Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Vi har en nydelig gutt på snart 4 mnd som er storgulper! Siden jeg delammer blir det noen ganger for mye MME og det kommer selvsagt opp. Men han gulper også ved mindre mengder morsmelk. Dette redsulterer i vanvittig mye klesvask. Jeg bytter ofte genser 3x i løpet av en dag samt skifte av babyens klær. For å ikke snakke om gulpekluter! Har også ei jente fra før på snart 3 år så klesmaskina får kjørt seg. Når bruker gulpingen å bedre seg? Hilsen ei som drukner i klær;) Anonymous poster hash: 336aa...111
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Min sluttet vel ved 10-11 mnd alder, og nå er han 15 mnd og det skjer fortsatt av og til. Men den ekstreme gulpingen avtok vel rundt 6-7 mnd alder. Jeg har uansett glemt det nå, og det vil du også gjøre. Anonymous poster hash: 804ad...025
IceNose Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Min gutt sluttet rundt 6 mnds alder.Jeg skiftet body sikkert 7 ganger om dagen!!Det var alltid gulp overalt.Dette ble bedre når han fikk fast føde.Da sitter det jo lengre i magen
Camillok Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Bruk ull! Det reduserte skiftingen betraktelig for vår del. Den ble jo klissvåt og kald til slutt den også, men på langt nær like raskt Gulpet jo så mye at det luktet gulp av han uansett, gadd rett og slett ikke vaske såååå himla mye. Spesielt ullpysjer var gull verdt! Tror det ga seg i 5-6 mnd alderen, han fikk fast føde fra 4,5 mnd.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #7 Skrevet 1. januar 2014 Min var 1, 5 år Anonymous poster hash: a359c...3a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå