Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Hei. Jeg har to barn, 2 og 3 år... I julen har jeg hatt en skikkelig ryddesjau på begges rom, inn med alle nye leker og ut med ting og tang som ikke brukes av de mer. I denne ryddingen fant jeg da ut at jeg skulle telle bøkene deres, tilsammen har de 130+- bøker. Hvordan oppbevarer dere bøkene?? Og er dette grusomt mange bøker?? Min mann mener nemlig det, og at de ikke trenger så mye...men bøker er vel egentlig det siste jeg vil kvitte meg med... Anonymous poster hash: 56394...ae8
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Datteren min har også mye bøker. og vi leser vanvittig mye. hun velger innimellom bøker hun vil gi bort, så tar vi en tur og leverer til gjenbruk. bøker er bra, og mengde har noe å si! men hvis bøkene ikke blir lest, er det jo ingen vits. vi har bøkene i en bokhylle på rommet hennes, og en i stua. Anonymous poster hash: 85a53...515
Superdolly Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Vi har barnas bøker i bokhyller på rommene deres. Hyllene er så fulle at de buler, men hverken barna eller jeg er gode på å kaste bøker. Imidlertid må via v og til gjøre det, rett og slett for å få plass til nye. Så da har vi en kjempesjau og sorterer i tre hauger det soms kal fjernes: Bøker som er utslitt og skal kastes. Bøker som tas vare på, på loftet, som minner. Bøker som er like og fine og kan gis bort. Jeg har gitt både til barnehagen og til loppemarkeder.
Julie (: Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Ikke at dette løser problemet ditt akkurat nå, men har du tenkt på at du kan benytte biblioteket?
soleia Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Vi har bokhyller på rommet, men let biblioteket lagre dei fleste av bøkene me les..
Siamese Hellhound Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Det var mange bøker, men jeg tenker bare at barna dine er veldig heldige som har så mange. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå