Gå til innhold

Samboere med dine og mine barn, har dere felles økonomi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer, hva hvis en av dere har flere barn enn den andre og derfor flere utgifter som en følge av det?

Anonymous poster hash: 6cf29...d0e
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jupp. Jeg hadde barn fra før, men vi har hatt felles økonomi siden dag en.

Skrevet

Han har 2 barn fra før. Vi har felles økonomi og betaler etter evne. Tidligere betalte vi ca det samme, han brukte mer penger på regninger, mens jeg kjøpte mer klær ol til barna. Mat betalte den som hadde penger der og da.

Nå betaler han betydelig mer i mnd enn meg fordi jeg har vært lenge arbeidsledig med minimal inntekt, og nå har jeg klart å få ca 40-50% som ekstra hjelp i butikk. Blir nok mer rettferdig igjen når jeg bare får meg en fast inntekt og bortimot 100% stilling. 

Anonymous poster hash: 97541...bfc
Skrevet

Tjener dere noenlunde likt da? Vi har like mange barn hver men har ikke felles økonomi. Jeg tjener 17 % av det han tjener og har ingenting igjen når alt er betalt, han har masse igjen hver mnd. Han kjøper ordentlige kvalitetsting til barna sine og de har alltid det beste, ikke at det er viktig for meg men det er litt sårt at mine kun har ting i andre enden. Gruver meg til de begynner å legge merke til det..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tjener dere noenlunde likt da? Vi har like mange barn hver men har ikke felles økonomi. Jeg tjener 17 % av det han tjener og har ingenting igjen når alt er betalt, han har masse igjen hver mnd. Han kjøper ordentlige kvalitetsting til barna sine og de har alltid det beste, ikke at det er viktig for meg men det er litt sårt at mine kun har ting i andre enden. Gruver meg til de begynner å legge merke til det..

Den gang gjorde vi overhodet ikke det. Han tjente rundt 800.000, jeg ca 150.000 :)

Skrevet

Dette høres kjipt ut.

Anonymous poster hash: 5a441...99c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...