vinterferie (her er det i uke 8), deretter er det 7 uker til påskeferie, da hopper man rett inn i mai hvor det er en ekstra fridag, nesten hver uke. Også begynner juni som bare er "halvmåned" uansett. Føler dette halvåret kommer til og gå alt for fort.

Jule var fin, koser oss masse som familie, men hverdagen hos oss inneholder også mye tid sammen og koselige dager. Selv om vi jobber begge 100% og har to skolebarn. Men starter dagene tidlig jeg da, slik at jeg er ferdig på jobb tidlig... Og vi vet og glede oss til helga og se frem til de små ting i hverdagen...Fredager er litt "jul" til oss. Gleder oss til taco, godteri, film eller svømmehallen......Også er det to dager med fri, men som regel en håndballkamp, fotballkamp eller hjelpe til på annet arrangement gjennom barnas aktivitet (så får vi treffe venner og være sosiale der, mens barna treffer og er aktive sammen med sine venner), også familiekos på kveldene og en tur i skog og mark....

Synes det er viktig at man setter pris på hverdagen, både jobb, skole og barnehage bør gjøres til noe positivt for små og store. Det er flest hverdager, og om de er et "pes" , et slit og et stress, så blir det lite og glede seg over i løpet av året.

Anonymous poster hash: c7a54...aa4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...