Gå til innhold

Kamik og Sorel er noen møkkasko!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hørt så mye bra om både Kamik og Sorel vintersko, så kjøpte det til de to eldste som de har brukt denne vinteren (skolebarn). Men, de blir jo våte på beina hver dag! Enten det er ordentlig snø eller ikke. Blir våte uansett. Har impregnert også, men de blir våte uansett.

Flere som har dårlig erfaringer med disse skoene? Hvilke andre sko er fine og vanntette til skolebarn? De vil ikke ha borrelås, eldste er uansett for stor til det. Gutt og jente.

Anonymous poster hash: b9a7e...694

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt Gore tex med knyting.

Skrevet

Hvilket merke da?

Skrevet

Sorel Super Trooper synes jeg også var helt elendige. 5-åringen var våt på beina nesten hver dag.

Anonymous poster hash: 28aed...709
Skrevet

Jeg opplever det samme med min datters Kamik sko. De er stort sett våte uansett snø eller regn. Eneste plusset er at de er varme. ..hjelper dog lite hvis man blir våt på beina. ...

Anonymous poster hash: 19bf6...809

Skrevet

Gutten min ble vått av svette pga de var for tette..kan det være det hos deg også?

Skrevet

Vi har Sorel Cub, ikke opplevd det.

Skrevet

Sorel har ue typer, noen er vannavstøtende og noen er vann tette! Ulik i pris, ser like ut.

PS. Impregnerer aldri sko, kjøper de som er vann tette, og de duger uten impregnering. Har glatt sorel, og de har dugd. Samme med ecco og viking.

Anonymous poster hash: 9c9b1...bab

Skrevet

Husker ikke hva Kamikmodellen heter, men Sorel er Super Trooper. Impregnerte de ikke først, men prøvde da de ble våte hele tiden. Det er ikke svette da de er ordentlig våte nedi. De sier det jo selv og at de blir våte på beina av de.

Aldri mer.

Skrevet

Kamik og sorel passer best på steder der det er kaldt og tørt. Vi brukte de til våre på Svalbard. Men hver kveld måtte vi ta innerskoen ut for å tørke de. Det blir kondens mellom inner og ytterskoen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...