Gå til innhold

Hvorfor velger så mange Emmaljunga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har Emmaljunga Mondial. Jeg ville ha stor bag, 4 hjul og stødighet.

I tillegg falt jeg for designet - har leatherettevogn i fargen espresso. Ville ikke valgt en annen hvis jeg skulle valgt igjen, men hadde nok kjøpt den hos en annen forhandler, har vært litt tull med understellet på den og der vi kjøpte den har vi fått veldig dårlig kundeservice. Har snart vært uten vogn 2 av de siste 6 mnd...

Skrevet

Det kommer frem mye tull ang trehjuling her. Bl.a at de velter lett, hjul som punkterer og ikke minst stygge!

Man velger jo ikke emaljunga bare fordi man vil ha fire hjul vel?Anonymous poster hash: 455c9...2b4

Nei, man velger Emmaljunga fordi man vil ha fire hjul som sitter fast i ei stødig, robust og greit utseende vogn, som vare i flere år enn de aller fleste andre firehjulsvogner.

Vår er 3,5 år gammel og brukt daglig, men det finnes ikke rust eller slitasje på vogna (det ene dekket punkterte dog da jeg kjørte på en spiker).

Simo er gode vogner det og, men ikke så gode å trille som Emmaljunga og de ruster/blir slitt fortere.

Anonymous poster hash: 4b463...6ca

Skrevet

Emmaljunga city cross er beste vognen!! Samboeren min som jobber i bhg har fått testet ut MANGE vogner, han syns den er klart best, og jeg er HELT enig!

Anonymous poster hash: b62a8...c09
Skrevet

Den er robust, stødig, stor bag. God å trille på ugjevne grusveier. Hadde ei til de to forrige, veldig fornøyd. Nå er den ødelagt ( ihjelkjørt) og vi har ei simovogn som vi er like fornøyd med.

Anonymous poster hash: 113c2...212

Skrevet

Jeg husker jeg hadde ett krav da vi skulle velge vogn og det var 4 hjul. Etter å ha søkt på "alle" nettsider var jeg fortsatt like grønn. Hadde ingen venninner med barn, så lite erfaring og hente der. Plutselig sier mamma til meg, du hadde emmaljunga da du var liten det er fine vogner. Supert,da bare bestemte vi oss for det og det gjorde jo selvfølgelig resten av prosessen enkel ;)

Jeg elsker min city cros vogn og anbefaler selvfølgelig nå den til alle som spør :)

Skrevet

Emmaljunga er vel på en måte barnevognenes Volvo. stor, stødig og til å stole på.

Anonymous poster hash: 90247...5a2

Skrevet

Jeg valgte ikke emmaljunga. Endte opp med en brio happy :) kjempefornøyd.

Jeg prøvde mange i butikken, men både simo og emmaljunga ble for kraftige for meg. Jeg er ganske liten av vekst.

En annen ting er at jeg syns rett og slett ikke emmaljunga er fine å se på, såden var utelukket uansett :)

Anonymous poster hash: 04af2...458

Skrevet

Gravid, hormonell, ville ha svart vogn, så bilde av emmaljunga og falt pladask. hørte også fra andre at den var en god vogn, så da var de den jeg skulle ha og ingen andre :P er den beste vognen jeg har trillet. god plass, enkel å bruke, mange funksjoner og er super for de landlige veien vi har her ;)

Anonymous poster hash: 636f4...37b
Skrevet

Emmaljunga er best og finest, derfor :) ja, den er stor og tung med tanke på bil, men er verdt det :)

Anonymous poster hash: 13cc2...646

Skrevet

Det kommer frem mye tull ang trehjuling her. Bl.a at de velter lett, hjul som punkterer og ikke minst stygge!

Man velger jo ikke emaljunga bare fordi man vil ha fire hjul vel?

Anonymous poster hash: 455c9...2b4

Det er kanskje meg du sikter til her, siden jeg nevnte punktering. Jeg har aldeles ikke sagt at dette gjelder alle trehjulinger, men den vi hadde gjorde altså det. Da ble jeg veldig opptatt av stabilitet og gode hjul da vi skulle kjøpe ny vogn.

Skrevet

Likte den best, rett og slett. Har 3 unger, alle har brukt samme vognen og den ser nesten ny ut ennå. Den er brukt daglig i 5 år :)

Anonymous poster hash: 74881...08b
Skrevet

Jeg hadde faktisk aldri hørt om emmaljunga da vi skulle kjøpe vogn :P var mamma som nevnte merket for meg, derfor gikk jeg inn på nett og kikka. Jeg valgte som jeg gjorde fordi det var vogna jeg syns sto mest til kravene til meg og samboer. Var først etter jeg hadde kjøpt den jeg så hvor populært det var :P

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg kjøpte en mondial fordi jeg hadde hørt mye positivt om den. Angrer på det nå for jeg måtte bytte den ut når gutten min var 20mnd fordi da var han for lang for sportsdelen. Kjøpte en ny vogn etter tips fra ei her inne, enblåogtorosa tror jeg hun kaller seg. Kjøpte brio go, beste vogna jeg har prøvd.

Anonymous poster hash: cec7f...61d

Skrevet

Har liten bil, city cross går inn i bagasjerommet på fiestaen min. Veit ikkje om andre firehjulingar med vendbar sportsdel som gjer det.

Har aldri angra på at vi gjekk for emmaljunga, den er god å trille og robust. Sportsvogna er omtrent like lun som ei bagvogn når fottrekket er på :)

Skrevet

Ville ha en stor og robust vogn som jeg kunne trille i all slags vær og føre. Har Duo Edge og ja den funker i alt slags vær og føre. Var også den jeg syntes var finest. Er ikke en som henger på kjøpesentrene dagen lang så den funker perfekt for oss.

Skrevet

For meg er Emmaljunga en skikkelig kjerringvogn...

Bagen til Bugaboo Donky er svær (brukte den til 9 måneders alder) og vognen er lett! Og mulighet for å gjøre den om til søskenvogn om en får to tette :-)!

Og bruke bilsete på understellet er er must! Brukt det mye på alle mine 4 barn!

Anonymous poster hash: b4d8a...743

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...