Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Kjønn på babyen i magen? Alvorlig talt, ta en ul vel! Blir jeg gravid snart? GJESP. Hvor mange barn får jeg? <-- time will show? At dere orker. Hva med å spørre om noe litt mer interessant enn noe dere helt åpenbart finner ut før eller senere uansett? Anonymous poster hash: 1f1ac...a60
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Kanskje fordi det er slike hverdagslige ting som er viktigst for folk, tross alt. Synd for deg at du må kjede deg slik over at andre ikke lurer på interessante nok ting slik at de kan underholde deg... Anonymous poster hash: 46ec3...0c3
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Joda, men å lure på hvordan fødselen blir? Det finner man jo faktisk ut relativt kjapt om termin er i dag. Tenker ikke folk på annet enn å få flere unger her inne eller om de får seg mann snart? Dørgende kjedelig. Anonymous poster hash: 1f1ac...a60
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Hvilke eksistensielle spørsmål ville du ha stilt da? Anonymous poster hash: 24653...9a7
Vilruge Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Joda, men å lure på hvordan fødselen blir? Det finner man jo faktisk ut relativt kjapt om termin er i dag. Tenker ikke folk på annet enn å få flere unger her inne eller om de får seg mann snart? Dørgende kjedelig. Anonymous poster hash: 1f1ac...a60 Jeg lurer faktisk oppriktig på når fødselen blir da dette har stor betydning for meg ift en del ting jeg ikke vil utdype her (selv om jeg er anonym- utdyper jeg kan de som kjenner meg, kjenne meg igjen). Med termin i dag, så er det faktisk det som opptar meg mest- og på grunn av familiehistorikk og egen historikk så har det altså stor betydning for meg. Jeg legger selvsagt ikke all min lit til en anonym spådame på BiM, og får tett oppfølging fra sykehus og jordmor, men akkurat nå er det det jeg tenker mest - og er veldig spent på. Dessuten blir det lett å sjekke om hun har rett- om ganske kort tid (forhåpentligvis). Det at andre lurer på temaer som omfatter helse, kjærlighet, antall barn og økonomi er vel ganske naturlig?? Jeg tror dette har noe med at disse temaene kan man i mindre grad (kanskje med unntak av økonomi i noen grad) styre selv. Altså man kan unngå å få barn, men ikke alle kan få barn om/når de ønsker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå