Gå til innhold

Hallais skal gifte meg på Tinghuset men trenger litt hjelp her ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei :)

Jeg og sambo har bestemt oss og gifte oss fortest mulig sonn helst i går hehe :)

vi er nå her oppe i Trondheim hos hans mor og stefar som også skal gifte seg, vi skal altså være her frem til hverfall neste helg skal ner på folkeregisteret imorgen og hente ut papirer få skrive under på det som skal skrives under på og få det sendt med en gang. det jeg da lurer på er hvor lang tid kan det ta før du får "godkjenning" tilbake at det er ready to go :)

vi håper på å få giftet oss her men tar det for lang tid så tar det for lang tid :P håper dere har litt info :)

Godt nyttår :nigo:

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi fikk godkjenningen etter to uker, da var det bare å kjøre på. Du kan jo høre om dere kan få den raskere da, hvis dere leverer det personlig.

Lykke til!!

Skrevet

takk for svar ja det skal jeg gjøre :D

Skrevet

Gratulerer først av alt! :)

Jeg og min kjære giftet oss på tinghuset i 2012, og det går fint an å reservere tid til vigsel hos de, men de krevde å få tilsendt godkjenningen fra folkeregisteret før de kunne bekrefte timen for vigselen. Så når du får den er det lurt å ta turen innom de personlig med godkjenningen. Da sparer du også litt tid, eventuelt at du får folkeregisteret til å sende godkjenningen direkte til tinghuset. Det gjorde vi, men vi er bosatt i utlandet med omadressering på posten vår, noe som tar en eeeeevighet ;) Mener å huske det tok ca 3 uker før vi fikk den. Lykke til!

Skrevet

Tusen hjertelig :)

Vi håper at det går ann å få en "hastesak" på det siden vi er her i Trondheim :)

Vi får bare krysse fingrene og satse på at det vil gå fort :)

Takk igjen <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...