Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #26 Skrevet 2. januar 2014 2 år. Eldste min var 19 mnd, synes han var litt ung. Yngste var litt over 2 år, mye bedre alder. Anonymous poster hash: c1f46...30c
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #27 Skrevet 2. januar 2014 Eldste var 17 mnd. Hun hadde det ikke greit med barnehagtilvenning. Men hun var og fremdeles er et usikkert barn fra første dag hun ble født. Personligheten hennes er sårbar og lite selvtillit. Jobber mye med henne hver dag ennå. Om hun hadde vært eldre tror jeg ikke hun hadde hatt noe særlig bedre innkjøring enn slik vi gjorde det. Lillesøster er av helt annen kaliber, hun skal begynner når hun er 14 mnd. Begynte å gå når hun var 9 mnd, så hun springer rundt ute allerede nå med full habitt. Hun tar endringer på strak arm og er lettere til sinns på alle måter. Elsker nye mennesker både store og små. Jeg tror alder bare har litt og si, men aller mest personlighet og hvordan barna takler endringer og hvordan de knytter seg til andre personer utenfor sine vanlige trygge rammer. Viktig å vise trygghet selv ovenfor barnet og snakk med personalet for å finne beste innkjøringsmåte for deres barn. Anonymous poster hash: 69443...32d
*piami* Skrevet 2. januar 2014 #28 Skrevet 2. januar 2014 Første var 13 mnd, hun elsket Bhg fra første stund. Var der 50%. Nå ska nr 2 begynne i januar, 12 mnd. Også i 50%. Gjenstår og se hvordan hun vil trives.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå